Stránka 1 z 1

Napsal: stř 19.08.2015 07:08
od zeNik
Zdravim,
da se do klasicky 316i dorvat "jednoduse" turbo z 316ti? Jsou to stejny motory jenom s tim turbem a nebo je to uplne neco jinyho?

Napsal: stř 19.08.2015 07:18
od fabledwarrior
316ti nemá turbo. označení "ti" znamená že se jedná o model Compact.

Napsal: stř 19.08.2015 07:27
od Kani
Pokud ovsem nemysli e21 :wink: Bohuzel neni uvedeno kterou generaci mysli.

Napsal: stř 19.08.2015 07:34
od zeNik
fabledwarrior píše:316ti nemá turbo. označení "ti" znamená že se jedná o model Compact.
Tak to jsem vul:) dekuji jsem o neco chytrejsi myslel jsem e36
Ja mam prave compacta a ma oznaceni 316i a videl jsem i ti tak jsem si naivne myslel, ze to znaci turbo.Moc dekuji za odpoved a za ponauceni:)

Napsal: stř 19.08.2015 07:45
od Kani
:smich:

Asi sem starej, kdyz si psal o klasicke 316 a spojeni "ti" proste me nenapadlo, ze netusis jake je oznaceni compacta.

Treba 2002ti bych bral, i kdyz bych se v tom asi rychle zabil :-)

Obrázek

Napsal: stř 19.08.2015 10:11
od surfis
Tak pozor. Nepleť si modely. Je 2002ti, 2002tii a 2002 turbo (to je na obrázku)

Napsal: stř 19.08.2015 10:19
od Kani
Moje chyba, cetl sem nedavno clanek prave o turbeni starych bavoraku a uz v tom mam taky gulas evidentne. Ano to na obrazku je 2002 turbo primo z tovarny.

Zkratka ti znamena "touring internationale" nebo v novejsich dobach oznaceni prave pro compact hatchback

Pricemz jak sem pred chvili vyzobal z netu 2002ti je vzacnejsi nez 2002 turbo. Asi jich je malo :D

Napsal: pon 19.10.2015 00:25
od Full
Ahoj ,podle mě jde dat turbo na každý motor ... první turbo jsem narval do mojí škodovky 130 musel jsem dodělat mech. vstřikování a vydlabat hlavu ale jezdilo to jako oheň.

No a jak jsem starší tak už vím že turbo je sice fajn ale je to potřeba zvážit.
Protože jestli chceš z normálního motoru udělat dobrý turbo motor tak je potřeba dát lepší vstřiky každopádně generálka motoru. A také nechat upravit mapu vstřikování.A jiné věci aby to byl spolehlivý motor nebo se v tom budeš víc hrabat jak jezdit.

No a až to tam dáš tak zjistíš že pokud tam nebudeš mět turbo s proměnlivýma lopatkama tak že,když dáš malé turbo tak bude tlačit vic od spodu ale u vrchu to bude tupé. Tak tam dáš větší turbo ale zase tě bude srát že to dlouho najíždí než zatlačí... pak se můžech zabývat myšlenkou na twin turbo...
A nakonec se na to vykašleš a koupíš si lepší auto co nepotřebuje turbo třeba 330I 170kW v E46...