Napsal: sob 25.04.2015 08:29
Zdravím pánové, potřebuji radu.
Vím že po internetu je zjišťování závady skoro vždy hádání ale třeba se stím už někdo setkal a pomůže mě aspon trochu nasměřovat.
Celý to začlo tak že mi auto sem tam vynechalo a nemělo reakci na plyn kterou by mělo mít a taky nešlo teplý někdy nastartovat, pouze když sem přidal plyn tak se to nějak posbíralo a naskočilo... na diagnostice to ukázalo čidlo vačky a čidlo kliky.
Po výměně těchto čidel auto ale taky nenaskočilo na brnk ale výkon už mělo ok a šlo krásně za plynem ALE z motoru z míst vstřikovačů jde slišet nepříjemné cvakání až klepaní symetrické s otáčkami, na benzín slyšitelné pouze s otevřenou kapotou, když přepnu na LPG tak se klepaní hodně zhorší, volnoběh rozhoupe až zdechne....
Mechanik u kterého to ted mám, který se specializuje na bmw říkal že by to mohl být přidřený nebo podpálený ventil. Setkal se s tím někdo?
Auto je e36 touring 320i r.v. 97 najeto 230tis. z toho na plyn 20. tis
Díky
Vím že po internetu je zjišťování závady skoro vždy hádání ale třeba se stím už někdo setkal a pomůže mě aspon trochu nasměřovat.
Celý to začlo tak že mi auto sem tam vynechalo a nemělo reakci na plyn kterou by mělo mít a taky nešlo teplý někdy nastartovat, pouze když sem přidal plyn tak se to nějak posbíralo a naskočilo... na diagnostice to ukázalo čidlo vačky a čidlo kliky.
Po výměně těchto čidel auto ale taky nenaskočilo na brnk ale výkon už mělo ok a šlo krásně za plynem ALE z motoru z míst vstřikovačů jde slišet nepříjemné cvakání až klepaní symetrické s otáčkami, na benzín slyšitelné pouze s otevřenou kapotou, když přepnu na LPG tak se klepaní hodně zhorší, volnoběh rozhoupe až zdechne....
Mechanik u kterého to ted mám, který se specializuje na bmw říkal že by to mohl být přidřený nebo podpálený ventil. Setkal se s tím někdo?
Auto je e36 touring 320i r.v. 97 najeto 230tis. z toho na plyn 20. tis
Díky