Stránka 1 z 2
Napsal: pon 20.04.2015 18:52
od monrowee
Dobrý den
Prosím o zkušenosti s tímto dieselem. Aktuálně moc děkuji
Napsal: pon 20.04.2015 20:58
od ironpipi
Co treba napsat jakej konkretni motor a v jakym aute, 320decek je x druhu...
Napsal: úte 21.04.2015 14:28
od Davyd
řeknu ti jedno, řadu N47 s datem výroby do řekněme března 2009 nebrat

Rozvody stojí balík - je tam výrobní vada. Já už mám rozvody měněné a jinak docela slušný motor, rozumná dynamika a jak mi teď trochu opadly stresy, padá i spotřeba. Aktuálně 5,8/100
Napsal: pon 15.06.2015 21:21
od Tomo11
Ahoj... Takze ak kupim 318 alebo 320 rv. 2008 alebo 2009 hned menit rozvody a bol by relativny pokoj ? Kolko € asi stoja rozvody?
Napsal: stř 17.06.2015 13:32
od Davyd
No mě stály 95 tis. takže tak... Není to jako měnit rozvod u škodovky.

Napsal: stř 17.06.2015 15:00
od gsicbr
uz se to tady řešilo celý vlákno. Jeden klubák to dělá za 25tkč. A když jste u tich rozvodů, tak mu taky řekněte o praskání bloku.
Napsal: stř 17.06.2015 21:01
od JaraX
a zadírání na klice
Napsal: stř 17.06.2015 22:16
od tommee
Takze benzin

Napsal: čtv 18.06.2015 06:23
od JaraX
ale 6ti válec
nebo aspon 6ti válec naftu
Napsal: čtv 18.06.2015 07:25
od Filozof
furt nechápu proč si lidi kupují tento motor. Znám pár lidí co jej měli a dva byli z něj nadšení první pul rok-rok pak se tam podělalo několik věcí a mohli mít na jiném autě snad servis všeho.
Za ty prachy co to jezdí může BMW R6 v benzínu a LPG jezdit ještě levněji a o udržbě se ani nebavím. Do určitého roku.
Zase znám pár lidí co mají 2litr - měli dnes třeba 3litr v naftě a dost často probíráme co dělají za servis a kolik do toho dají atd.
Zrovna 2litr bych opravdu nikdy nechtěl, projev toho motoru mi k BMW vubec nesedí jak zvuk tak charakter a servisovat jej taky ne...
Navíc se tam serou dost řetězy a je to auto o ničem. vlastně bych hledal nějaké pozitiva.
Pokud úsporné BMW tak starší s pořádným motorem aspon 2,5-3l Benzínem a LPG.
Bohužel u BMW platí čím novější tím větší krám. a víc kurví.ek co se tam podělá.
Servisák mi sám říkal v Cartecu že je to zlatej důl servisovat novější auta s fatálními následky. To je teprve ranec.
Pak platí BMW mít velké výdaje.

Napsal: čtv 18.06.2015 08:06
od paca
nojo, když ony ty dízly mají najeté k půl milionu km, tak se není čemu divit že tam začne hodně věcí odcházet

Napsal: čtv 18.06.2015 08:16
od JaraX
todle není vůbec o pul milionech,
mam tu N47 (123D), najeto 91tkm, zadřené na klice na 2 místech, auto koupené v BMW, první majitel, podstivě servisované, dokonce ve 42tkm se dělali nové rozvody protože chrastily,
a takových N47 už tu bylo a osobně neznám člověka co by s N47 najel přes 200Tkm bez fatální závady motoru,
Napsal: pát 19.06.2015 10:38
od gsicbr
ten motor je fakt hrob, ale mám kámoše a má na něm 256tkm bez jediný závady. Jo a ještě to má chipnutý powerboxem

. Takže asi pár se jich najde ale je to jeden ze sta.
Napsal: sob 27.06.2015 17:11
od LaGrave
Ja si taky nemuzu stezovat 320D 120 kw jsem kupoval novou nyni mam najeto 330 tisic a jediny co sem nenil byla spojka a turbo jinak zatim bez poruchy spotreba mimo mesto pri beznem provozu a pri normlani jizde 4,5 litru pri hodne ostre jizde nemam vic jak 6,5 litru. S retezem se hodne strasilo ja zatim v poho. az to prijde, tak mu zamavama a koupim zas novy.
Napsal: sob 27.06.2015 17:16
od JaraX
u 320d 120kW celkem neni problem s rozvodama.
Napsal: sob 27.06.2015 17:53
od TANN3R
Tak jak píše Jarax, M47 netrpí na nic mimořádného, snad jen regulace turba. Zato N47 je servisně jiná liga, hlavně díky rozvodům. Zajímavý paradox dnešní doby, každý modernizovaný motor je horší než ten. ze kterého vycházel..
Napsal: úte 11.08.2015 13:47
od Davyd
Pravda. Když jsem ho koupil (320d - motor N47) a hned musel řešit rozvody, byl jsem na něj neskutečně nasraný. Ale zase po výměně mám nalítáno 60 tis. km, bez problému. Aktuálně jsem točil 170 tis. km. Půjdu teď při výměně oleje preventivně nechat vyčistit motor, jinak mě nic nenapadá. Jo, zadřel se mi motorek zadního stěrače, ale to s motorem nesouvisí

Spotřeba - ve stresu průměr 5,9 (minimálně 70% město), když je klid, tak pod 5,5.
Šestiválec je super, lepší jízda, menší poruchovost, lepší zvuk. Ale s mým stylem jízdy bych se pod 8 /100 nedostal ani za zlaté prase. Ročně nalítám cca 25 tis. Km a to udělá to přes 20 tis. Kč ročně rozdíl. Jelikož si už víc jak druhý rok auto krom nafty a oleje neřeklo v souvislosti s motorem o nic, tak mu nic nezazlívám.
Napsal: stř 12.08.2015 21:26
od Lamara
A jak je na tom 2.0 ale v tp nemám i ani ci jen 2.0 benzín r6 rv 1999 ty to motory prej byli v poradku je ro pravda?
Napsal: čtv 13.08.2015 14:14
od kubajz79
Lamara píše:A jak je na tom 2.0 ale v tp nemám i ani ci jen 2.0 benzín r6 rv 1999 ty to motory prej byli v poradku je ro pravda?
tvl cože?

Napsal: úte 18.08.2015 07:55
od Lamara
Proč tvl coze?jen se ptám.