Stránka 1 z 1

Napsal: stř 27.05.2015 16:26
od gondar595
Ahoj, byl jsem dnes na své první technické a hned plno závad, dal mi to jen na měsíc borec, ale byl celkem hodnej.
Teď k problému, řekl mi že ty stavitelné tlumiče co tam mám, musí mít technickou dokumentaci, kde jí vezmu? Vím źe přinejhorším tam dám na technickou jiné tlumiče, ale do toho se mi fakt nechce.
Po tom co sem si tam něco vymyslel, naběhl ještě z metrem a měŘil auto, znamená to že když vytočím tlumiče tak aby vyhovovali techničáku tak dá pokoj?
Další věc, jestli už jste někdo měnili cívku na klakson, napište mi sem prosím nějáké rady jak na to, pozítří na to musím vlítnout.
Díky všem.

Napsal: stř 27.05.2015 17:11
od Francis
Na tlumičích by měla být homologační značka, v lepším případě bys měl mít k tlumičům dokumenty o schválení do provozu, ve kterých by mělo být uvedeno, za jakých podmínek je možno tlumiče používat na veřejných silnicích a za jakých pouze na uzavřených tratích.

Některé podvozky sice umožňují velké snížení, ale pro veřejný provoz se možno používat jen část rozsahu.

Napsal: stř 27.05.2015 18:12
od Kani
U me ani nepipli na stelovak. Akorat mi rekli, ze jsou ty tlumice drahe :lol:

Napsal: stř 27.05.2015 18:36
od gondar595
Spíš jinak se zeptám, má E36 1.6 R98 Mpacket verze ORIGINÁLNĚ štelované tlumiče?

Napsal: stř 27.05.2015 18:54
od fabledwarrior
Ne

Napsal: stř 27.05.2015 21:52
od paveld
Pokud to nemáš nějak hrozně snížený, tak se ten technik musel asi hodně špatně vyspat. Tohle snad nikde neřeší, i když je pravda, že by správně na to nějaká homologace být měla...ale málo kdy je. K HR pružinám jsem kdysi dostal německy psaný atest, jinak jsem to jinde neviděl.
Problém jsem měl akorát když si mi snížený auto sedlo podvozkem na vyvýšení okolo hrany jámy a nemohli kvuli tomu otestovat vůli na nápravě :-).

Napsal: stř 27.05.2015 23:41
od Totic
A co to jsou za tlumiče? TUV nebo co to je by se mohlo dát dodatečně sehnat.

Napsal: čtv 28.05.2015 06:43
od pavproch
Já byl s m4Zlikem (snížené HR Sport pružiny) tento týden na STK a (kromě obavy, abych nesednul na břucho - viz paveld) bez problému či komentářů k pružinám ze strany technika. Přespříští týden du na STK znova, tentokráte s 3er (štelovák KW V1), taxi rači ale s sebou homologační papíry vezmu...

btw, ke KW sem dostal kopu papírů vč. homologace snad ve všech jazycích ale nedostal sem hodnoty nastavení geometrie, k pružinám HR naopak - o homologaci ani slovo, ale zase tam byly údaje pro nastavení geošky....

Napsal: čtv 28.05.2015 15:20
od gondar595
technik se hodně špatně vyspal. kdybych nebyl blb tak mu řeknu ať mi vrátí prachy, že jedu jinam.
Ale první těchnická v životě je hold taková ta horší :).
Podvozek nebylo jediné co řešil, budu to muset vykoumat jinak tu těchnickou, protože sem celkem nový majitel a papíry od toho neseženu, štítek není moc k přečtení a ani nemám čas řešit takovou blbost jako je štelovací podvozek kvůli nějákému blbě vyspanému volovi. :))
Jinak pro všechny pokud vás vyhodí z technické můžete nesouhlasit vzít si svoje prachy a jet jinam!

Napsal: úte 09.06.2015 18:54
od pavproch
Taxem neska bez jakéhokoli problema či dokonce i dotazu po homologačních papírech ke KW V1 prošel skrz STK v Rožnově... na dva roky schopen, odveden....

(ale preventivně sem ty papíry měl s sebou, v tašce)