alfonzo píše:Člen Falcon to určitě umí, bohužel je z Prahy.
To je tak na výlet.

Falcon to udělá pomocí LED kroužků V3 a ještě nainstaluje retrofit vícefunkčního denního svícení s automatickým tlumením den/noc. Vzhledově a funkčně stejné jako mají současné F modely BMW. Řídící elektronika je vlastní vynález, dlouhodobě odladěný výrobek. Do auta přijde samostatný modul na každé světlo zvlášť, pro zachování původních funkcí nezávislých parkovaček levá/pravá strana. Denní svícení a welcome/fadeout však svítí synchronizovaně, moduly o sobě ví.
Vyzařovací a funkční parametry UHP V3 kroužků (intenzita, úhly viditelnosti, činná plocha, spektrum, atd...) vyhovují předpisům o denním svícení. Viditelnost V3 při 100% výkonu v denním režimu je prakticky stejná jako u současných modelů, které mají diodové AE už z výroby, ale u V3 kroužků je auto vidět z mnohem širšího úhlu, tedy nejen zepředu. Jediné, co na světlech pak není, je formální homolog. značka - protože v době vzniku auta tyto věci neexistovaly a na krytech světel tedy vyražené nejsou.
Funguje a svítí to lépe než bludičkové sady do nárazníku z benzínky nebo US svícení, které se spíše než BMW podobá koncernu...

Musím ale uznat, že to US svícení přes dálková světla je otázka pár minut s diagnostikou a stojí pár stovek. Moje komplexní řešení stojí pár tisíc. Každý preferuje něco jiného
Instalace elektroniky, včetně zástavby kroužků do světel E46 na milimetr přesně, je na jedno víkendové odpoledne.
Viditelnost ve dne je asi takováto (E39, barva kroužků teplá bílá):
A funkce takové (E46, barva kroužků studená bílá):
