Stránka 1 z 3

Napsal: čtv 30.04.2015 18:22
od maikee
Zdravím poradí mi někdo co se vyplatí koupit a co mi udělá větší radost z jízdy jestly e46 m3 nebo e92 335i vůbec si nemůžu vybrat co zvolit má někdo zvás zkušenosti co zvolit atmosféru nebo turbo?

Napsal: čtv 30.04.2015 18:57
od Martyn
Vetsi radost urcite m3.. Lehci, ovladatelnejsi, syrovejsi.. 335 je lepsi gt a daily driver, ale ma i potencial udelat z toho opravdove monstrum..:o)
Jsou to jine auta, ujasnit si k cemu to chces a pak neni o cem:)

Napsal: čtv 30.04.2015 19:56
od maikee
Tak s autem bych chtěl každý den jezdit normálně občas naký hrátky atd... jen jaro,léto taky určité bych chtěl do budoucna honit nákího toho koně navíc :D co sem tak četl tak ta e92 335i s jb4 je raketa jen se zeptam jak je na tom motor 335i s poruchovostí?a ma e92 samosforný diferenciál?

Napsal: čtv 30.04.2015 20:18
od Martyn
Lsd bohuzel 335ka nema, dodelavka ca 40-50 mam dojem.
Ja mel 335 jb4 ctyri roky od 17-100k km, Krome wastegate s opravou v radu stokorun jsem nemel problem:)

Napsal: pát 01.05.2015 18:20
od maikee
Dík za radu jen se ještě zeptam byl jsi s autem spokojení nebo bys do něj znovu nešel?

Napsal: ned 03.05.2015 22:38
od Poldav6
Co ti na to říct? N54 je snad nejkontroverznější motor co Bmw vyrábělo. Umí pozlobit, ale zároveň zvládne hravě 450HP se sériovými turby. Při troše nadšení má motor potenciál 600HP na kolech (stage 2 biturbo, upravené sání). Nebo i víc.
Některé kusy se budou srát, jiné budou jako víno... Co se týče provozních nákladů.. Je to jako normální E92.

K dispozici je aplikace pro Android, pomocí které si flashnes řídících jednotku, za pár peněz a za 20min.

M3 bude M3, ale naboostovaná 335i ji na delší rovince zmizí nehorázně, o pružném zrychlení nemluvě.

Napsal: pon 04.05.2015 06:56
od majkouch
poladěná 335i zmizí i jiným kárám než 'jen' M3 :twisted:
pokud nemáš ženu děti a máš na to, kup si obojí, žijem jen jednou... pokud chceš jen jedno tak 335i :wink: každopádně před koupí zkontrolovat co bylo nebo nebylo měněný, mohlo by se snadno stát že si v tom do roka za dalších 200k 8O ikdyž pokud chceš honit koně, tak to budeš stejně, tak proč o tom vůbec mluvím :D :D :D

Napsal: pon 04.05.2015 07:42
od JaraX
pokud to chceš jako víkendovku tak určitě M3, víc si to užiješ i když to pojede míň, pro M3 hraje hlavně zvuk a LSD,
pokud to chceš na denní ježdění tak určitě 335i.

Napsal: pon 04.05.2015 10:32
od maikee
Díky všem za rady už mám jasno e92 335i :D mi nahradí octavii rs muže mi někdo poradit na co si dát pozor při koupi?chtěl bych něco do 500000kc.

Napsal: pon 04.05.2015 13:24
od majkouch
na co si dát pozor? to je tak na A4 psaní...
hlavně zanesený sání, turba prochcaný olejem, odjebaný nápravy/ramena/stabíky a podvozek, no prostě to vzít do servisu a nechat důkladně prohlídnout, tahle počáteční investice se vyplatí...
zkus tohle: http://www.sportovnivozy.cz/66222-bmw-3 ... -mecholupy

Napsal: pon 04.05.2015 13:30
od paca

Napsal: pon 04.05.2015 15:15
od patriot
JaraX píše:pokud to chceš jako víkendovku tak určitě M3, víc si to užiješ i když to pojede míň, pro M3 hraje hlavně zvuk a LSD,
pokud to chceš na denní ježdění tak určitě 335i.
I když to tak je, tak se to čte divně :D

Každý považuje divizi //M jako vrchol konkrétní řady a v reálu jede lépe "už" i 335i :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon 04.05.2015 15:24
od JaraX
M3 je líp odladěná celkově, podvozkově, LSD apod, 335i není moc na driftování apod, navíc M3 točí vyšší otáčky.
335i je idealní bud na denní ježdění nebo na ladění, M3 už je hotové auto na víkendy.
335i bez JB4 neujede seriove M3 E46, naopak ale 335i jde vyladit k neskutečným věcěm, ale vše něco stojí, JB4, LSD, podvozek, připadně nějaky turba.

Napsal: pon 04.05.2015 23:23
od Poldav6
To je právě relativní. Jakákoli úprava N54 je hrozně znát.. Svody, intercooler, sání... Za investici málo přes 100k dostaneš bestii, které nejde pořádně šlápnout na plyn. Záleží kdo co chce. Jako sleeper, který v přímce poráží 911ky, Bentley atd je ale 335i neporazitelná 8-)

Ps, poslední úlovek se sériovými turby mám i8 ;-)

Napsal: úte 05.05.2015 06:05
od JaraX
otázka jeslti byla nabítá :D

Napsal: úte 05.05.2015 10:53
od xhans
JaraX píše:otázka jeslti byla nabítá :D
:D přesně, tam měl businessman nějakej ECO mód

Napsal: sob 09.05.2015 17:05
od Poldav6
Pánové... Neměl.

Napsal: sob 09.05.2015 19:17
od Martyn
maikee píše:Dík za radu jen se ještě zeptam byl jsi s autem spokojení nebo bys do něj znovu nešel?
Spokojenost byla maximalni, urcite bych ji bral znova (ale idealne zase s n54 motorem, n55 se mi tolik nelibi).

Napsal: ned 10.05.2015 13:17
od Ondraondra81
patriot píše: I když to tak je, tak se to čte divně :D

Každý považuje divizi //M jako vrchol konkrétní řady a v reálu jede lépe "už" i 335i :lol: :lol: :lol:
Mno to neni tak úplně pravda, srovnává E46 M3 vs E90, to není stejná generace :) M3 E9x si myslím s 335i ještě poradí :)

Napsal: ned 10.05.2015 16:42
od JaraX
335i se dá bezproblému poradit že i M3 E92 si dá, samozřejmě v serii na ní nemá
https://www.youtube.com/watch?v=ZtscC_iEWI0