Stránka 1 z 1

Napsal: ned 14.12.2014 22:11
od pavproch
Chlopi, začnu zeširoka - brambor bude na jaře mít 4 roky a asi 160-170tis km, převážně po CZ a SK tankodromech I, II, III a občas i IV třídy... o motor a všecky bebechy kolem něj sa poctivě starám, na podvozku sem prozatím dělal jen spotřebák + vynucené ložisko a tlumiče (po ráně LP kolem do díry), nicméně už tam prostě ta jistota a přesnost jako u nového auta není... takže sem se rozhod na jaře udělat podvozek+řízení.... v garáži se na mě už nějakou dobu směje bedna s KW V1, nové OZ Ultraleggera 18" a pytel OEM silenbloků př. i zadní nápravy, někde na cestě z U.S of A. mám tužší stabíky vč. silenbloků (+přední včetně tyček) a na cestě z Mnichova i převodku řízení a servočerpadlo....

Otázka do pléna zní: CO DALŠÍHO JEŠTĚ (spíše preventivně) VYMĚNIT? Hlavně asi na přední nápravě, jak píšu, je to x-Drive a jak píšu, úplně 100% jistota a přesnost v řízení už není, sem tam se už i ozve nějaké klepnutí či bouchnutí...

Ramena?
Těhlice?
What else?

Smyslem všech těch úprav je lehce "ztužit" podvozek (OEM naladění je imho krapet moc "měkké" a hlavně vrátit bramborovi 100% jistotu v obloucích vedených s milimetrovou přesností.... a jako bonus bude cca 15mm snížení...

Bottomline: dyž si quli zasratému Bruseli (dle vzoru prdel) nemožu kupiť nové (R6 N/A už ve střední třídě nenisu), taxa halt musím o brambora starat víc jak o vlastního, ať se mnú vydrží co nejdýl...

Napsal: pon 15.12.2014 13:51
od vita11
Myslím, že už ti tam k úplné dokonalosti chybí jenom čepy (což je tady i s ramenama jestli se nepletu) a pokud chceš hodně preventivně, tak silentbloky na drivetrain (diferáky, převodovka). Tlumiče samožřejmě i s uložením, ale to asi nemusím připomínat :)
Na ztužení podvozku by stálo za to dát tam místo OEM silentbloků Strongflex.

btw. proč chceš měnit řízení i s čerpadlem?

Napsal: pon 15.12.2014 15:07
od pavproch
dík

silenbloky motoru i převodovky sem fčíl měnil

ref PuR silenbloky - bohužel na xDrive se nedělají

bo už od záruky v krajních polohách hlasitě vrčí a po tý ráně na LP kolo v něm při couvání docxela fest lupe...

Napsal: pon 15.12.2014 15:56
od vita11
co na to vrčení říkali v BMW?

Otevřel jsem stránky výrobce a hned na první stránce učené E91 na mě vyběhly silentbloky pro 4x4.

Napsal: pon 15.12.2014 16:23
od Francis
Nebude lupání v kole z důvodu poškozeného kloubu hnacího hřídele?

Napsal: pon 15.12.2014 17:29
od pavproch
to loupání jde z převodky řízení nebo dokonce sloupku volantu...

ref stronglex: thx, sem to nějak nenašel (čti: starý blbec neumí hledat)

ref autorizák a vrčení: říkali, že je to divné, že by to dělat nemělo ale na výměnu na kulanci to prý nebylo... a je fakt, že už je to asi 100tis km stejné, nezhoršuje se to