Stránka 1 z 1

Napsal: pát 12.12.2014 08:19
od notrable
Zdarec lidi,
mám poslední dobou takový problém. Před nedávnem mi auto začlo občas cukat - třeba 1x za den mi to při rozjezdu hrozně zacukalo a pak byl zase klid. Po nějaké době jsem si začal všímat, že auto ztrácí na výkonu. Při jízdě nad 2tis otáček slyším turbo, ale auto se jakoby lehce dusí. Nemám problém, že by auto nejelo vůbec. Po dálnici 130-140 v poho, ale při akceleraci je ta ztráta výkonu cítit.

Vyměnil jsem vzduch. i naftový filtr a žádná výraznější změna. Sání mám čisté - EGR ventil mám zaslepený již dlouho.
Hadičky podtlaku taky vypadají v poho. Díra v sání také není.

Nemohlo by to dělat třeba nějaké čidlo?

Nevíte jaký má mít odpor tepl. čidlo v sání?

Napsal: úte 06.01.2015 09:54
od notrable
Tak poslední dobou se to cukání stává čím dál častěji. Hlavně když je to studené, tak to při rozjezdu cuká uplně šíleně. Když pak jedu konstantních 120 po dálnici, tak ani záškub. Navíc čím je to teplejší, tím míň to cuká. Na volnoběh absolutně žádné kolísání. Že by auto chcíplo, to taky vůbec neznám. Startování celkem v poho, teda v mrazech malinko horší, ale tak žhavičky už mají něco za sebou no...

Občas mi přijde, že to zacuká přesně ve chvíli, kdy vymetu nějakou díru, ale není to pravidlem.

Při akceleraci to chvilkama jede úplně normálně, pak se to náhle začne dusit, a když mu šlápnu, tak to pak zacuká tak, jak kdybych vypnul klíček (vždycky málem klepnu hlavou o volant)

Byl jsem na diagnostice a jedinné co tam bylo, byla chyba ovladaci jednotky rychlosti (to je tempomat, který tam nemám) a pak tam byla v historii chyba čidla tlaku, ale to bylo pravděpodobně tím, že jsem ho zkoušel odpojovat - po vymazání se tam chyba neobjevila ani po projetí s cukáním.

Čidlo teploty vzduchu nové, čidlo tlaku to pravděpodobně není, protože to v podstatě cuká i s odpojeným čidlem, ale auto má pak celkově menší tah.

Jinak snažil jsem se konektory, se kterýma jsem přišel do styku prostříkat kontaktolem.....ale nepomohlo to...

Napadá někoho, čím by to ještě mohlo být? Na co se zaměřit?

Postupně se to zhoršuje čím dál víc....

:cry: :cry:

Napsal: úte 06.01.2015 16:50
od Foldas
Může to být klidně čerpadlo, řídící vstřik atd atd chce to vidět z té diagnostiky trochu víc třeba jak se chová za jízdy tlak vzduchu co dělá čerpadlo spíš radši napiš odkuď jsi ať se najde někdo blízko kdo ví co má hledat

Napsal: úte 06.01.2015 17:45
od notrable
Mno jsem z okolí Roudnice nad Labem.

Teď se přidalo ještě něco nového....když jsem dnes skočil do auta, tak jsem v klidu nastartoval, vycouval a začal se rozjíždět. Přitom rozjíždění to poslední dobou dost cukalo, ale tak po 200m to pomalinku přestávalo, teda pokud jsem vyloženě nestál na plynu. Dneska to však cukalo mnohem déle a to tak, že jsem musel zastavit a nechat to chvilku brblat na volnoběh....a dokonce to začlo dost kuckat na volnoběh a chvilkama občas problikla i kontrolka vstřikování. Po chvilce se to zase ustálilo a já mohl vyrazit dál. Sice s občasným záškubem, ale jinak docela dobré. Na dálnici při 120 opět bez nějakých znatelných záškubů....

Napsal: úte 06.01.2015 17:53
od Foldas
Něco podobného jsem řešil na ochcavce a tam byl v piči nějaký nastavovací kroužek v čerpadle který se za studena přisekával a špatně se vracel.

Napsal: úte 06.01.2015 18:13
od notrable
to jsem zvedav, co to na konec bude....otázka je, kam do servisu....nerad bych se dostal do situace, kdy mi vymeni pul auta a bude to delat stejne...

Napsal: úte 06.01.2015 19:04
od Foldas
podívej se do nabídek oprav a do zkušenosti se servisy kdo je od tebe blízko

Napsal: úte 06.01.2015 19:06
od notrable
jj, díkes

Napsal: pát 23.01.2015 08:20
od notrable
Kdyby měl náhodou někdo stejný problém....tak to byly vstřiky - 1 tekl, 2 nic moc a 1 dobrej....po výměně trysek paráda :-)