Stránka 1 z 1

Napsal: stř 23.09.2015 16:25
od tommee
Zdar chlapi,

rozhodl jsem se podělit o svou čerstvou zkušenost s RSC pneu Bridgestone Potenza 255/30 R19. Minulý týden došlo ke ztrátě tlaku na dálnici směrem na Rozvadov, prostě si štráduju s přítelkyní na krátkou dovču do Itošky a TPMS začne řvát- poslušně zpomaluju na cca 70km/hod a dojíždím na momentálně zavřenou Shellku před Rozvadovem (cca 2km). Koukám, pravý zadní kolo v háji, na benzínce nefunkční kompresor, nejbližší pneuservis 12km!

Po chvíli přemýšlení o asistenčce jsem si řekl, že doprdele runflaty jsou přeci dojezdovky (dle údajů BMW se na nich dá ujet až 150km až 80km/h!) a vydal jsem se směrem k pneuservisu. Teď podotýkám, že jsem těch 12km, ujel rychlostí 30-40 km/hod, protože jet na vyfouklým runflatu 19" je pocitově jako když jedete po ráfku. Po ujetí pár km mi bylo jasný, že runflat už nikdo nezachrání a se štěstím 50m od vjezdu do doporučenýho pneuservisu se guma roztrhala doslova na SRAČKY (utrhly se obě bočnice), fotky sem hodím, jakmile je zmenším.

Takže nevím, jaká je zkušenost vaše, ale já píšu do Bridgestone ať zváží svá vyjádření na reklamních letácích.

Teď poděkování, protože nevím kam to napsat. Poděkování patří Jirkovi ze SYKO servisu ve Stráži u Tachova, kde mimochodem není ani hospoda. Ale za to je tam velmi šikovnej kluk, kterej má snad jedinou zouvačku na runflaty v okrese ale taky známýho v centrálním skladu Bridgestone v Boru u Tachova a navíc byl schopnej sehnat ten zasr.. novej Bridgestone v nesmyslným rozměru za 2 hodiny! a já mohl pokračovat na dovču potom, co jsem byl smířenej s tím, že čekám do druhýho dne než přivezou novou pneu.

Nejezděte na runflatech, howgh.. Nebo alespoň opravnou sadu do kufru:)

Napsal: stř 23.09.2015 16:33
od pavproch
hele, já na prázdným ranfletu 255/40 r17 (taky Bridž Potenza RE050A) dojel asi 80 km rychlostí až 80kmph ke Strnadlovi, ten ho sundal, vytáh hřebík, zalepil, nasadil a bylo... sloužil dalších x tisíc km....

tožtak, asi si měl smůlu neo je to u 19" jinak...

(ale stejně sem se hned potom vysral na 17" RFT a začal jezdit na 18" nonRFT + dvojitý prezervativ do kufru.... a je to jiná, lepší jízda, vo tom žádná

Napsal: stř 23.09.2015 16:46
od tommee
Foto:)

Napsal: stř 23.09.2015 18:13
od Vlasta
Pokračovat lze v jízdě rychlostí do 80 km/h, při občasném dohušťovánído vzdálenosti až 150 km. Takže rozhodně ne na prázdné pneu

Napsal: stř 23.09.2015 18:22
od pavproch
já jel těch 80km bez zastavení na prakticky zcela prázdné gumě (možná prvních pár km tam něco bylo, než to toálně uteklo přes ten šroub či hřebík...)

Napsal: stř 23.09.2015 18:34
od tommee
Ja dohustoval 2x za 12km, ktery jsem jel maximalne 40/hod;)

Napsal: stř 23.09.2015 20:28
od matiz
Ja to stesti nemel, ja si musel nechat dovezt ctyri jine kola, 300km od domova, do smichu mi nebylo...

Napsal: stř 23.09.2015 20:29
od pavproch
no ty woe... 8O

Napsal: stř 23.09.2015 20:36
od matiz
No, dlazdic byl svaty clovek jak jsem nadaval na kvalitu nasi D1... 50km za prahou na tech schodech nevydrzela a uz jsem nedojel. Mel jsem neskutecne stesti ze mi to nevzalo blatnik, ackoliv to vypada hrozive, na kole ani na aute to nezanechalo zadne poskozeni.

Napsal: stř 23.09.2015 21:31
od tommee
Ty vole.. Tak to plne chapu, pekne to zkazi den..

Napsal: čtv 24.09.2015 12:35
od xyron
Tak ono na ty 19kovy slupce ten RFT nemůže nikdy fungovat tak jako na "populárních" 17kach který jsou vysoky jak prase a ten prostor pro poradnyho tvrdolina tam je....

kazdopadne RFT never more...