Stránka 1 z 1
Napsal: sob 19.09.2015 07:54
od carda111
Cau klubaci. Poridil jsem si e46 1998 motor m52b20 doublevanos. Problem je v tom že pul roku z5 praskla expanzka. Pak jsem auto koupil ja. Ztrácí se voda, asi 1l/100km. Tlakuje do okruhu chlazeni. Emulze na olejovem vicku i na merce oleje. Ve vodě taky. Auto se neprehřívá. Takže otazka zní mohlo by to byt necim jiným než hlavou/těsněním? Jedná se o mou první e46. Takže každý tip/radu uvítám. Pokud by to bylo hlavou, tak jak tlusté těsnění mám zvolit? A nějaké tipy jak si ulehčit práci atd? Přípravky nemám, tak si musím jak po staru vše značit. Doufám že mi pomůžete.

Ještě doplním že někde nad svody uchcává olej a kape na ně. Ventilové víko je přetěsněné, olej nový. Emulze je i v sání a v te trubce co jde z ventilového víka na odpařování (je tam opravdu velká vrstva).
Napsal: sob 19.09.2015 08:02
od carda111
Tady foto motoru. Částečně už to odstrojuji
Napsal: sob 19.09.2015 09:07
od Foldas
Napsal: sob 19.09.2015 10:57
od carda111
Díky za odkaz! Více méně se teď peru se sáním... Šrouby od hlavy povoleny a odskočí asi jen o 1cm a dal se nehýbe. A jak s tím novým těsněním? A zvladnu to udělat bez přípravků?
Napsal: sob 19.09.2015 11:42
od Foldas
Jde to, ale je lepsi mit vacky zaaretovane
Napsal: sob 19.09.2015 17:32
od carda111
Oka sehnal jsem kompletni sadu na nastaveni rozvodu a vanosu. Kde všude drží sací svody? Ani zaboha mi nejdou dolů :/
Napsal: sob 19.09.2015 20:23
od Foldas
Napsal: ned 20.09.2015 11:53
od carda111
Díky moc mi to pomohlo, jelikož tenhle motor dělám poprvé. Mam svody od vyfuku povolene a nejak se jim nechce ven, tak doufam ze je vytahnu i s hlavou. Ted koumam na tesneni pod palici. Hlava pujde na g.o. Takze zvazuju jestli origo 0.7mm od victor-reinz, a nebo to silnejsi 1.5mm a trochu sundat hlavu. Ted kdo ki poradi, abych docilil maximalni efektivity v tomhle směru? A poznám nějak jestli už bylo tesneni měněno....? Neublížím něčemu?