Stránka 1 z 1
Napsal: úte 02.06.2015 13:46
od Lukas1
Ahoj, mám dotaz jak vyměnit palivový filtr na E91LCI 318d, 105kW. Koukal jsem pod auto a mám tam filtr s ohřevem, ale mění se prý jen ta vložka filtru, ohřev prý měnit nemusím. Postup je prohodit filtr a pak jenom nastartovat auto, nebo se musí nějak odvzdušnit?
Budu měnit i na F30 318d, 105kW. Postup je stejný?
Díky.
Napsal: úte 02.06.2015 14:11
od mawis
Cau. Meni se jen ta kovova vlozka. Odvzdusneni se dela pres diagnosiku. Zapne se pomoci diag. cerpadlo v nadrzi a honi se nafta pres novej filtr a vratkou do nadrze. Pak to startuje na brnknuti...
Napsal: úte 02.06.2015 15:25
od Lukas1
Stane se něco, když to přes diagnostiku neodvzdušním? Počítám stím, že po výměně filtru auto po nastartovaní chcípne a že mu bude chvilku trvat než chytne, ale nevým jestli se takto odvzdušní.
Napsal: úte 02.06.2015 15:46
od mi00wa
Ano dělal jsem to na e60tce sice ale je to stejný, ja nechal jednu hadici odpojednou na konci, zapl zapalování a myslel jsem že čerpadlo se zapne, bohužel ne.
Tak jsem to zapojil nastartoval a motor zachvíli chcipl, tak jsem to zkusil nastartovat znovu a trvalo to chvíli než motor opět naskočil a naftu čerpadlo natlačilo. pak už jel normálně.
Napsal: stř 03.06.2015 08:08
od nafta
Nemá se to dělat ,ale normálně to nastartuješ sice se bude trápit ,ale pak chytne. Akorát tam budeš mít chybu až to napíchneš na diag.
Napsal: úte 07.07.2015 22:30
od Lukas1
Díky za rady. Tak jsem nakonec vyměnil filtr a přes diagnostiku na pár vteřin pustil čerpadlo. Při startování trvalo asi o 1 vteřinu déle jak obvykle než auto chytlo. Pak už běželo bez problémů.