Stránka 1 z 2
Napsal: pát 06.02.2015 14:49
od pavproch
Chlopi, dostal sem nápad....
U m4Zlika (RWD) proběhlo razantní zkrácení diffu, jehož výsledkem je - cituju:
"30i po zkrácení jede jako ///M3 e46" :lovestruck:
Tak mě napadlo podobný "doping" udělat i bramborovi... jenže ten je AWD (xDrive MY2011) a jelikož mám nějaké tušení jak xD "vevnitř" funguje" (a jak je xDrive "citlivý " na rozdílné otáčky předních a zadních kol - třeba gumy musí mít rozdíl obvodu DO 1%!), tak se domnívám, že to nebude až tak jednoduché... imho to asi bude znamenat, že se budou muset - naprosto STEJNÝM POMĚREM - zkrátit OBA diffy - přední i zadní.... nebo se mýlím?

Napsal: pát 06.02.2015 18:56
od Francis
Bingo! Zkracovat nutno oba diffy.
Napsal: stř 16.12.2015 12:08
od pavproch
pavproch fčíl na AF.cz píše:Tak. Je to tam, o 15% kratší final gear ratio vepředu i vzadu a hlavně 40% lamela vzadu. Odpoledne pro brambora jedu, už sa neskutečně těším....
Prý to fčíl jede jako (nepoštelovaná) 335i.... uffff, oooaaachhhh....
Jo a pan Plachý temu prý udělal krapet "hravější" geošku, ooooaaaaaach. :ymhug:
Večur sem dám "first driving impressions"
Btw, byl jsem pochválen za naprosto geniální nastavení podvozku (HR+ Koni yellows na 2/3) - ještě jednou díky d1.8t ^:)^
Napsal: stř 16.12.2015 19:03
od pavproch
Takže asi takle - prvních cca 100 km:
- jede to jak píchlé prase (i proti kopci na pětku či šestku)
- při dálničních 200 to na šestku točí přesně 5000
- svor to na kluzkém při prudší akceleraci na mokrém (typicky rychlé předjíždění na kluzkém asflatu s vyjetýma kolejema) pěkně rovná do přímky, na víc testování sem neměl čas
Kura, já su tak ščastné.... nelituju jediné koruny z té hromady, co to stálo
Napsal: stř 16.12.2015 20:40
od BudVlad
Mám v autě dif 3.46 který zved otáčky o 12.7% oproti původnímu 3.07 difu. Mám dojem že by to chtělo ještě kratší dif, tak jsem objednal LSD od Turner Motorsports s final drive 3.64 který zvýší otáčky o dalších 5.2% . Myslím že to navýšení otáček bude vyhovovat krátkému sacímu potrubí.
Napsal: čtv 17.12.2015 12:02
od pavproch
jo, fčíl sem přišel na další "výhodu" kratšího diffu v daily.... courání se po městě předpisovými 53-55 tacho bylo dřív za trest - trojka bylo douhá, čtyřka krátká... fčíl je čtyřka akuráth....

Napsal: čtv 17.12.2015 12:08
od MattyX
BudVlad píše:Mám v autě dif 3.46 který zved otáčky o 12.7% oproti původnímu 3.07 difu. Mám dojem že by to chtělo ještě kratší dif, tak jsem objednal LSD od Turner Motorsports s final drive 3.64 který zvýší otáčky o dalších 5.2% . Myslím že to navýšení otáček bude vyhovovat krátkému sacímu potrubí.
3,64 mám na 5Q kde je to 1:1 a je to už celkem rychlej převod, ty máš aspoň 6q, kde se s tím bude dát i cestovat

zase na druhou stranu k 6q je ideální převod 4,10

Napsal: čtv 17.12.2015 12:14
od pavproch
eee, k 6MT je ideální převod 5.00 - mám v m4Zlikovi....

