Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 01.10.2015 08:23
od DavemasterE36
Ahoj lidičky,
Mám problem se svou e36, puvodne 1,8. sehnal jsem pojizdnou bouračku r.v 1997 s m52b20 a spoustou elektriky (2-zonova klima, stahovačky, asc aj.) Motor i s převodovkou a komplet elektrikou (motorova+interiér kvůli Klimě a jinejm hovadinam).samo i s rj a imobilizerem+klickem z 2litra uz je v autě. Motor točí, na start-sprej i chytne a běží čistě (pali jak má), ale nejsou napájeny vstřiky. Asi v tom ma prsty EWS 2. Jde nějak obejít, bo nemáte někdo prosím zkušenosti?

Diky a BMW zdar

Napsal: čtv 01.10.2015 11:32
od Fx
EWS by blokovalo zapalování a vstřiky, pokud ti to pálí, tak to EWS nebude.

Zaměřil bych se na napájení vstřiků.

Napsal: čtv 01.10.2015 15:33
od DavemasterE36
Aha 8O a na relé palivového cerpadla take ews nemá vliv? To jsem si musel připojit na kl. 15 (přes relé), jelikož čerpadlo netahalo. A relé vstřikování bude napájeno z nějaký pojistky a ovládáno signálem z RJ? Každopádně díky ;)

Napsal: čtv 01.10.2015 15:58
od Fx
Všechno najdeš ve schématech ETM.

Napsal: čtv 01.10.2015 18:27
od Foldas
vstřiky jsou napájené přímo z relé dme stejně jako relé čerpadla. Takže buď je vadné relé dme nebo spojení plusových kabelu motorové elektriky v plastovém vedení pod oknem

Napsal: pát 02.10.2015 10:43
od DavemasterE36
Ted sem to našel i v tom etm, tuším strana 71 a 76. Díky moc chlapi, dnes to všechno vyzkouším a dam vědět :) díky a BMW zdar

Napsal: pát 02.10.2015 21:06
od DavemasterE36
Diky chlapi, už to běhá. Na svorkovnici B+ (taka ta cerna hovadina se sroubama hned u baterky) byl uhnilej plech a šroub, na kterym bylo zapojený napájení relé byl jaksi bez napětí :D
Diky moc a BMW zdar