Stránka 1 z 1

Napsal: pát 21.11.2014 15:59
od e46320i
Dobrý den, mám BMW E46. Měnilo se na podvozku, příčné táhlo řízení, je to taková ta menší tyčka s kloubem. :) Měnila se kvůli tomu, že mi to na přední nápravě bouchalo při průjezdu po nerovnostech a taky, když jsem vytočil volant a couval, tak to na straně, kde byla tyčka vymletá hodně bouchalo, jako takové silné lupání. Mechanik, který mi tyčku měnil, říkal, že tam nikde jinde vůle není, před tím jsem kupoval nový čep řízení, ramena, stabilizační tyčky atd. Jenže musím ještě na geometrii, mám prý hodně rozhozené kola, ale můj problém a co bych rád od vás věděl je, že sice na nápravě už při nerovnostech nic nebouchá, ale při tom vytočení rejdu to lupání tam stále je a je i stále intenzivní. Může to být tím, že jsem ještě nešel na geometrii? Že to je tak rozhozené?

Díky za rady.

Napsal: pát 21.11.2014 16:03
od Vlasta
Pokud to bouchá při couvání a rejdu, tak je v hajzlu silentblok pod motorem. Mrkni, jestli se při tom couvání motor nenadzvedává

Napsal: pát 21.11.2014 16:07
od e46320i
Ne :), já zapomněl napsat, že to dělá i když vytočím volant a jedu dopředu.

Napsal: pát 21.11.2014 16:23
od Francis
Je-li to čtyřkolka, xi nebo xd (chtělo by příště uvést do dotazu přesnější specifikaci než jen E46) pak to může dělat homokinetický kloub hnacího hředele kola.

Napsal: pát 21.11.2014 18:18
od e46320i
Ne, je to typická zadokolka. :)

Napsal: pát 21.11.2014 20:14
od fabledwarrior
Nebrečí ti takhle při plném rejdu servo pumpa?

Napsal: stř 26.11.2014 23:55
od e46320i
Servopumpa asi ne, ale teď mi tam zase něco klepe na předku, ale jen při malých nerovnostech, takový tupý bouchání. Už nevím, co by to mohlo být. Jak bouchají tlumiče? Nebo, jak poznám, že jsou vadné , bez tohom že by byly vyteklé. Díky