Stránka 1 z 1

Napsal: ned 23.08.2015 20:33
od Br
Zdravím rád bych si pořídil auto pro radost a zaujalo mne kupatko od BMW E92 325 Xi.

Máte s tím autem, nebo motorem někdo nějaké zkušenosti?
Jsou nějaké neduhy na co je dobré dát si pozor?
Auto má starší motor N52 B25 A je tento motor ok, nebo je lepší jít do novějších kousků s N53 B30 A.

Jinak určitě chci pohon 4x4.

Předem všem děkuji za všechny názory a rady.

Napsal: ned 23.08.2015 20:41
od pavproch
mám e91 330ix (N53B30, 200KW) a.... to auto je tak kurewsky těžké, že i ten plnotučný třílitr s tím má strašně, ale strašně moc práce... navíc 25i (myslím) měly ještě delší převody, myslím si, že to prostě nepojede

Napsal: pon 24.08.2015 10:09
od xyron
Pavproch ... da se použit spojeni "ix" a "auto pro radost" ?? :wink:

Napsal: pon 24.08.2015 11:00
od Br
Potřebuji auto s kterým můžu jezdit bezpečně celý rok za každé situace, auto které se mi bude líbit a bude spolehlivé, auto se slušným zrychlením. Ale nepotřebuji nikde nijak zásadně blbnout ani závodit proto 4x4

Napsal: pon 24.08.2015 11:05
od Francis
Na účely, které popisuješ, je 325xi dobrá volba.

Napsal: pon 24.08.2015 11:09
od pavproch
xyron píše:Pavproch ... da se použit spojeni "ix" a "auto pro radost" ?? :wink:
já snad někde psal, že mám 3er pro radost? tohle vždycky píšu enem o m4Zlikovi.... něco jiného je, že si chci i každý služební a rodinný kilometr co nejvíce užívat (proto brambor N/A benzín R6, 6MT a ne nějaký konzern turbočtyřhrnek) ale protože sem zimní potfor, musím se v léte (zbytečně) tahat s xDrive.... naščestí sa možu v létě vyblbnout s rwd m4Zlikem

Napsal: pon 24.08.2015 11:09
od xyron
Jinak zpět k původnímu dotazu.. N52B25 ... určitě good volba, není to přímovstřik, čili odpadá traktorový projev, náchylnost na kvalitu paliva a moderní kurvítka.... nevýhodou je o něco vyšší spotřeba paliva a oleje než u generace N53 ...

Napsal: pon 24.08.2015 11:11
od xyron
Pavproch: nee, ty ne... to ja jen rejpal do autorova textu "Zdravím rád bych si pořídil auto pro radost a zaujalo mne kupatko od BMW E92 325 Xi. " ... a ty jako uživatel 330ix jsi mohl fundovaně odpovědět... :D :wink:

Napsal: pon 24.08.2015 11:14
od pavproch
Br píše: auto se slušným zrychlením.
praktická: dyž ti nebude vadit, že nejsi schopen předjet/pojet 2.0TDI (oftáky, prassaty, mondea), tak to potom jo...... 330ix musím opravdu "drtit", abych byl dostatečně rychlejší (tj dokázal je předjet) než moderní dvoulitrové dýzly (nemyslím 0-100 na světlech, myslím v běžném provozu tj cca 60-200kmph)

Napsal: pon 24.08.2015 11:34
od Francis
V běžném provozu je to "o koulích" a ne o výkonu :-)

Napsal: pon 24.08.2015 12:47
od Br
Neřikej mi, že 2,5 benzin nedá 2.0 Tdi to mi přijde hodně zvláští.

Napsal: pon 24.08.2015 12:50
od xyron
Máš tam jen 160kw bez turba a je to těžký jak kráva.... :wink: kor když by to mělo být např. ještě v automatu...

Napsal: pon 24.08.2015 16:01
od M3maniac
Můj názor ... auto pro radost od bmw tak určitě ne v tomto spojení...já osobně bych vypustil verzi X....na druhou stranu pro radost je 330i......X by měl kupovat jen člověk co bydlí na kopcích nebo na horách v normálních podmínkách v čr oceníš verzi X 3x za rok :wink: je zbytečně těžší, víc chlampe atd atd. A hlavně kouzlo bmw je v klasické koncepci se zadním náhonem :wink:

Napsal: pon 24.08.2015 16:03
od marab87
Mam N52B25 160kw, e92 non xi, manual. Za me spokojenost, pokud bych si ale mel vybirat znovu, tak jdu rovnou do 330i, vyssi spotreba o litr uz by me nezabila a kw navic se vzdycky hodi. Dalnice, mesto ok, i kdyz ve meste se zrovna ty e92 se sportovnima tlucimema moc nelibi kostky a ruzny nerovnosti. Na okresce je nejhorsi situace kdy jedes treba 95 kmh a chces predjet dve, tri auta. Podradit za dve je uz moc a za tri to moc netahne, nez dosahnes alespon 4,5 RPM. Co se zvukoveho projeku tyka, tak podobny v koncernu nenajdes, v nizkych otackach o nem nevis, ve vysokych je to koncert.

Napsal: pon 24.08.2015 16:14
od matiz
To nejdulezitejsi tady nikdo nezminil, to " X " zere jenom banany, a zere hodne bananu. Servis neni v tisicich, ale spis desitkach tisic. A kdyz zakuka VTG je treba rozbit prasatko. Aby to nektere nezaskocilo...

Napsal: pon 24.08.2015 16:23
od Sedrik
Co se týče výkonu - projeď se tím. Každému stačí něco jiného a v normálním provozu je to skutečně o tom, co si troufneš, než o výkonu (mám pro radost 107 kw roadster a s předjížděním čehokoliv nemám moc problém - a není to tím, že bych byl "talent" (to rozhodně nejsem), ale tím, že 90 procent řidičů jezdí pomaleji, než musí). Možná proto mi 325xi přijde akorát, protože jsem zvyklej se na předjíždění nachystat.

Jinak, mě přesvědčil zvuk - N52, poslední 2 tisíce otáček. To je koncert.

Napsal: pon 24.08.2015 17:14
od xyron
Benzinove 6ti a vice valce od BMW jsou obecne koncert :wink:

Napsal: pon 24.08.2015 18:03
od pavproch
ref "koncert" N52 okolo redline.... jelikož mám doma jak N52B30 tak i N53B30 a oba dva často a ráth honím do redline, tak můžu srovnávat..... nad 6000 toček má "hezčí" zvuk kupodivu N53.... víc kovový/mechanický, cirkulárkovitý.... N52 je oproti němu (zvukově) taková "plochá".... :twisted:

Napsal: pon 24.08.2015 18:34
od Sedrik
Jak píšu - vyzkoušet obé, a pak rozhodovat ;)

Napsal: pon 24.08.2015 18:48
od pavproch
matiz píše:A kdyz zakuka VTG je treba rozbit prasatko..
jj, nový motorek pohonu xD v autorizáku je asi 16-tka bez DPH... protože na ňom ale odcházejí enem malá ozubená kolečka, jsou možnosti i repasovat za zlomek (asi čtvrtinu) ceny nového....