Stránka 1 z 1

Napsal: pát 17.04.2015 20:17
od pavproch
Chlopi, jen zvědavost... v rámci servisu 165tis km/4roky sem neska nechal vyměnit xenon výbojky (mám adaptivní natáčecí bixenony)... Michal (dvorní mechanik, neautorizák) tvrdil, že soudruzi v Munchen to maj blbě vymyšlené, aby se dostal do světlometu musel by sundat nárazník.... aby ho nemusel sundavat, tak to tam dával skrz sundaný podběh.... dal to tam, ale prý to byla "gynekologická" operace....

Jak se to má dělat správně? Opravdu je nutné sundat př. nárazník?

Btw, podle ETK tam patří D1S, taky na pokecu ale převažují názory, že "do BMW patří D2S"... tento názor není správný, do e91 LCI fakt patří D1S... samozřejmě originál Phillips nebo Osram 4600K nebo kolik je to Kelvinů.

Napsal: pát 17.04.2015 21:53
od vita11
Předpokládám, že je to u LCI stejné jako u nonLCI. Mění se to otevíracím okýnkem v podběhu. Nemusí se sundávat ani podběh ani kolo a už vůbec ne nárazník. Dá se to udělat na zemi. Stačí vytočit kolo. Absolboval jsem loni. Nejhorší na celé operaci bylo sundat zadní dekl ze světla ... držel tam jak helvétská víra :twisted:

Btw. do BMW patří ta žárovka, pro kterou má konstruované světlo :D Do světla pro D1S nedáš D2S. Ty žárovky jsou uplně jiné

Napsal: pát 17.04.2015 22:11
od matiz
Bez sundani podbehu ?? Tos mel z pekla stesti ze to slo, ten kryt tam drzi jak hovado za ty roky, je to akorat tak polamat. Ja vzdy sundavam kolo a cely predni plastovy podbeh a i tak je to nekdy na masli.

Napsal: pát 17.04.2015 22:16
od vita11
No držel jak helvétská víra :D Ale i kdybych sundal kolo a podběh, tak bych si asi moc nepomohl ... tomu deklu jsem pomohl šroubovákem vrchem z podkapoty

Napsal: pát 17.04.2015 22:22
od Tomas_dc
Určitě sundat podběh měnil jsem si sám EA i bohužel halogeny a bez sundání podběhu to nedáš, protože to okýnko je na dvě věci.

Napsal: sob 18.04.2015 10:13
od matiz
A d1s a d2s je diametralni rozdil ve smyslu benzin - nafta. Zamenne nejsou v zadnem pripade, zcela jina patice, tvar a elektronika. D2S je predchudce, dedecek 8O