Stránka 1 z 2

Napsal: pon 08.12.2014 09:12
od THe_KbK
Zdravím, vybírám si BMW s motorem 2.8 nebo 2.5i. A pořád se nemůžu rozhodnout jestil e39 nebo e46. Jednalo by se o kombík. Co si o tom myslíte?

Napsal: pon 08.12.2014 10:35
od Kelvin
resil jsem to stejny kvuli kocarku,2x za rok dovolene,do budoucna i druhy decko a sel jsem nakonec do E39 a nelituju toho, i kdyz tam mam kocarek+kolobezku stejne muzu udelat velkej nakup a do kufru se to vleze a jeste je misto nahore kam se da vysunout sitka.Nedavno se mi tam vlezlo 8 neeuropalet.Proste luxus.I vychrapat se tam da, zatim jsem zkousel jen jednou ve spacaku(chtelo by to karimatku-at je lezeni mekci).Ale nejsem zadnej dlouhan podotykam a vyspal jsem se tam luxusne.Chybi mi jen bufik:)
Kdyz jsem zkousel dat kocarek do E46ky tak uz tam moc mista nebylo, ale muzes zase skladat nasebe.

Napsal: pon 08.12.2014 13:07
od _milan_
ikdyž mě přijde e39 ohavná , tak kvůli kufru poradím právě e39... do e46 v touru nic nedáš,kočárek je problém , je to tak trochu zbytečný auto ta e46 v touru :D

Napsal: pon 08.12.2014 21:19
od Tompo
Přesně, taky jsem utekl z 3er do E39 tour a nemužu si to vynachválit...

Napsal: pon 08.12.2014 21:23
od gsicbr
je fakt, že 39 je opravdu ošklivá, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že do 46 fakt nic nedáš. V každým případě bych u obou řešil facelift a u 39 paket, ale rozhodující je stav a výbava jako u každého jiného BMW. Teď jsem zrovna vyměnil 60 za 91 a je to opravdu propastný rozdíl, jak v komfortu, tak v místě uvnitř, ale rozhodovaly provozní náklady a ty jsou nesrovnatelné(545i vs. 320d). Já vím je to úsměvné, ale takový je život.

Napsal: pon 08.12.2014 21:52
od THe_KbK
Tak kočárek a rodinu fakt neřeším :D to nehrozí. Takže nevím. No a jakej je rozdíl v dynamice? Chci aby to trochu jelo. Proto řeším 2.5i, nebude to proti e46 mrtvý?

Napsal: pon 08.12.2014 22:20
od Tompo
Tak to zas je fakt, že ta E46 proti E39 je motokára, 5ka je prostě cesťák, dá se s tím jet živě, ne že ne! A jestli 2,5i stačí musí říct někdo z majitelů, já mám 3.0i a nic menšího bych do toho nechtěl!!!

Napsal: úte 09.12.2014 11:54
od THe_KbK
Já mám z 3.0 strach. To už je moc velkej motor, a co jsem slyšel tak to dost žere a žere to i olej.

Napsal: úte 09.12.2014 12:00
od Velvetek
Ale notak... 3.0 není supersport, toho se bát nemusíš :wink:
Lepší je mít výkonu navíc, než abys zjistit, že Ti časem chybí a nikdo Tě nenutí ho využívat stále naplno :)

Napsal: úte 09.12.2014 12:15
od cejsi
Ahoj, pred par mesici jsem presedal z 3er na 5er (sice z e91 na F11...mel jsem i e36, e46 a tata ma e39, takze muzu porovnavat)

3er
+ lepsi dynamika s lepsi spotrebou, v zatackach jsem si to s trojkou doopravdy uzival... tolik radosti mi 5er nikdy nedala :-)

- mensi prostor pro posadku, mensi kufr... pokud jsi sam nebo ve dvou - trojka dostacujici


5er
+ komfortnejsi(plavnejsi), idelani na dalnicni presuny, vice mista pro posadku - vetsi kufr (pro kocarek :-) )

- o neco vetsi spotreba, na okreskach neni tak agilni jako 3er

Za sebe... pokud bych byl sam a nemel rodinu, sel bych zpet do 3er s trilitrem, pokud bych potreboval vice mista, pak do 5er s trilitrem...
Co se tyce spotreby s 320d jsem jezdil kolem 6l, ted s 525d jezdim kolem 7...takze rozdil mezi 3er a 5er s temito motorizacemi je cca 1l.
Tatova 530d e39 jezdi taky kolem tech 7-7,5 litru.

Jakub

Napsal: úte 09.12.2014 13:20
od THe_KbK
Tak já budu jezdit z 80% město, takže počítam 10 -11l / 100km
Jsem sice sám, ale zase ta e46 se mi zdá okoukaná, a má ji v podstatě každej. Pokud se dá s e39 taky honit a není to problém, tak nevidím důvod proč do toho nejít.

Napsal: úte 09.12.2014 15:52
od dcalibra
Zdarec chlapi, nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady. Co doporučíte na tahání plaťáku? Nějakou představu mám, ale zeptám se zkušenějších :wink:

Napsal: úte 09.12.2014 19:39
od Tompo
Párkrát jsem S E39 tour plato táhl a pohoda, má 2t na kouli, takže dostačující. Jinak v práci máme starou VW T4 syncro a když pominu, že víc vyjede, tak bych raději tahal s E39.

Napsal: úte 09.12.2014 20:18
od paca
THe_KbK píše:Já mám z 3.0 strach. To už je moc velkej motor, a co jsem slyšel tak to dost žere a žere to i olej.
tak ty motory jsou konstrukčně stejné, takže ti požere olej i ta dvaapůlka, spotřeba benálu bude víceméně stejná :wink:

Napsal: úte 09.12.2014 21:35
od Totic
Zdar 2,5ka právě tolik nežere oil jako M54B30, nemá takovej zdvih a namáhání na kroužky. Taky pomůže nový separátor. Ale každopádně plato bych tahal 2,5kou Dieslem.

Napsal: úte 09.12.2014 21:44
od zlatas
80% město..vím z vlastní zkušenosti.. 320D ti v tomto režimu bude žrát 8litrů,z druhé strany 530i 14litrů.. teď mě tu všichni ukamenujte :D
jinak mě vždy víc vyhovovala 3er(měl jsem E46,teď mám E90) porovnáváno s E61 530i se kterou jsem taky jezdil..

Napsal: stř 10.12.2014 07:45
od THe_KbK
No právě co jsem řešil s klukama, co to mají, tak říkali tak, že 2.5 tolik olej nežere. A myslím že 141kw je dostačující výkon :)
Btw. těm 14l na 100 bych aj věřil. Vím že není problém s feldou jsem jezdil za 10

Napsal: stř 10.12.2014 21:44
od gsicbr
Urcite bych bral 3l i kdyz to taky neni zadnej ohen, protoze 2,5 vubec nejede 30kw a 55nm mluvi za vse. S nekym se domluv a projed se. Uvidis ze ten 3l je klidnej jako beranek

Napsal: čtv 11.12.2014 18:15
od THe_KbK
znám 3l moc dobře, najezdil jsem se v něm dost, mělo to i chip a samosvor, dobrá raketa, ale mám strach že se v tom zabiju :twisted:

Napsal: čtv 11.12.2014 22:50
od zlatas
Vem 320d face v paketu a nech si chipnout.. budeš mít papírový výkon skoro jak 325i a bude to žrát pulku. . Navíc budeš mít větší výběr ojetin;-)