Stránka 1 z 1

Napsal: ned 07.12.2014 17:55
od mira36
vybiram spojkovou sadu na e36 318is ..
bude SACHS SA 3000650001 , ok ?
sady se lisi pro auta s klimatizaci a bez , dokaze mi to nekdo vysvetlit ?

Napsal: ned 07.12.2014 18:16
od dcalibra
318is s klimou má myslím dvouhmotový setrvák.

Napsal: ned 07.12.2014 19:42
od mira36
nejspis to tak bude .. jak je na tom zivotnost dvouhmoty u benzinovych motoru ? da se vubec oddelat ? projevuje se stejne jako u nafty ? nebo to prekopat na jednohmotu ? nejaky zkusenosti ?

Napsal: úte 09.12.2014 11:41
od dcalibra
Záleží jestli chceš auto na normální ježdění nebo na nějaký "prasení", pro daily car na dojíždění práce/škola bych zanechal seriový stav, dvouhmota setrvák se dá i zrepasovat... Životnost dvouhmoty je asi 300tis (kdyžtak mě někdo opravte)... pohledej na foru. :wink:

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... jednohmota

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949

Napsal: úte 09.12.2014 17:32
od Totic
Jo tak na R6 motorech dvouhmota může končit cca u 300k nájezdu. Obě hmoty přestanou dostatečně odpružovat a cuká to při řazení, klepe atd. žejo.

Nevím sice jak na ben. čtyřválu (u dieslu jde mnohem dřív), ale záleží jestli s tím jezdila ženská či nějaký nemehlo co neumí řídit ani po 10ti letech.

Každopádně zachoval bych co je předepsaný jako default. Výběr sad: SACHS, LUK, VALEO. Mají to skoro stejný, jeden vyrábí pro druhýho pak si to přebalujou ve fabrice, aby ušetřili v druhovýrobě. Klasika na trhu s autodíly. ;)