Stránka 1 z 2

Napsal: úte 28.07.2015 20:10
od Jimi85
Zdravím,
rozhodl jsem se, že si ke 30tinám udělám radost a konečně si pořídím pořádnej kočár :)
BMW mám jako srdcovku odmala, jsou to prostě nádherný stroje. Bohužel se v nich ale po technické stránce moc nevyznám. Nějaký ten základ vím, ale prostě není to můj obor.

Takže k věci, moje ideální představa je řada 3 e46 nebo právě e90, sedan, manuální převodovka, benzín, 325, 328 nebo 330. Moožná 335 ale tu už spíš ne.

Teď jsem zrovna objevil kousek, který se mi hodně líbí a to: http://www.sportovnivozy.cz/65415-bmw-3-325i-cheb
Znáte to auto někdo?

Další dotaz je ohledně populárního tématu na najeté km. Tohle má 200k ale to auto vypadá minimálně podle obrázků v hodně dobré kondici.. Ale i tak prostě z lajckého pohledu mi přijde 200k poměrně dost :roll:

A poslední, je tu někdo, kdo by se na to se mnou jel třeba podívat a víc to zkontroloval (s diagnostikou a tak)? Popř. koho byste mi doporučili a já bych ho pak kontaktoval?

Napsal: stř 29.07.2015 00:33
od alfonzo
Čau,
Já mám plnotučnou E90 330i. Mám najeto 220 tisíc. Nikde nic není poškrábané od nehtů běžným používáním jako u ochcávek... Motor si přede jako kočka. Pro 6 válec těch 200 kkm jako nic :-) Jediná bolest techto 6 válců je elektronické vodní čerpadlo.

Ty černý lišty jsou hnusný, volant nemá multifunkci. 19" palcová kola + sportovní podvozek= dělá se mi husí kůže. Já mám 19 se standartním podvozkem a rány to jsou hrozný. :-D

Jinak to auto vypadá pěkně.

Napsal: stř 29.07.2015 09:00
od Ori94
Už se prodává strašně dlouho, ale možná to je tou výbavou :roll:

Napsal: stř 29.07.2015 09:28
od paca
to jsem viděl prodávat i tady na klubu a bohužel je to opravdu v soc. výbavě, jinak těch 200tis km není moc, pokud jsou "poctivé" :)

Napsal: stř 29.07.2015 13:31
od Filozof
doporučuji ti sežen si fandu jako jsi ty co navíc těmto autum rozumí a podívej se na několik kousků 325-330i.

zda pujdeš do novější e90 nebo starší e46 je už na tobě každé má své pro a proti.
Jistě bych chtěl člověka co má diagnostiku a co mi auto prokoukne na zvedáku. Plno prodávajících povídá pohádky co vše dělali a případně jak jezdili atd ale byl bych opatrnej. Dobrej kousek je většinou do týdne 14ti dní pryč.

Mrkni i na sekci BMWKLUBU bazar kde se občas objeví krásnej kousek.

Osobně bych rád i nějaké prvky výbavy a pokud se auto prodává moc dlouho je to podezřelé a nešel bych do toho. Jen prvotní servis může bejt klidně 40tisic pokud je tam několik věcí v nepořádku a najednou jsi finančně uplně jinde než jsi chtěl bejt.

Takže bych raději klidně dražší pěknej udržovanej kousek než ten nejlevnější ...podle KM ani ceny bych se neorinetoval.

Dneska je min 80procent stočených.

Napsal: čtv 30.07.2015 10:49
od _milan_
v chebu už není , cenu měl chvíli i 150000kč , ale ted to má někdo kolem jihlavy , a prodává se za 219000kč :D :D

Napsal: čtv 30.07.2015 14:00
od maxiik01
ahoj, jestli mohu přispět,sám sem měl 330i v e46 a teď mám 325i e90 , pěknou e46 aby si pohledal a pokud je , řeknou si za ní dost , je to už poměrně staré , ale pořád pěkné auto , pokud to co si koupíš plánuješ mít pár let , asi bych volil e90 , 325i u e90 N52B25 má 160kW a objem motoru do 2,5 což je výhoda u sjednání povinnýho ručení , 330i má tuším že 190kW , je tedy na tobě zda si chceš připlácet nemalé částky za těch 20kW navíc , s tím že je třeba počítat s vyšší pojistkou , sám si musíš spočítat , na co máš , spotřeba je plus minus stejná , když se budeš plížit podle předpisů dostaneš se pod hranici 8mi litrů , takovou normální bezpečnou jízdou se dá jezdit kolem 8,5 a já osobně jezdím za 9,3 až 9,5 , tohle číslo sem měl u e36 328i , e46 330i a teď ho mám i na 325i e90 , maximálka dle tachometru na německé dálnici 250 není problém.Výbava u e90 je na velice slušné úrovni atakující pětku e60.Tak že si teoreticky přijdeš na svý i co se různých pičičinek týče.
335i je samozřejmě to nejlepší co můžeš mít , ale těch věcí , díky tomu že tam je turbo , se může posrat mnohem víc.
BMW s nájezdem okolo 100tis.km nebude za babku , ale s 200tis.km , který najelo zejména v zahraničí , může být v mnohem lepší kondici jak se může zprvu zdát , já mám na svý 325i 190tis.km , je to rok 2005 a nepoznal bys to.vše je díky kvalitním materiálům v dost zachovalým stavu.
výběr je na tobě.

