Napsal: pát 05.06.2015 10:42
Zdravím Všechny, potřeboval bych nutně poradit.
Mám bmw e36 s motorem 316i m43 75 kw, problém toho auta je, že mu kolísají otáčky na př: při vyřazení rychlosti za jízdy a při volnoběhu mezi 500-1000 otáček + nadměrná spotřeba paliva. S klidnou nohou jezdím město cca za 10,5 l což mi u 1.6-ky příjde moc nadměrná spotřeba. Součástky, které by měli mít vliv na spotřebu a na otáčky jsem vyměnil za nové na př: Lambda sondu, Disa (podtlaková klapka sání) - rachtala, Váhu vzduchu, svíčky, olej, filtry, hadice sání, sportovní vzduchový filtr. Při chodu motoru něco cvaká není to tak hrozné, mohla by to být načatá vačka, což je normální u motoru, který má najeto přes 350 tisíc km, ale to by nemělo mít vliv na spotřebu si myslím. V servise mi řekli, že na spotřebu paliva má vliv výfuk, mám sportovně sestavený ( rezonátor, sportovní tlumič - klasika). Takhle sestavený výfuk už mám od minulého roku a auto jezdilo a papalo jak má, takže si myslím, že ve výfuku nebude problém. Co by jste mi prosím Vás poradili ? Děkuji za odpověď
Mám bmw e36 s motorem 316i m43 75 kw, problém toho auta je, že mu kolísají otáčky na př: při vyřazení rychlosti za jízdy a při volnoběhu mezi 500-1000 otáček + nadměrná spotřeba paliva. S klidnou nohou jezdím město cca za 10,5 l což mi u 1.6-ky příjde moc nadměrná spotřeba. Součástky, které by měli mít vliv na spotřebu a na otáčky jsem vyměnil za nové na př: Lambda sondu, Disa (podtlaková klapka sání) - rachtala, Váhu vzduchu, svíčky, olej, filtry, hadice sání, sportovní vzduchový filtr. Při chodu motoru něco cvaká není to tak hrozné, mohla by to být načatá vačka, což je normální u motoru, který má najeto přes 350 tisíc km, ale to by nemělo mít vliv na spotřebu si myslím. V servise mi řekli, že na spotřebu paliva má vliv výfuk, mám sportovně sestavený ( rezonátor, sportovní tlumič - klasika). Takhle sestavený výfuk už mám od minulého roku a auto jezdilo a papalo jak má, takže si myslím, že ve výfuku nebude problém. Co by jste mi prosím Vás poradili ? Děkuji za odpověď