Stránka 1 z 1
Napsal: sob 29.11.2014 14:03
od STEPANTT
čau potřebuji trochu poradit dostal jsem nabídku na výměnu mojí e36
http://auto.bazos.cz/inzerat/40998226/B ... odkazu.php za tuhle
http://auto.bazos.cz/inzerat/41666342/B ... Vymena.php ještě podotknu že můj nájezd je 1500 ročně auto na víkendy,ale bojím se co tomu motoru může bejt a jak to asi bude vypadat tak jakého jste názoru jestli s prodejem počkat třeba na jaro a pak koupit nějakou R6 nebo vzít tohle a dát to do kupy (má li to vůbec smysl) za rady děkuji
Napsal: sob 29.11.2014 14:11
od geforce
záleží kolik jsi schopen do toho vrazit a co všechno si uděláš sám...Ta 325 je evidentně trošku past...jestli o tom uvažuješ,tak sedni do auta a jeď se na to podívat osobně a uvidíš sám,jakej z toho auta budeš mít dojem
Napsal: sob 29.11.2014 16:09
od paveld
Moc fotek tam není, ale působí to na mě tak, že v tom můžeš být za hodně aby bylo v pěknym stavu.
Napsal: ned 30.11.2014 00:02
od jazet
Já osobně bych do toho nešel,budeš do toho jen cpát prachy.
Napsal: ned 30.11.2014 01:11
od Totic
No tak v tom čtyřválu bohužel interier + motor je lepší základ, ale zas máš facelift a pěknou barvu což se bere docela jako plus.
Chápu, že to člověka táhne do relativně vybavenýho šestiválu, navíc M50 je parádní pila. Jenže tam nevidím ani blinkry takže to bude spíš bezVanos.
To by ale na občasný svezení nevadilo koně a zvuk to má i tak, ale motor se přehřívá - indikuje v horším případě těsnění pod hlavou pač se to honilo za studena. Nechci se nikoho dotknout, ale pokud to není jen prasklá expanzka nebo chladič viděl bych to spíš jako auto na díly..

Napsal: ned 30.11.2014 11:41
od STEPANTT
dobrá děkuji za jednoznačné rady měl bych s tim asi jenom problémy navíc dostat to 60km domu by byl asi problém počkám teda a nebudu na nic pospíchat a na jaře se třeba uvidí
Napsal: ned 30.11.2014 21:09
od Jamall
Já bych se ho nebál. Kůže jde zachránit, motor vanos, dodělat el. okna. Pohlídat si stav podvozku, brzd, poslechnout motor a korozi. Rozhodně změřit tlaky. M50 vydrží neuvěřitelné muka a pokud je KO, tak je to neuvěřitelné prase. Podle mě pouze zavzdušněn, ale kdo ví, občas se opravdu vyskytne prasklá hlava...spíše podfouklé těsnění. No soudím dle vlastních zkušeností, když jsem začínal, pamatuji co jsem R6 prováděl. Nedovedu si představit jaký guláš má v hlavě člověk kterému R6 odejde. To ji musí vyloženě svědomitě trápit v červeném poli
Tvoje je určitě v hezkém stavu, udělat kompromis...nechat si třeba tvé obutí, pokud je lepší, vyžadovat nějaký doplatek minimálně za eko a nebát se toho
Napsal: ned 30.11.2014 21:23
od STEPANTT
tak nakonec jsem se dozvěděl že má korozi prahu a to neni nic pro mě karoserii mam jako hlavní podmínku zbytek je podřadnej a interier a výbava na poslednim místě to spíš beru jako plus když je to venvitř KO protože to snižuje cenu a to si spravit dokážu ale s karoserii nic neudělam nemam na to vybavení no třeba to někdo koupí a dá si to do kupy ale já to asi nebudu

nicměně díky za názory

Napsal: pon 01.12.2014 01:05
od icecold
já bych neměnil ta tvoje 316i vypadá slušně a zachovalé, je to už doba, tyhle auta stárnou, před pár rokama bylo vyhodnější prodat a koupit šestivala ale doba je zla. Jako nejidealnější variantu v dnešní době bych volil sehnat pěknou kastli (kterých je už opravdu málo) a zastavět do toho 6válec. Ono 6válců ve slušným stavu už moc není, a když už tak 50+ tisíc, takže investice do 316i se pomalu začíná vyplacet, navic jde to už i zlegalizovat
