Stránka 1 z 3
Napsal: ned 03.05.2015 16:19
od orgasmic
Ahoj, zdravím všechny.
Chtěl bych se zeptat zkušených, na výběr vozu BMW E90 (MUE) 325xi, kód motoru N53B30U0 - 3,00l (160kW).
Na co si dát pozor?
Jde o rok 2009 v ceně kolem 400tis.
Jsou známy nějaké závady nebo jde o spolehlivý vůz?
Mnou vyhlídnutý vůz má najeto do 70tis, dá se to někde ověřit, ikdyž jde o dovoz?
Děkuji vám za rady a přeji hezký zbytek víkendu.
Napsal: ned 03.05.2015 17:42
od vita11
Na Xdrive umí odcházet motorek v rozvodovce (pokud to má najeto 70tis, tak by měl být ještě v pořádku). Obecně pokud nežiješ na horách, tak bych se Xdrive snažil vyhnout ... je to zbytečná zátěž, kterou pořád vozíš s sebou.
Z pohledu motoru umí odcházet vstřiky, čerpadlo, cívky, NOx sonda. Toto všechno ti poví diagnostika (občas teda ne uplně přímo

)
Ad ověření km: pokud auto jezdilo do autorizovaného servisu, tak ti to v BMW ověří. Občas se jim do toho teda moc nechce, ale je to proveditelné.
Napsal: ned 03.05.2015 17:48
od orgasmic
Napsal: ned 03.05.2015 17:56
od pavproch
Víťa to už napsal skoro všechno.... snad jen dodám, že to auto je těžké jako kráva (nejen díky xdrivu) a i plnotučný N53B30 (200kW) sa s tím dost nadře.... jo a vyhledej si tady na pokecu, co sem tady kde všude napsal na themu krematoria v Humpolci, pardoň N53B30.... ať víš do čeho deš....

Napsal: ned 03.05.2015 17:59
od vita11
Dovoz Itálie ... tam to asi bude s ověření km složité. Má to aspoň vypsanou servisku? Ta řadička se mě uplně nezdá na 63tis km.
Jinak na fotkách vypadá pěkně. Ten interier je přesně tak, jak bych si ho představoval

Napsal: ned 03.05.2015 18:13
od orgasmic
Teď na tu řadičku koukám a vážně je nějaká ošoupaná z pravé strany

Napsal: ned 03.05.2015 18:18
od pavproch
mám na tachu 172 tis km (poctivých, bo sem si je všechny do jednoho odřídil sám) a řadičku mám o 200% v lepším stavu...
Napsal: ned 03.05.2015 18:22
od orgasmic
Tak třeba to je od prstýnku....
Napsal: ned 03.05.2015 19:05
od vita11
Může to být "specifickým způsobem používámí" ... extrémně potící se rukou, prstýnkem nebo tak něco. Ale zrovna u Itálie by to ve mě vyvolalo potřebu pátrat hloubějí
Napsal: ned 03.05.2015 19:18
od JaraX
na xdrive se vykašli pokud vyloženě nebydlíš v horách, je to degradace jizdních vlastností a mnohem nákladnější provoz,
a osobně bych koupil automat, pokud to nemáš jako víkendovku
Napsal: ned 03.05.2015 20:03
od scooter_x
Nemá výhřev sedaček, podle VIN dekodéru to vyjelo z továrny s černýma alcantarovýma sedačkama, je to z Itálie...mně osobně na tom něco smrdí a hledal bych dál

Napsal: pon 04.05.2015 01:17
od orgasmic
A nemůže to být tím, že jde o individual?
Napsal: pon 04.05.2015 06:19
od JaraX
jako co?

Napsal: pon 04.05.2015 06:49
od orgasmic
Ja myslel, ze invidiual znamena dodatecna uprava po vyrobe...tedy ze v tomto pripade to bylo vyrobene v cerne a v Individual modifikaci precalounene

Ale prvotni nadseni opadlo, tak si asi necham stavajici vuz a investuji do zvyseni vykonu

Napsal: pon 04.05.2015 07:06
od JaraX
nevím co máš ted, ale jeslti chceš dobrou E90, tak kup předface 325i nebo 330i, vykašli se na xdrive, najdi si pěkný kousek s velkou výbavou idealně v německu, malým najezdem a top stavem, takové auto ti bude jen dělat radost.
Napsal: pon 04.05.2015 07:55
od orgasmic
A pred facelift je do jakeho roku vyroby?
Takze tyto motorizace jsou spolehlivejsi?
Ja prave rad jezdim na hory,tak jsem se te zadokolky trosku bal.
Momentalne mam benzinovou OIIRS
Napsal: pon 04.05.2015 08:02
od JaraX
tak to si pomůžeš i s E46

pokud jsi spokojen s tím co vyjede ta oktávka tak to zadohrabový vyjede o chlup víc.
pokud řešíš auto na hory, tak bych si koupil za 50 nějakej jeep cherokee, kterej bych měl jen na ty hory, je to poctívá čtyřkolka, on ten xdrive zase takovej zázrak není, je to super, jenže to auto je nizký a pokud chytneš sníh pod břicho tak ti ani xdrive nepomůže, a vůbec bych s E90 nejezdil někde po svahu nebo tak, je to o průser to někde opřít nebo tuknout, urvat nějaky plasty a to vše stojí peníze.
nehlede na to že xdrive má podstatně horší jízdní vlastnosti než NONxdrive, když ti zavážou oči tak poznáš na suché cestě jeslti jedeš s xdrive nebo bez.
znám borce co je závodní lyžař a jezdí na hory zadohrabovym vitem (a to ti mužu garantovat že asi horší auto do sněhu neexistuje),
Napsal: pon 04.05.2015 08:16
od orgasmic
Tak ted najit nejaky zajimavy kousek....co jsem tak sbezne koukal na autoscout,tak nic moc nebo je to drahy jak prase na ten vek.
Tak kdyz ozelim xdrive,tak po cem presne koukat?
Zase nechci aby to bylo 9let stary...
Napsal: pon 04.05.2015 08:35
od JaraX
hledej do roku 2008, v roce 2008 proběhla inovace rozvodů, bohužel k horšímu.
Napsal: pon 04.05.2015 08:49
od orgasmic
Takze kod motoru N52?