Ahoj, já mám ten nejmenší, tedy 15,8 a jak psal MattyX, velikostí určíš dráhu, jednoduše s malým budeš moct lépe dávkovat sílu naproti tomu velký bude víc citlivý, podívej se na video, tak to funguje s malým.
https://www.youtube.com/watch?v=-S9jWETsWbc
Já to koupil ,,naslepo´´ asi bych teď zkusil ten prostřední ale účel to plní.
Zapojení ti bude určitě stačit nejjednodušší, tedy kup váleček bez nádobky, a do vedení mezi brzdový válec a brzdiče zapoj ručku.
Ad.2 jestliže máš, nebo jsi měl ASC - protiprokluz, budou ti z válce vycházet dvě samostatné trubky ke každému kolu zvlášť, takže to budeš muset natáhnout znova, ty trubky spojit do jedné, do ručky a před brzdiči zase rozpojit, jestli ho nemáš budeš mít jen jednu trubku a o to jednodušší práci

.
Hlavně nedělej jednu věc, která se často vidí... a to že si koupíš s nádobkou a zadek úplně odstřihneš od nožní brzdy, to se ti bude líbit leda na burnouty ale k tomu účelu si pořiď ještě odpojovač brzdného účinku, který zapojíš sériově k vedení, jestli za nebo před ručku je jedno.