Stránka 1 z 1

Napsal: sob 25.04.2015 08:29
od jawamaniak22
Zdravím pánové, potřebuji radu.

Vím že po internetu je zjišťování závady skoro vždy hádání ale třeba se stím už někdo setkal a pomůže mě aspon trochu nasměřovat.

Celý to začlo tak že mi auto sem tam vynechalo a nemělo reakci na plyn kterou by mělo mít a taky nešlo teplý někdy nastartovat, pouze když sem přidal plyn tak se to nějak posbíralo a naskočilo... na diagnostice to ukázalo čidlo vačky a čidlo kliky.

Po výměně těchto čidel auto ale taky nenaskočilo na brnk ale výkon už mělo ok a šlo krásně za plynem ALE z motoru z míst vstřikovačů jde slišet nepříjemné cvakání až klepaní symetrické s otáčkami, na benzín slyšitelné pouze s otevřenou kapotou, když přepnu na LPG tak se klepaní hodně zhorší, volnoběh rozhoupe až zdechne....

Mechanik u kterého to ted mám, který se specializuje na bmw říkal že by to mohl být přidřený nebo podpálený ventil. Setkal se s tím někdo?

Auto je e36 touring 320i r.v. 97 najeto 230tis. z toho na plyn 20. tis

Díky

Napsal: sob 25.04.2015 16:58
od SvitaE36
Jako první bych změřil tlaky,pak bych laboroval dál. :)

Napsal: sob 25.04.2015 17:45
od Francis
Cvakat mohou samotné vstřikovače, benzinové i plynové.
Udělej si z kusu klacku stetoskop :-)

Napsal: sob 25.04.2015 19:35
od jawamaniak22
Jasně, tlaky se budou dělat jako první, já jen vyzvídám dopředu zda se s tím někdo setkal...

Napsal: pon 27.04.2015 20:06
od jawamaniak22
Tak změřeno, dva válce mají špatné tlaky a hlava jde dolů...

Napsal: čtv 30.04.2015 11:06
od Vapinecko
Ty vstřiky bych taky, zkontroloval když to bude celý dole. Vypadá to nejspíš, že tečou. Protože pokud musíš u teplýho startu šlapat na plyn (dát tomu víc vzduchu) aby to chytlo. může to znamenat, že je v sání moc benzínu.