Stránka 1 z 2
Napsal: stř 07.01.2015 19:30
od tverk
Zdravim, jestli to tu už někde je tak se omlouvám ale nenašel jsem. Mam čerstvě řidičák a sháním auto. Jsem velkým příznivcem BMW proto padla i volba na tudle značku. Zkušenosti už nějaký z provozu jsou, od 16 jezdim na motorce.Mam nabídku od známýho compacta E36 316i 99 výroba, komplet M paket,hliníkáče,klima a samosvor. Za 35tis. Spoustu příspěvků sem tu četl že 1.6 nebrat že je to slabý, tak co myslíte pro začátečníka ? Zároveň jsem i dostal nabídku že pokud bych chtěl tak by mohl bejt motor z jinýho compacta 323i. Dělam mechanika takže todle by problém nebyl ani různý opravy. Co bude teda lepší na začátek ? Koupit rovnou třeba 323i nebo 1.6 s možností že třeba za rok můžu udělat swap ?
Napsal: stř 07.01.2015 19:41
od Totic
Řeknu ti na "oťukání si" první E36ky ->teď na zimu<- 316i bohatě stačí i v Compactu. Zní to možná dvojsmyslně, ale v podstatě potvrzuju oba významy.

Ten samosvor tam může být fajn, určitě využiješ při zimních klouzačkách.
V létě až bych se možná pokouknul na něco "většího".
Napsal: stř 07.01.2015 19:48
od tverk
No něco silnějšího mam v plánu po létě až budou peníze z práce

Myslim si že na to rozježdění by to mohlo stačit. Když to srovnam s kamarádama a jejich feldama a haťapkama

Napsal: stř 07.01.2015 19:58
od Kani
Presne tak, ridicak mas cerstve a na to je 1.6 az az. Aspon se otukas, po silnejsim muzes pokukavat posleze.
Napsal: stř 07.01.2015 20:43
od Misa
cpát do původní 1.6 motor 2.3 asi není úplně nejlepší nápad, budeš toho muset pořešit víc, například brzdy - 1.6 compact má vzadu dokonce bubny ...
Na začátek určitě 316 stačí

Napsal: stř 07.01.2015 21:13
od tverk
O tom vím, elegantnější řešení by asi bylo koupit něco jinýho. Ale na to mam čas

Jinak, compact a vzadu bubny ? Už z výroby ? Já už jsem toho compacta viděl a všechny 4 kola jsou na kotoučích
Napsal: čtv 08.01.2015 00:25
od Kani
Ser na elegantni reseni, pocitam ze jsi mlady kluk s cesrtvym ridicakem, takze urcite resis i prachy, takze spotreba (neni tak rozdilna od sestivalce to je pravda), pojistka a jine. Tady pres klub budes schopen sehnat dily za pakatel. Auto znas, pokud nema nejake vyrazne problemy jdi do toho. 1.6 na vyjezdeni fakt staci (oproti tem fabkam, felinam a jinym to bude neco uplne jineho minimalne tou klimou) a pokud jsi mechanik leccos se naucis. Ono delat na svem a na cizim je rozdil. Navic pokud je to auto jinak v pohode, tak si na ten swap muzes pomalu v ramci financnich moznosti chystat veci a pak se do toho pustit. Pripadne rovnou prejdes na jine auto v sestivalci.
E36 je uzasne auto na jezdeni at uz compact nebo jina varianta. Ono se to tezko vysvetluje. Jakmile neco najezdis i v jinych autech a mas rad rizeni, tak pochopis.
Napsal: čtv 08.01.2015 09:53
od Jamall
1,6 jako první stroj není vůbec marná. Sotva najdeš lepší auto na jízdní vlastnosti v této cenové kategorií. Jestli časem do toho pošleš onu 323, těžko budeš v životě hledat podobu v jiném stroji. Hodně lidem se uříznutá prdel nelíbí a to i zdejším členům, ale v paketu je o kus hezčí a na prožitky kouzelná, páč sedan ani kupé ty pračku nepřeveze
Napsal: čtv 08.01.2015 10:00
od Kani
Me osobne se ta useknuta prdel taky kdovijak nelibi a to mame compacta taky doma. Ale zvykam si

Nekdo muze namitat, ze se mu nelibi interier a ja osobne taky davam prednost svemu introsi v kupe, ale je to otazka kazdeho jednotliveho soudruha.
S tou prackou....no nevim nevim, nejakou mensi asi jo. Jinak mame 323 a tim ze je to mrska lehka, tak to prekvapilo uz nejednoho zavodnika

