Stránka 1 z 1
Napsal: úte 23.06.2015 14:48
od Figa
Ahoj, po dlouhem rozjimani jsem se rozhodl, ze dam na auto neco co tam nepatri. Dle zkusenosti to pry i prida i lety ztracene koniky

Chtel jsem se jen zeptat jestli s tim mate nekdo zkusenosti a hlavne jestli se da pripojit i podtlakova klapka, tak aby spravne otvirala/zavirala. Hodlem menit stred a konec. Svody jsou dle meho stejne. Diky.
Napsal: úte 23.06.2015 15:38
od Francis
Klapka se zapojit dá, pokud si dotáhneš od motoru dozadu hadičku s pod tlakem, napíchneš do jednotky ovládací kabel k solenoidu v kufru, dotáhneš kabel k solenoidu, ...
Osobně bych nechal klapku trvale otevřenou a neřešil ji. Je to eko-kurvítko.
Napsal: úte 23.06.2015 20:36
od Figa
Diky, to bude asi nej. Jak se to resi? Jinak predpokladam, ze montaz je plug&play...
Napsal: úte 23.06.2015 21:51
od Francis
Neřeší, default stav bez signálu je otevřeno pružinou.
Napsal: stř 24.06.2015 12:15
od Figa
Diky. Nekde jsem cetl, ze ta klapaka tam je kvuli kroutaku v nizkych otackach, ale nejak nevidim zpusob jak by toho docilila. Jeste jedna vec me trapi. 328i ma dve lamdby a 323i jednu. Tohle se da resit jak?
Napsal: stř 24.06.2015 12:22
od J0HN3C
Figa píše:Diky. Nekde jsem cetl, ze ta klapaka tam je kvuli kroutaku v nizkych otackach, ale nejak nevidim zpusob jak by toho docilila. Jeste jedna vec me trapi. 328i ma dve lamdby a 323i jednu. Tohle se da resit jak?
Taky jsem to slyšel. Údajně tím, jak se klapkou zavře jedna potrubní roura, tak se zvedne protitlak výfukové soustavy -> vzroste točivý moment v nižších otáčkách. Ve vyšších se pak klapka otevře, jak už je spalin moc.
Upřesní nám to někdo, jestli je to pravda nebo jaký je pravý smysl tohoto eko-kurvítka? Díky
Napsal: stř 24.06.2015 18:35
od paveld
S těma lambdama to je blbost, M52 má vždycky 2 lambdy. 1 byla u M50.
Napsal: stř 24.06.2015 19:18
od Figa
Jo mas pravdu pisu neco jineho nez myslim. Dil c. 16
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... bda_probe/
Cidlo teploty? 323i ma jedno a tady jsou dve.
Napsal: stř 24.06.2015 19:57
od Francis
Díl č. 16 je post-cat lambda a tu euro verze E36 nemá, proto není číslo dílu dole v seznamu.
Díl č. 15 je dvakrát, v každe půlce svodů jeden.