Stránka 1 z 1
Napsal: úte 24.02.2015 12:21
od cucot
Zdravim,
Uvazujem o chiptuningu na e36 323ti, rv 98. Kedze objem motoru je zhodny s 325i, myslite ze 323i je iba priskrtena verzia 325i?
Mal by chiptuning zmysel? Mate nejake dobre referencie na kvalitne firmy?
Vdaka
Napsal: úte 24.02.2015 13:34
od Foldas
Zkoušel jsi to magické tlačítko v horní liště které se jmenuje hledat?
Napsal: úte 24.02.2015 15:23
od cucot
Foldas píše:Zkoušel jsi to magické tlačítko v horní liště které se jmenuje hledat?
Mozes si tie uvahy ponechat pre klub prozaikov? Ano, hladal som. Takze spat k teme..
Napsal: úte 24.02.2015 16:07
od Foldas
Kdyby si hledal tak by si našel něco o výměně sání
Napsal: úte 24.02.2015 16:19
od cucot
Foldas píše:Kdyby si hledal tak by si našel něco o výměně sání
Foldas, bez urazky, ale zatial to len natahujes jak trenky a este k nicomu rozumnemu som sa z tvojej odpovedi nedopracoval. Posles mi prosim link k tomu o com hovoris? dik
Napsal: úte 24.02.2015 17:50
od Francis
Napsal: úte 24.02.2015 18:19
od cucot
Napsal: úte 24.02.2015 19:34
od Francis
Bez legrace: Sám modifikaci sáním z M50B25 ve stejném voze jako ty mám. Návod je tu několikrát a krom toho je návodů plná síť. I google ti nabídne odkaz na zdejším fóru.
S technickými drobnostmi ti někdo, třeba i já, poradí, ale vysvětlování od začátku je ztráta času.
Tip: do vyhledávače google zadej "M52 swap manifold M50B25", samozřejmě bez uvozovek. Nabídne ti to i obrázkové návody pro amíky, angličtinu ani nebudeš potřebovat. Pokud toto nedáš a potřebuješ návod typu "vezmi malou golu s ořechem č.11, nasaď na matici a povol otáčením proti směru hodinových ručiček" pak na úpravu zapomeň.
Napsal: stř 25.02.2015 14:35
od vita11
říká se, že internet dělá lidi blbějšími .... něco pravdy na tom bude
Napsal: stř 25.02.2015 17:46
od Foldas
spíš pohodlnějšími
Napsal: sob 28.02.2015 14:53
od cucot
Francis píše:Bez legrace: Sám modifikaci sáním z M50B25 ve stejném voze jako ty mám. Návod je tu několikrát a krom toho je návodů plná síť. I google ti nabídne odkaz na zdejším fóru.
S technickými drobnostmi ti někdo, třeba i já, poradí, ale vysvětlování od začátku je ztráta času.
Tip: do vyhledávače google zadej "M52 swap manifold M50B25", samozřejmě bez uvozovek. Nabídne ti to i obrázkové návody pro amíky, angličtinu ani nebudeš potřebovat. Pokud toto nedáš a potřebuješ návod typu "vezmi malou golu s ořechem č.11, nasaď na matici a povol otáčením proti směru hodinových ručiček" pak na úpravu zapomeň.
Dik Francis. Takze vyzera ze touto modifikaciou sa DME musi naucit pracovat s 20% prirastkom air flow. Pisu ze je dobre resetnut DME po vymene sania. Robil si to? Takisto ma zaujima ci nemas problem prejst EK. Dik
Napsal: sob 28.02.2015 15:44
od Francis
Reset není třeba, adaptační proces se s tím vyrovná po ujetí několika desítek km.
Emisní kontrola není problém, s nastavením poměru palivo/vzduch se nehýbe, jen se motoru "lehčeji dýchá".
Napsal: sob 28.02.2015 21:47
od Totic
Napsal: sob 28.02.2015 22:30
od cucot
Komplet popis s odkazmi na instalaciu, material, atd.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... wap-Thread
.