Napsal: čtv 17.12.2015 13:21
od MattyX
Jo, já se držím toho co vymysleli soudruzi v BMW Motorsport
To se potom dá jít i do poměrů přes 5.0, ale potom už nejsi ani rychlejší, ale kvaltuješ jak debil
Každopádně někdo holky, jiný vdolky

Napsal: čtv 17.12.2015 13:52
od pavproch
on má m4Zlik strašně dlouhou převodovku, takže final gear 5.00 to dovedl k "normálu".... fčíl mi obě auta točí cca stejně - něco okolo 2500 na šestku při tacho 100kmph
Napsal: čtv 17.12.2015 13:53
od pavproch
btw, těch 5.00 je by drexler for BMW motorsport (hill climb)
Napsal: čtv 17.12.2015 13:56
od pavproch
fčíl sem to honil proti Soláni a ... nahoře je sklinka jaxfiň (auta v příkopě a tak), já DSC off, taxem pořádně (nechtě) otestova svor... jo, gůt!

Napsal: čtv 17.12.2015 16:54
od kubajz79
pěkně!!! :palec:
aneb když člověk neví co s prachama... myšleno v dobrém.
Napsal: čtv 17.12.2015 17:11
od pavproch
dík
Napsal: pát 18.12.2015 10:03
od pavproch
Takže malé technické upřesnění, abych někoho neuváděl vomil....
Nové diffy, co tam mám nejsou z x3 (jak mi bylo původně sděleno), ale jsou to diffy z e9x xdrive AUTOMAT.... čili sem zkracoval 3.15->3.64 tj. "jen" o 13.6%....

Napsal: pát 18.12.2015 12:19
od BudVlad
Můj diff je na cestě do US. Do týdne se musím rozhodnout jaký LSD použít. Asi se rozhodnu pro OS Giken.
Napsal: úte 05.01.2016 21:34
od pavproch
sem sliboval nějaký field report... tak hned dva...
pavproch v neděli píše: Oftákář II. RS (benzín) z Humenného neska z Bytče směr CZ si neska moh hlavu ukroutit jak mu ta 316i proti kopci ujížděla .... :ymhug:
pavproch neska píše:tak neska prvních cca 200km po sněhu se 40% drechslerem vzadu.... ajtakrajta, to je paráda dyž obě kola hrabou stejně.... :ymhug:
je to fčíl výrazně čitelnější než to bylo s open diffem..... jezdil sem převážně s DSC on, ale pár úseků i "off" (bohužel ale v provozu a s okolím cesty nepříliš vyzývajícím k neplánovaným přistáním...

) .... musím ty lamely ešče někde pořádně p(r)ošuchat na zasněženém parkovišti..... :ymhug:
Napsal: úte 05.01.2016 21:46
od BudVlad
Jaký LSD máš ( kolik lamel) ? Já jsem chtěl objednat OS Giken, ale v Turner Motorsport mi to rozmluvili že je hodně poruchový.
Napsal: úte 05.01.2016 22:20
od pavproch
Jediné co vím, že je to lamela od Drechslera a že je tam 40% svornost. Víc nevím, dal sem na doporučení člověka, kterého motorsport baví tak, že ho i uživí, takže sem po tech. detailech nepátral. Popravdě, doposud ani nevím, jakej wolej (viskozitu) v něm fčíl mám....
Napsal: čtv 14.01.2016 13:09
od pavproch
V noci lechce syplo (dole 2-3cm, nahoře do 10ti), taxem se neudržel..... 3er ven z garáže, DSC off a hupky šupky přes soláň do karlowitz, potem na kohůtku, dole do VS a nahoru přes dušnou na bystřički, potem na velkou lhotu a dom.... kuwa, fajne, svor je boooooožžžíííííí věc.... na opravdu kluzkém je to přetáčivé, samozřejmě, ale čitelně a předvídatelně.... překvapilo mě to enem raz, po přejetí horizontu a odlehčení zadní nápreavy do zatáčky.... ale enem troche....
EDIT: ale díky xdrive sa s tím dveřma napřed dá jezdit enem v takových rychlostech, na kerý už nemám koule.....
