Stránka 1 z 1
Napsal: úte 20.10.2015 14:10
od carda111
Cau klubaci, mam motor k.o. m52b20.... Takze shanim budto stejnej, nebo uvazuji nad vymenou za jiny. Mohu mit m54b25 nebo m52b23. Je nekdo schopnej mi rict, či popsat co vše budu potřebovat jak u m54b25 tak u m52b23? Kazda rada vitaná!!
Napsal: úte 20.10.2015 15:44
od Francis
Hodně starostí si ušetříš, když zachováš řadu motoru, tzn. místo M52B20 dáš jakoukoli M52. V podstatě jen vyměníš motor, data v DME a v případě B25 nebo B28 ještě MAF a airbox.
Zbytek na nouzovku můžeš zachovat, i když bylo by lepší dát k motoru odpovídající převodovku, kardan, difer, poloosy, ...
Napsal: úte 20.10.2015 15:54
od carda111
Takze pokud tomu rozumim dobře. Tak pro řadu m52 staci vymenit ridici jednotku motoru/prehrat data, a v pripade zvetseni obsahu jeste vahu vzduchu a airbox... To zni jednoduše. A přiruby na převodovce při zvětšení obsahu budou pasovat? Je mi jasné že spojka to odnese ze všeho nejdříve... Dalsi věc do e46 se davali pouze double vanosy pokud se nepletu. Mohu tám dát single vanos, či motor vytaženy například z e36 s kodem m52? A jaké pak použít sání z e36 nebo z e46?

Napsal: úte 20.10.2015 16:05
od Francis
SingleVANOS by asi šel, ale pak budeš potřebovat víc změn, mj. i jinou DME, kabelový svazek na motor atp. Pak narazíš na jinou verzi EWS, ...
Jak jsem psal, nejméně starostí budeš mít při výměně stejné generace za stejnou generaci, tedy v tvém případě M52TU za M52TU.
Napsal: čtv 22.10.2015 10:30
od Totic
Nechceš tam frknout rovnou 170kW třílitřík, mám k mání komplet s elektrikou, svodama a ŘJ pro takou zástavbu..
http://auto.bazos.cz/inzerat/51210368/B ... omplet.php
Napsal: čtv 22.10.2015 10:54
od Fx
Ušetři si starosti a jdi cestou M52TU. Všechno ostatní bude větší problém. M54 = drive by wire, M52 jednovanos = problém s EWS, datama pro zbytek auta atd.