Stránka 1 z 1

Napsal: ned 19.04.2015 22:31
od jawamaniak22
Ahoj kolegové,
potřeboval bych radu od někoho kdo se vyzná v eletroinstalaci...

muj problém je že auto při jízdě, když stojím na semaforech nebo prostě kdykoli jen tak zahapruje, otačkoměr slítne na nulu nebo jen mírně zahapruje, třeba dvakrát po sobě pak zase hodinu ok apak zase.... když jedu tak se to projeví cuknutím bez tahu když stojím tak chcípne....

tipoval sem snímač strváku nebo snímač vačky což mi potvril i mechoš že u těchto motorů je to celkem často ale na diagnostika napsala:

1)špatné čido polohy vačky
2)špatné čislo polohy setrváku
3)špatnou váhu vzduchu

moje otázka tedy je:
Je možné že má auto konektor kde vedou signály ze všech těchto tří vypsaných čidel a je špatné pouze to popojení(špatný konakt v konektoru) a nebo je to náhoda že to napsalo i váhu???

díky všem

Napsal: ned 19.04.2015 23:30
od Francis
Jediné místo, kde jsou všechny tři signály v jednom konektoru je DME, konektor na řídící jednotce.

Napsal: pon 20.04.2015 07:26
od Foldas
Co to bylo za diagnostiku?

Napsal: pon 20.04.2015 09:16
od jawamaniak22
Co to bylo za diagnostiku bohužel nevím.... v tomto se nevyznám ale jelikož to diagnostikoval kluk co dělá převážně jen bmw a je na to celkem machr tak doufám že to nebyla ta uplně nějhoší...