Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 27.11.2014 13:22
od gsicbr
Ahoj kluci. Včera jsem byl na diagnostice a vyskočila nefunkční škrtící klapka. Sundal jsem kryt jestli nevyskočil konektor, ale je na svém místě.
Jinak jsem před výměnou termostatů, ale předpokládám že to s tím nesouvisí.
Nějaký zkušenosti a rady. Díky.
Napsal: pon 01.12.2014 15:19
od lulu991
zvykne ju zahltit olej cely ten servomotorcek a vtedy sa to vyskratuje a nefunguje...ak je to ten pripad vacsinou je s tym koniec, treba kupit novu

EDIT:
http://forum.bmw5.co.uk/topic/75611-thr ... tor-fault/ tu mas obrazky ako to zatopene vyzera

Napsal: pon 01.12.2014 20:51
od gsicbr
Díky za odpověď. Jenom přemýšlím jestli koupit origo novou, nebo repliku a ještě mám nabídku na starší? Tak nevím, tohle jsem ještě neřešil.
Napsal: pon 01.12.2014 21:03
od MattyX
Raději novou druhošku, u staré nevíš, kdy s tebou zase vypeče

Napsal: úte 02.12.2014 09:46
od gsicbr
Diky za info. O ty starsi jsem uvazoval, kdyby byla treby za litr jinak ne.
Napsal: pát 05.12.2014 09:24
od Lathy
Ahoj.
Chci se zeptat čím se projevuje nefunkční skrtici klapka. A zda se da jeste nejak zachránit. Popřípadě kde koupit novou? .
Napsal: pát 05.12.2014 15:19
od gsicbr
například u mě se to neprojevuje nijak, ale četl jsem, že u VW to padá do nouzáku a když vypneš motor tak delší dobu dobíhá. Ještě tam někdo psal o spotřebě, ale já fakt nic. Taky bych chtěl vědět jestli se to dá zachránit. Zítra to budu sundavat, tak napíšu.
Napsal: ned 07.12.2014 22:03
od Lathy
Ahoj.
Chci se zeptat čím se projevuje nefunkční skrtici klapka. A zda se da jeste nejak zachránit. Popřípadě kde koupit novou? .
Napsal: pon 08.12.2014 12:39
od gsicbr
poznat se to většinou dá, že se ti rozsvítí ponorka, nebo ti to padne do nouzáku a samozřejmě diagnostika. Mě to nedělá nic, ale řešil jsem to s jedním mechanikem od BMW a řekl mi, že ta klapka píše chybu, ale jestli nesvítí ponorka, nebo to nepadá do nouzáku, tak je tam jenom odchylka v otevírání proti továrnímu nastavení. Až odejde úplně tak jí vyměním. Zatím to prý nemám řešit.
Napsal: pon 25.05.2015 12:47
od gsicbr
tak došlo na výměnu škrtící klapky a mohu jen doporučit. V BMW mi řekli, že je tam jen kvůli DPF, ale je to nesmysl. Je to obrovský rozdíl jak to jelo před a po výměně. Jestli někdo váháte tak doporučuji.
Napsal: pát 29.05.2015 16:22
od PeqpeK
gsicbr píše:tak došlo na výměnu škrtící klapky a mohu jen doporučit. V BMW mi řekli, že je tam jen kvůli DPF, ale je to nesmysl. Je to obrovský rozdíl jak to jelo před a po výměně. Jestli někdo váháte tak doporučuji.
je tam kvoli DPF a hladkemu vypnutiu motora, zrejme ti auto padlo do nudzaku kvoli nej a tym padom si nemal vykon
inak auta bez DPF skrtiacu nemaju a tahaju rovnako

Napsal: sob 30.05.2015 07:53
od gsicbr
auto v nouzáku rozhodně nebylo. Není tam jen na DPF a vypínání. Kdybych to nezkusil, tak bych to netvrdil. Tam kde jsem řadil 5, dávám 6 a reakce na plyn je taky úplně jiná.
Napsal: sob 30.05.2015 10:54
od rostak
Kolik stojí a jakou si dával značku? Díky
Napsal: sob 30.05.2015 21:22
od gsicbr
origo je tam Pierburg tak jsem dal Pierburg za 4800,-
Napsal: ned 31.05.2015 08:08
od rostak
Ok díky za info.
Napsal: pon 01.06.2015 01:58
od mr_nitroz
Neni mozne, ze se ta skrtici klapka zasekla u urcitem miste a propoustela min vzduchu? Jine vysvetleni pro to nemam.
Napsal: pon 01.06.2015 10:04
od gsicbr
nekomunikovala s diagnostikou, jako by byla odpojená. Prostě byla úplně v háji.
Napsal: stř 08.07.2015 09:19
od sergary
Ahoj, můžu se zeptat kde si klapku kupoval?

Napsal: čtv 09.07.2015 17:26
od gsicbr
v autokelly přes známýho, ale jinak všechno beru tady od klubáka z autorozvody.cz. Ten ale nenabízí Pierburg