Stránka 1 z 1
Napsal: pát 19.12.2014 18:16
od pavproch
Chlopi,
potřebuju poradit - v mechanice brambora sa celkem vyznám (bodejď by ne, dyž strojař, inženýr, že...

), ale elektrika mi jaxi uniká...
Má 3er e91 (v mém případě MY2011 xDrive)
něco jako čidlo náklonu? (Jinými slovy - pozná auto, že jede do kopce nebo z kopce?
Alarm (s případným čidlem náklonu) tam nemám....
Pokud ano, kde ho najdu?
Napsal: sob 20.12.2014 09:47
od andree182
ak mas xenony, tak je to dokonca (tusim) zo zakona povinne mat auto-leveling...
http://bmwfans.info/parts-catalog/E91N/ ... l_4_wheel/
Napsal: sob 20.12.2014 09:57
od Francis
Toto nemá s detekcí jízdy do/z kopce nic společného. Porovnává zatížení přední a zadní nápravy a podle toho nastaví světlomety. Nastaví je do určitého úhlu vzhledem k vozovce a je mu fuck, zda je to do kopce nebo z kopce.
Napsal: sob 20.12.2014 14:29
od matiz
U automatu to pozna urcite, minimalne převodovka o tom vi. Ale jestli se to prenasi dal, tezko rict. DSC senzor toho taky muze umet hoooodne, ale jestli jede fyzicky do kopce nebo z kopce, z manuálem fakt nevim -)))
Na co to potrebujes??? Mne staci ze ja vim ze jede z kopce, protože rucicka ekonomeru je na podezrele nizke hodnote -)))))))))))))))))
Napsal: sob 20.12.2014 16:50
od pavproch
chlopi dík
@matiz - proto:
pavproch píše:chlopi, dyž sme se tu tak pěkně sešli s těma N53B30, mám na Vás otázku:
Můj 3er od novoty má zajímavou škaredou vlastnost, která mě sejří...
Jedu tak na 3/4 plynu (plně zahřáté motor), tj široko daleko nejrychleji, venku je +5 až +15, jedu do kopce nebo po rovině..... vytočím to na ccca 4 až 4500 toček a a chci řadit nahoru (třeba 3->4): sundám nohu z plynu, odřadím, otáčky vyletí o 50-100 nahoru (přičemž nemám vůbec nohu na pedálu plynu!) a teprve potom začnou pomaaaaaaaaaaaaaaalu padat dolů a trvá jim to 2-3 sekundy než spadnou tak, abych tam mohl zařadit tu vyšší rychlost ...
Při ploužení se na půl plynu nebo při drcení v omezovači to nedělá, rovněž tak při vysokých nebo nízkých vnějších teplotách...nebo dyž jedu na 3/4 plynu z kopce nebo dyž není motor úplně zahřátý...
Už sem vyměnil na motoru snad úplně všecko (váha vzduchu, vstřiky, HPFP i podávací pumpu, pedál plynu, čidla vaček, lambdy.....) a dělá to furt dál... diag neukáže vůbec nic... SW opakovaně falshnutý nejnovější verzí...
Dělá vám to taky?
v poslední době bych málem odpřísáhnul na to, že to dělá JEN když jedu DO KOPCE... proto s eptám na to čidlo...