Stránka 1 z 1
Napsal: úte 16.06.2015 22:40
od tommee
Zdar chlapi,
Nevite nekdo zda jsou u teto motorizace (nastaveni, prevody, katy, atd) ve trojce e9X nejake zmeny v pripade specifikace Euro 5 vs Euro 4?
Napsal: stř 17.06.2015 08:40
od vita11
svody a střední díl výfuku jsou jiné
Napsal: stř 17.06.2015 15:31
od tommee
Díky, takže žádný drama. Nemáš zkušenost, zda se to nějak projevuje na celkovém projevu motoru? Papírově jsou parametry stejné až na tu Euro normu.
Napsal: stř 17.06.2015 15:51
od vita11
Osobní srování nemám, ale z diskuzí tady na fóru tak nějak vyplinulo, že EURO5 je tupější v reakcích na plyn a jeden zdejší člen s EURO5 má problémy s padáním otáček při odřazování nahoru za určitých podmínek. Jestli je to vlastnost EURO5 nebo je problém někde jinde, se asi dodneška na jisto neví
Napsal: stř 17.06.2015 16:12
od tommee
Jak vidno regulace EU nepřinášejí vůbec nic dobrého. Osobně vůbec netuším, co bych si vybral ze současný produkce BMW a asi nejsem sám.
Napsal: stř 17.06.2015 18:59
od pavproch
Plha sa hlásí.... ten člen sem já... a sic už sme vyměnil půlku motoru, tak dodneška nevím.... ale v garáži už zase mám nachystanou plnou igelitku bebechů - tentokráte sání (2x DISA, čidla, těsnění, hadice)... až vyměním, uvidím, esli to furt bude nepadat....

Napsal: stř 17.06.2015 19:03
od pavproch
Jo a jinak k temu srovnání EUR5 a EUR4.... ač mám oba motory (3er N53 EUR5 a m4Zlik N52 EUR4), tak srovnání moc nemám, bo m4Zlika trvale proháním v režimu "sport" nebo "sport+", což jakékoli srovnání dost hodně moc zkresluje.... fakt sem s m4Zlikem za dva roky (najeto 15tis km) ujel v režimu "normal" asi 50metrů..... no ať nekecám, 100metrů...
Napsal: stř 17.06.2015 19:13
od vita11
já věděl, že se ohlásíš

Napsal: stř 17.06.2015 22:08
od tommee
@plha, tedy pavproch:))
Kdybych na motoru vymenil tolik veci co ty, muj dvorni mekaanik by asi prohodil svoje: "kup si radsi novy auto"

Berme samozrejme s nadsazkou. Ted po kratky zkusenosti s n53 musim rict ze to jede neuveritelne na litry co to spapa, ale porad je mi smutno po n52 v 3er

- to je proste charakter
Napsal: čtv 18.06.2015 08:59
od BudVlad
Mám software od DS Motorsport a žádný problém nemám, takže podle mě je problém v softwaru. I bez secondary katů jsem prošel emisema.
Napsal: čtv 18.06.2015 09:16
od tommee
BudVlad píše:Mám software od DS Motorsport a žádný problém nemám, takže podle mě je problém v softwaru. I bez secondary katů jsem prošel emisema.
Drzej dotaz, na kolik vysla ta uprava DS Motorsport? Chci vymenit sani a vyfukovy svody, odstranit sekundární katy a jinej tlumic. Projevilo se to nejak na vykonu, odezve plynu apod?
Napsal: čtv 18.06.2015 09:27
od BudVlad
Stálo to 1 200 Euro. Úpravu softwaru dělají na brzdě a trvá to celý den. Výkon se navýšil o 49.4 hp, krouticí moment o 36.5 Nm. Po úpravě se auto chovalo úplně jinak.
Napsal: čtv 18.06.2015 13:05
od pavproch
Potvrzuju, BudVladova N53 325 předělaná na 330 + DS jede o poznání líp než moje stock N53 330 (nemyslím výkonem, ale chováním a reakcema motoru!) .... měl sem tu čest to auto chvliku řídit....
ref emise OK i s s aFe svodama: to je hooodně dobrá zpráva...
Napsal: čtv 18.06.2015 13:17
od BudVlad
pavproch píše:
ref emise OK i s s aFe svodama: to je hooodně dobrá zpráva...
S aFe svodama jsem na emisích ještě nebyl. Svody mají free flow katy, takže to chybu (CEL) nehlásí. Na emise půjdu za půl roku, tak doufám že to projde.
Napsal: čtv 18.06.2015 16:00
od pavproch
aha, tak to sem blbě porozuměl....
