Stránka 1 z 1

Napsal: sob 27.12.2014 18:30
od Fiddy24
Cau chlapi, koupil jsem si kupecko 1993 320i s vanosem. Kupoval jsem ho s tim, ze ma dost vad, hlavne kosmetickych. Jsem pripravenej do vzhledu investovat trocku penez, ale nez se do toho pustim, tak chci aby mechanika byla 100%. A ted k problemu. Koupil jsem ho s tim, ze po nastartovani a sahnuti na plyn, po chvilce zacne ject pouze na 5 valcu. (Kdyz se nastartovalo a nesahlo se na to, tak vse OK). Puv. majitel mi rekl, ze je to palivovym filtrem. Probehla vymena + zavareni vyfuku. A problem zmizel, ale jen do doby co se motor ohreje, nekdy jde na 5 valcu ( a pri jizde nekdy naskoci opet na 6 valcu). Dolival jsem dnes olej na MAX a pri volnobehu nez se motor ohral ( mezitim jsem odvzusnoval topeni) zacal 2 valec smerem od kabiny cvakat. (jak sici stroj mozna ;) .) Tak jsem dostal podezreni na hydrostel, ale nevim jestli by zpusoboval obcasne vypadavani valce. Jak se treba projevi zadrhavajici se vstrik? Taky dela nejaky zvuk? Hledal jsem po celem internetu, ale primo tenhle problem jsem nikdy nenasel. Volnobeh drzi OK, kdyz odpojim vahu vzduchu tak poklesnou na chvilku otacky ale problem po zapojeni to nevyresi. Lamdou to neni a svicky tam pry jsou nove (ale uz nejakou chvili) Ale predpokladam ze problem je zapriceneny tim cvakanim. Poradite mi nekdo? Mam to jako druhy auto stoji mi v garazi, takze je mi fuk jestli to budu muset rozdelat nebo ne ;) Diky za rady. Fiddy

Napsal: sob 27.12.2014 20:06
od Design
Co civky? Jestli vis kterej valec ti nepali zkus prehodit civku.

Napsal: sob 27.12.2014 21:15
od Fiddy24
Design píše:Co civky? Jestli vis kterej valec ti nepali zkus prehodit civku.
cus, zkusim to zítra prehodit, ale to by přece neklapalo.já si myslím ze to klepání s tím souvisí.ale dik

Napsal: sob 27.12.2014 22:12
od Design
Hydro když klepe tak nezvlada udržet olej s tim jestli valec pali nebo nepali to nema nic společneho.Maximalne muzes zkusit sundat viko ventilu jestli se tam neco neodehralo.

Napsal: sob 27.12.2014 23:29
od Fiddy24
Design píše:Hydro když klepe tak nezvlada udržet olej s tim jestli valec pali nebo nepali to nema nic společneho.Maximalne muzes zkusit sundat viko ventilu jestli se tam neco neodehralo.
Oki takže každopádně když to klepe tak je hydro ko ale ještě mám problém s vqlcem(cívka,svíčka,...) je to tak?

Napsal: sob 27.12.2014 23:31
od Design
Hydro se pozna jednoduše na volnobeh klepe protoze z neho unika olej když přidaš plyn melo by pomalu stichnout protože se do nej s otačkami dostava vice oleje.To se tezko povida s čim maš problem rozhodne bych udelal 2 veci nez bych dotoho zacal vrtat. Ad hydra: Vymenil bych olej za liqui moly mos2 mozna potom hydra stichnou uz jsem takovou zkušenost mel na nissanu. A zadruhe bych zkusil poprehazovat ty civky jestli nektera neni špatna a popripade dal i nove svičky.

Napsal: sob 27.12.2014 23:37
od Fiddy24
Design píše:Hydro se pozna jednoduše na volnobeh klepe protoze z neho unika olej když přidaš plyn melo by pomalu stichnout protože se do nej s otačkami dostava vice oleje.To se tezko povida s čim maš problem rozhodne bych udelal 2 veci nez bych dotoho zacal vrtat. Ad hydra: Vymenil bych olej za liqui moly mos2 mozna potom hydra stichnou uz jsem takovou zkušenost mel na nissanu. A zadruhe bych zkusil poprehazovat ty civky jestli nektera neni špatna a popripade dal i nove svičky.

Oki ty cívky udělám zítra , vyzkousim a dam vědět. Thx

Napsal: ned 28.12.2014 18:38
od Fiddy24
Cus, takze dneska jsem povymenil civky. Mel jsem 2x nahradni k autu. Takze vynechavani bylo civkou. Ted je to OK. Jezdil jsem od 11:00 do ted. :D Jsem zvyklej na Felicii atd :D Takze momentalne nejvetsi problem je klepajici hydrostel. Co obnasi vymena, na co si dat pozor atd... A btw jeste jeden dotaz. Vypoustel jsem chladici soustavu kvuli prasklemu koleni s termostatem a menil za novy. Odvzdusnoval jsem to timto zpusobem. Nalil jsem po rysku KALT kapalinu, nastartoval otevrel topeni na plno a kdyz se motor ohral a otevrel velkej okruh tak jsem zacal dolevat čůrkem do toho maleho odvzdusnovaciho otvoru. doku to nebylo plny.Zasrouboval a vyjel. Vse topilo OK. Pak jsem nekde nechal auto a motor bezel a vratil jsem se a netopilo. Teplota OK ale netopilo. Prijel jsem do Garaze a ubyla voda v nadrzce na boku chladice. Dolil jsem a opet topeni na plno zahratej motor a zase odvzdus. dira a dolejval jsem. Delal jsem to tak jak mam. Uz jsem nevyjel a uplne moc to nebylo teply. (myslim ten vzduch z topeni). Diky za predesli rady a za prip. odpovedi. PS. jo jeste rychla otazka dneska jsem s tim lehce blbnul a na 200 kč jsem s tim najel kolem 30km.. tzn. cca 13-14 L je to moc? jen abych vedel :D DIk

Napsal: pon 29.12.2014 01:00
od Design
Normalne s tim ujed nejakej ten kilometr topeni dej naplno a jak prijedes tak to dolej doplna a melo by byt odvzdusneno. Vymena hydrostelu je vcelkem narocna musi jit vačky a vahadla ven.

Napsal: pon 29.12.2014 06:53
od Foldas
m50 motor nemá vahadla. Vyměnit hydra je banální záležitost určitě si kup nové těsnění pod ventildekl. Při odvzdušňování se nedolívá voda přes ten šroubek, nastartuješ Povolíš šroubek a dolívaš vodu normálně do expanzky a čekáš až začne voda vytékat právě tím šroubkem.

Napsal: pon 29.12.2014 19:48
od Fiddy24
Foldas píše:m50 motor nemá vahadla. Vyměnit hydra je banální záležitost určitě si kup nové těsnění pod ventildekl. Při odvzdušňování se nedolívá voda přes ten šroubek, nastartuješ Povolíš šroubek a dolívaš vodu normálně do expanzky a čekáš až začne voda vytékat právě tím šroubkem.

Aha díky kluci za rady :)