Stránka 1 z 1

Napsal: úte 14.07.2015 21:49
od Romma
Ahoj.
Koupil jsem nedávno BMW e46 330XD 135kw automat . Bohužel jsou zde tyto závady. Auto netáhne, turbo slyšet je ale výkon ztracenej, max. rychlost co sem z toho zatím dostal je 140 km/h. Dále když jedu a pustím plyn tak auto strašně vibruje , je to velice nepříjemný zvuk . Prý to má být nějaké ložisko na kardanu či co co si má prý sednout po cca 3000 km a mělo by to přestat . Ale raději se zeptám i vás tady. Budu rád za každou radu , či možnost ,která by mohla můj problém vyřešit.
Děkuji :)

Napsal: stř 15.07.2015 12:39
od DaweTDS
Mám E39 a tak to není objektivní,ale ložisko kardanu můžeš vyloučit.
Na sprintech v Přerově mě při prudkém rozjezdu něco bouchlo do podlahy... po třetí jízdě už to bouchlo aspoň 3x. Najel jsem kámošovi na odtahovku a sundal kryt kardanu a středové ložisko kardanu na padrť.
Normálně jsem dojel domů a už dobře 3 týdny s tím normálně jezdím a při jízdě nejde nic poznat... jedině na 1q a na 2q když dám plnej pod 2000ot, tak to zabouchá...při dobrždění ,ani při jízdě 90 a nebo na dálnici 140 se žádné chvění nekoná.
Jo a to že si to má sednout říkal předpokládám prodejce co? :lol:

Napsal: stř 15.07.2015 14:58
od Romma
to říkal no :D
jenže me to prostě hrozně rezonuje , strašné vibrace , když pustím plyn , ale taky to neudělá po každý ,ale většinou ano :oops: :( :(

Napsal: stř 15.07.2015 15:05
od paca
tam si nemá co sedat :) buď je v háji středové ložisko, kříže na kardanu, hardy spojka, na ixkách často ocházejí poloosy atd....... řekl bych že jsi si koupil to "nejhorší" auto na údržbu = dízl v automatu a ještě k tomu ve čtyřkolce :wink:

Napsal: stř 15.07.2015 15:27
od DaweTDS
Vím, že je po válce každej generál,ale já osobně jsem mechannik,ale BMw jsem si netroufl koupit jen tak. Jel semnou kamarád co BMW dělá a ví co a kde... ALE i kdyby jsi měl sebou jakýhokoliv mechanika, tak po větě "to si sedne" jste měli nastartovat a odjíždět... Může to být spousta věcí co je napsáno nade mnou.. chce to kanál a zahýbat s tím , ale každopádně ať je to co je to vše bude stát 1000,-+

Napsal: stř 15.07.2015 16:30
od Foldas
Může to být urvany silentblok motoru pak si převodovka pěkně boucha o kastli a autem jdou nepříjemné vibrace

Napsal: stř 15.07.2015 18:19
od Romma
No tak to sem zvedavej na to co z toho bude.
Jinak s opravama jsem počital. Jen mě zajímá co to tak asi bude no. Ono nic nebouchá, že bych slyšel nejaký rány nebo tak to ne. Ale porstě jen to rezonuje, ale dost hlučně :o :( :( :(

Napsal: stř 15.07.2015 19:01
od Mateo
Ahoj me todle po pusteni plynu delala hardy spojka kdyz byla v haji. Jedna se o dil co spojuje kardan s vystupem prevodovky.

Napsal: stř 15.07.2015 20:22
od Romma
kolik tak stojí ta hardy spojka ?

prosim Vás vysvětlete mi nekdo kde se schánej díly na bmw ja měl předstim octavii a na to clovek sehnal na netu vsechno na bmw nemohu najit nic.

Napsal: stř 15.07.2015 20:23
od Romma
Mateo píše:Ahoj me todle po pusteni plynu delala hardy spojka kdyz byla v haji. Jedna se o dil co spojuje kardan s vystupem prevodovky.
A tobě to vydávalo rány nebo taky jen vibrace a hučení ?

Napsal: stř 15.07.2015 20:51
od Romma
Tohle by měla dělat ta hardy spojka
https://www.youtube.com/watch?v=itglBnxnriA

Ale to mě nedělá

Napsal: stř 15.07.2015 20:54
od Romma
Foldas píše:Může to být urvany silentblok motoru pak si převodovka pěkně boucha o kastli a autem jdou nepříjemné vibrace
Ty vibrace jdou ze zadu právě

Napsal: stř 15.07.2015 21:18
od Romma
Foldas píše:Může to být urvany silentblok motoru pak si převodovka pěkně boucha o kastli a autem jdou nepříjemné vibrace
Ty vibrace jdou ze zadu právě

Napsal: stř 15.07.2015 21:40
od paca
např http://www.autorozvody.cz/ je to člen e46 fora

Napsal: ned 19.07.2015 01:08
od Romma
nevite nekdo co by mohlo být s tím výkonem ?