Napsal: čtv 08.01.2015 10:43
od Francis
Ne každý Compact 316i má vzadu bubny a ne každý Compact 316i má objem motoru 1,6 litru. V roce 1999 by to mohlo mít motor M43B19 a tedy objem motoru 1,9 litru a zároveň kotoučové brzdy vzadu.
Napsal: čtv 08.01.2015 10:45
od milo
presne tak, mam 1999 a kotoucove brzdy. navic ten 77 kW motor celkem pekne jede v nizsich otackach, "nahore" uz moc ne, na beznou jizdu super
Napsal: čtv 08.01.2015 15:32
od johnyfly1
tak si kup stred 318ti

ten uz cosi potiahne

Napsal: čtv 08.01.2015 16:54
od tverk
Tak jsem ho vzal. Je hezkej,bez koroze. Na začátek mi to bude stačit, a jak už tu někdo psal, ano jsem mladej (18 ) a peníze taky řešim. Nějakou rezervu mam. Jelikož dělam mechanika tak vrtání se v tom bude na dením pořádku. Možná někdo namítne že to je zbytečný ale mě se to tak líbí, mám připravený peníze bokem na pružiny,vejfuk,hudbu a kroužky do světel ale samozřejmě pořád něco je na případný náhlý opravy.
Napsal: čtv 08.01.2015 18:16
od Kani
Gratuluji. Taak a ted zaplatit clensky prispevek a sup s tim do klubovych aut, at ti to muzeme pomluvit poradne

Napsal: čtv 08.01.2015 18:59
od Oldman
Líbí se mi jak jste kluka hezky přijali

tak to má být,BTW,taky mám kompakta 1.6,bude i v 2.5,a to bude mazec
MOD Francis: Nepoužívejte citaci při odpovědi na bezprostředně předcházející příspěvek.
Napsal: čtv 08.01.2015 21:03
od paca
tverk píše:... mám připravený peníze bokem na pružiny,vejfuk,hudbu a kroužky do světel ...
doufám že to nedopadne nějak takhle

Napsal: čtv 08.01.2015 21:33
od Foldas
myslíš fast and fuj

z toho časem vyroste každý
Napsal: pát 09.01.2015 09:14
od paca
nojo, hlavně 90% těchto "tuzingových" kár je v co nejslabší motorizaci

hlavně to chce velké kola, nejlíp aby vylézaly z blatníků a pořádný výfuk aby byl tenhle skvost slyšet na kilometr

Napsal: pát 09.01.2015 09:39
od Kani
paca píše:nojo, hlavně 90% těchto "tuzingových" kár je v co nejslabší motorizaci

hlavně to chce velké kola, nejlíp aby vylézaly z blatníků a pořádný výfuk aby byl tenhle skvost slyšet na kilometr

Taky sem si vsiml tohoto trendu. Je jedno jestli jde o BMW nebo jinou znacku, ale jakmile se toho chytne nejake pako odkojene F&F tak to fakt stoji za to. Kraval jako hrom, kola lezou ven, spodkem dre o asfalt a vyraz jak kdyby prave vyhral GP Monaka. A pak chudak zjisti, ze mu to vubec nejede, tak to o to vic turuje at si to vsichni v okoli uzijou. Nektere tyhle exoty uz sem u nas schopny identifikovat na kilometr podle revu vyfuku.
Kdyz sem se jednoho trochu umirnenejsiho ptal jestli nema diru ve vyfuku, tak me odzbrojil hlaskou, ze se jedna o sportovni koncovku preci. A pak sem ho nacapal jak mi cumi pod auto a krouti hlavou. Kdyz sem se ho zeptal co tam takoveho vidi, tak mi rekl ze nechape na co mam dvourorovy vyfuk, kdyz to preci neni slyset tak jak ten jeho.
A o zavodnicich na semaforech, kteri si chteji obcas taky neco dokazovat se snad ani zminovat nemusim.
Napsal: pát 09.01.2015 13:11
od Thomeeno23
Tady v budějkách kdysi jezdil dvojka golf, měl na sobě Budweis tuning team nebo něco takovýho, z tuning narazniku vpředu i vzadu mu visely řetízky aby to o asfalt pěkně cinkalo

, nejlepší na těhle tuningářích je když se do toho bakelitovýho nárázníku omylem někdo trošku na parkovišti opře a z nárazníku zbydou jen trsátka
