Stránka 1 z 1
Napsal: úte 10.02.2015 20:40
od Risa525
Kolegové...poradtě mi, jaké
maximálně můžu koupit podložky na E36ku ve spojení s origo 17" a origo ET41
Chci na autě zachovat origo rozměry gum 225 a 245, nechci z gum dělat žádná Áčka....ale zároveň nechci aby mi to štouchalo o lem (nic válcovat nebudu a nechci). AUTO mi celkem leží (mám štelovací podvozek).
Zatím mám info že mám koupit max 10mm na obě nápravy a bude to ok...?
Pokud máte kontakt na výrobce tak za něj děkuji.
(na fotce ještě nedoštelovaná výška-ted` už leží víc)
windows 7 screenshot
image uploading
Napsal: úte 10.02.2015 21:25
od Francis
Na Compactu mám vzadu 225/50R16 na ACS discích s et35 a řetězy už se nevejdou.
Je to jednoduché - když tvé auto stojí na kolech na pneu co tam chceš mít, tak podložka může být tak tlustá, jaká je mezera mezi pneu a podběhem.
Napsal: stř 11.02.2015 11:55
od MattyX
S těmi rozměry gum co tam mas tak do et35 jinak to bude dřít.
Jak te znám, tak pro klid duše tam nedavej ale asi nic protože 10mm podložka stejne nemá osazení a kopalo by to s kolama...
Napsal: stř 11.02.2015 14:15
od Risa525
MattyX píše:S těmi rozměry gum co tam mas tak do et35 jinak to bude dřít.
Jak te znám, tak pro klid duše tam nedavej ale asi nic protože 10mm podložka stejne nemá osazení a kopalo by to s kolama...
to sem chtěl "slyšet"
jo a když tě mám na drátě....Aleš něco říkal...co ty destičky od těch amíků, už to někdo testuje? ty feroda DS neskutečně prášej....

ale po zahřátí brzděj zase jako hovado-to zas joo
pic upload
Napsal: stř 11.02.2015 14:32
od Francis
Já mám HP+
Brzdí excelentně, ale nezahřáté-nestudené pískají jak vlak.
Napsal: stř 11.02.2015 14:37
od Risa525
Francis píše:Já mám HP+
Brzdí excelentně, ale nezahřáté-nestudené pískají jak vlak.
myslíš studené že pískaj?
mně ty feroda DS lehce pískají zahřáté
Napsal: stř 11.02.2015 14:40
od vita11
MattyX píše:Jak te znám, tak pro klid duše tam nedavej ale asi nic protože 10mm podložka stejne nemá osazení a kopalo by to s kolama...
10mm od H&R osazení mají
Napsal: stř 11.02.2015 14:54
od Francis
HP+ nepískají studené (brzdí pak jako serie) a nepískají ohřáté na provozní teplotu (brzdí pak excelentně).
Běžný silniční provoz na udržení správné teploty nestačí.
Napsal: stř 11.02.2015 18:19
od MattyX
Ríšo, mám teď na civilním autě Performance ceramic - práší opravdu hodně málo, nepískají vůbec a přitom chod pedálu je s jako performance deskami - tuhý, dobře dávkovatelný, a čím víc na ně šlapeš tak pěkně lepí - bohužel nemám vyzkoušeno maximum co snesou - to s Tdi jde blbě
All bral HP Performance a je s něma spokojený taktéž, HP+ pro Tebe jsou zbytečnost asi - to je už vstup do motorsportu

Napsal: stř 11.02.2015 18:38
od Francis
Já to nakonec pořešil dvěmi sadami kotouče+desky, jedna na turistiku a druhá na trackday. Přehozené je to za slabou hodinku.
Napsal: stř 11.02.2015 19:05
od Risa525
kábro mám jen na radost z jízdy takže chci co nej brzdy....jen si moc nedokážu představit Rumunsko...to budu mýt kola 2x denně....
Matty takže HP Performance jsou keramiky a vypadá to že jsou good? Ještě se optám Aleše....ale asi do nnich půjdu až mi uděláš good price
--------------------------------------------------------------------
když už si tady tak hezky píšem...
má smysl řešit tuhost karoserie u kábra? co rozpěrné tyče? mám origo Xbrace....nic víc...
Napsal: stř 11.02.2015 21:15
od Totic
Skvělá volba kol na obou stranách a to po všech stránkách..

(škoda jen, že každá strana tím váží rozdílem o kilo na nápravě).
Podle foto bych řekl leda max dozadu 15mm ale to už bude dřít.. co mám R17 ET34 bez podlo tak je to skoro zároveň s blatníkem.
Jinak keramický desky mám znám nešpiní to a je to komfortní na údržbu.
Napsal: stř 11.02.2015 21:20
od xyron
Koupil jsem 10mm H&R z Německa včetně šroubů a i pojištováku ... vše v setu od H&R, mají osazení ... cena cca 2700 czk
Napsal: stř 11.02.2015 22:39
od Risa525
xyron píše:Koupil jsem 10mm H&R z Německa včetně šroubů a i pojištováku ... vše v setu od H&R, mají osazení ... cena cca 2700 czk
jasný

....jenže obecně E9. má prostor pro kola a podložky velký...........rozhodl jsem a podložky vylučuji
Totic píše:Skvělá volba kol na obou stranách a to po všech stránkách..

(škoda jen, že každá strana tím váží rozdílem o kilo na nápravě).
Podle foto bych řekl leda max dozadu 15mm ale to už bude dřít.. co mám R17 ET34 bez podlo tak je to skoro zároveň s blatníkem.
Jinak keramický desky mám znám nešpiní to a je to komfortní na údržbu.
hele , řešil sem tu váhu kol se všema kolegama ze svého okolí (a že jich znám dost) a nikdo mi nebyl schopný říct, co to kilo rozdílu váhy může udělat s autem a jeho nápravama...a jelikož mám rád oba tipy kol, tak sem šel touhle cestou a z každé strany mám vlastně jiné auto

a navíc je to dost ulítlí (první člověk u kterého jsem to viděl je E39 M5 taxikář MEDA z Prahy)
.....keramické desky je má další priorita

Napsal: stř 11.02.2015 23:35
od MattyX
Rozdíl kilo na kole poznáš, je to v podstatě hmota, kterou musíš motorem roztočit. Dej si na auto do zadu keskiny KT1, který jsou těžký jako prase a potom tam dej BBS RC II. a najednou ti bude připadat, že to auto musí mít 20ps navrch
