Stránka 1 z 1

Napsal: pon 19.10.2015 22:21
od KrtekE46
Ahoj lidi,
jsem tady nový i přesto,že BMW mám přes 2 roky ale to jen proto,že více stálo,než najezdilo.Mám BMW E46 Touring,110kw .Potřebuji radu....

Na autě se vyměnila spojka a turbo po tom,co chytlo zápal....auto jelo tři dny..:( Poslední den měl motor divný zvuk (jako by klepal,ale olej tam byl) ihned jsem ho chcípl ale už jsem jej nenastartoval..Auto točí,ale nechytne..:( Diagnostika mi napsala : Regulátor tlaku paliva a maník zabývající se BMW mi řekl,že buď to je čerpadlo mrtvé a nebo skočil rozvod (řetěz) o zub.???..
Dneska jsem se k autu dostal a napadlo mě jít cestou nejmenšího odporu...čili : zkontroloval jsem pojistky,pod kaslíkem spolujezdce je nějaké relé prý k čerpadlům,tak zkontrolovat,zda nejsou spálené kontakty...taky nic...a potom,když jsem sundal zadní lavici,otočil klíčkem,tak jsem neslyšel zvuk čerpadla...to by slyšet být mělo,ne??
Zjistil jsem,že E46 320d má čerpadla dvě a když jsem se pokusil vytáhnout to na spolujezdcové straně,tak jsem narazil,nejde ven...nemáte nějaký trik,popřípadě jak jej bez poničení vytáhnout prosím??

Prosím Vás o jakoukoli radu,o cokoli,co by tu lásku rozhýbalo...já už jsem z toho neštastný a v origo BMW nejsou zrovna v mojích cenových možnostech..:(


DĚKUJU MOC !! Krtek

Napsal: úte 20.10.2015 03:27
od Foldas
Máš pravdu čerpadla jsou dvě, ale v nádrži je pouze jedno na pravé (spolujezdcové) straně druhé je pod podlahou pod řidičem. čerpadla musí běžet hned po zapnutí kontrolek