zajímavý je třeba tohle , moc se jich nevidí , ale výbava taková nic moc , no!!!

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

Napsal: sob 01.08.2015 16:41
od Ori94
No hlavně to je dovoz USA, takže dohledat historii bude problém. Pak věci jako světla atd. Taky by mě asi zajímalo proč není chrom gril (možná výjimka v USA) a proč svítí na palubovce vykřičník, ale to může být nezmáčknutá brzda u automatu :lol:

Na druhou stranu je pravda, že 328i neseženeš jen tak.

Napsal: sob 01.08.2015 16:54
od vita11
Vykřičník může být klidně málo benzínu, tím bych se z fotek netrápil. Spíš tou Amerikou ... je to výkonová varianta, která se v Evropě neprodávala a otázka je, co je tam vše jinak

Napsal: sob 01.08.2015 20:11
od zacjetoholoket
Co ten sporak tam? :-D Jinak peknou E9x s R6, manualem a vybavou poridis tak od 250tis...spis ale nic nesezenes. Jak tu nekdo psal, ze se da pri kloboukovi pod osm, tak mozna z kopce :lol: Sel bych do 330i N52B30, 325i moc nejede, nema kroutak, takze ji musis tocit a zere to stejne a tech 30KW navic se hodi

Napsal: sob 01.08.2015 21:22
od Ori94
Radši bych fotil palubovku bez výstrahy a počkal na natankování, než fotit s výstrahou a dát tak potencionálnímu kupci brouka do hlavy tím, že tam může být nějaký problém.

Napsal: sob 01.08.2015 22:18
od czNEWMANcz
Ori94 píše:Taky by mě asi zajímalo proč není chrom gril (možná výjimka v USA)
černá mřížka může být dodatečně koupena z M Performance příslušenství, sám ji mám na své taky. Může být buď origo nebo nějaká druhovýroba případně samodomo (potažení fólii, nástřik). Osobně se mi ta černá líbí víc než chrom, proto jsem ji u sebe taky vyměnil za origo M Performance (ladí pak s černými lištami okolo oken, stejný odstín, což u druhovýroby ani samodomo nebude...nicméně cena asi 3 tis. za komplet) :wink:

Napsal: ned 02.08.2015 00:26
od vita11
Performance jsou černé celé, toto jsou čtyřválcové ledvinky

Napsal: ned 02.08.2015 10:39
od Ori94
Podle googlu to vypadá, že 328i(325i) mají v US černé vnitřky(jako EU čtyřválce).

Napsal: ned 02.08.2015 13:22
od matiz
Osobne bych se americe velkym, ale fakt velkym obloukem vyhnul. Z jednoho prosteho duvodu, mnohem drahsi servis a kurvitka navic.

Napsal: ned 02.08.2015 13:32
od vita11
jenom pro zajímavost ... co je v americe jinak?

Napsal: ned 02.08.2015 13:39
od pavproch
jiné svícení, jiné motory, jiný SW, jiná základní a příplatková výbava, jiné pakety

Napsal: ned 02.08.2015 13:47
od vita11
Světla, budíky a rádio je mě jasné. A že neměli N53 kvůli vysokému obsahu síry v benzínu. Ale co je u té N52 jinak, že je to takový průser na údržbu?

Napsal: ned 02.08.2015 13:54
od pavproch
mám pocit že N52 pro emeriku se menovala N51

Napsal: ned 02.08.2015 18:11
od matiz
pri poruse jednotky tam nejde moc vrazit jednotka evropska, krici ze ji nechce a ze tam nepatri. A je to trochu odlisne od evropsych verzi, nikdo tomu poradne nerozumi vcetne mne a nejlip je od toho zdrhat jak nejrychleji jde. Pruser je kdyz uz si to nekdo koupi, par jsem jich v letu videl a osobne bych to nekoupil, pouze za zlomek ceny. Maji vic hlidany emisni system, proc tomu tak je to nevim a vlastne mne to ani nezajima. Ja to mam vyresene, amerika - nebrat. Alespon benzinove, ropaky jsem nevidel.