Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 29.01.2015 15:39
od matiz
Ma nekdo vlastni zkusenost ze namontoval na beznou e9x silentbloky z M3 ??? Podle vseho to jde bez vyraznejsich problemu, M3 silace budou mit mnohem delsi zivotnost.

Jde mi o potvrzeni ze to nekdo delal a uspesne zamenil bez jakehokoliv problemu.

dil cislo 2 a dil cislo 3 na prilozenem obrazku.

Napsal: čtv 29.01.2015 16:01
od Honza325
Já si myslim, že M3 náprava je jiná.
V rychlosti jsem jenom kouknul do katalogu a ty silentbloky maji i rozdílnou váhu. Č. 2: standart 420g, M3 470g. Č.3 standart 500g, M3 550g.
Bohužel rozměry tam nejsou. Podle Googlu je M3 náprava shodná s E82M a E9x M.

Napsal: čtv 29.01.2015 16:06
od BudVlad
Já mám silentbloky z M3. Jsou podstatně tvrdší a hlavní výhoda je stabilita v zatáčkách. Jde to bez problému se správným stahovákem.

Napsal: čtv 29.01.2015 16:13
od Honza325
Dobrý info :!: Takže i průměr je stejnej, nic na krev?

Napsal: čtv 29.01.2015 16:17
od trno20
a mate niekto skusenosti s polyuretanovymi silentblokmi? strongflex, powerflex?

Napsal: čtv 29.01.2015 16:17
od BudVlad
Zadní nápravnice (subframe) M3 má jen jiné uložení diferenciálu. Já mám kompletní nápravu z M3 (hliníkovou). Jenom to nejdelsí rameno jsem musel použit Megan Racing. Tlumič se musí také použít z M3, má jiné uchycení na rameni.
BTW: Mám na prodej málo použité přední i zadní B16, měnil jsem i přední nápravu za M3.

Napsal: čtv 29.01.2015 16:19
od matiz
Ja ale nemam napravnici z M3, mam obyc, zeleznou, orezlou :D Jde mi samozrejme o to, zdali pujdou silace z m3 do te obycejne zelezne co ma kazda 320d... Jelikoz kdyz je koupim a nypassovaly by, nevratim je zpet a ani neprodam, e9x m3 tu nejsou a zadruhe to neni cinnost kterou bezne delam...


Zatim pevne verim a doufam ze mi bude zapujceny pripravek na vylisovani a nalisovani tech silacu.

Napsal: čtv 29.01.2015 16:24
od BudVlad
Je dobrý zároveň měnit stabilizátor (jestli ho již nemáš vyměněný), protože se na to musi spustit nápravnice.

Napsal: čtv 29.01.2015 16:40
od matiz
Nemam vymenene vubec nic, jenom tlumice a veci s nema souvisejici. Predpokladam ze mam jeden silac v mistech kde je perforovany trhly a bude to zpusobovat ten neklid zvlast na zimakach co tam citim. Je to predpoklad temer hranicici s jistotou. Protoze to neni likvidacni cena za nove origo dily, rad bych tam narval ty z te m3, protoze tam ta perforace neni a nikdy se nemuzou trhnout. Teda ne s mojima 220 chciplyma kobylama. Auto je panenske, nikdy nic netrefilo krom nekolika pruletu pres zeleznicni prejezdy a uz jsem opatrny, uz brzdim... Nedavno jsem se svezl v jedne ctyrkole a byla citelne stabilnejsi nez moje. Chci spis zlepsit stabilitu v primem smeru, min korigovani. Do zatacek se rychle bojim, klidne to priznam. Nejsem uplny srac, ale na nejake pomyslne hranici se ocitnu leda velkym nedopatrenim a omylem.