Stránka 1 z 1
Napsal: stř 29.10.2014 08:32
od radekmini
Po nastartování mi začne auto silně čoudit (v porovnání s ostatníma autama) modrým dýmem, který navíc smrdí. Je něco špatně nebo je to normální?
Mám 320d e90, 200tis. najeto.
Napsal: stř 29.10.2014 09:49
od SvitaE36
Jestli kouří modře tak žere olej.
Napsal: stř 29.10.2014 16:09
od krejcia1
modrá v tomto případě není dobrá, rozhodně bych s tím raději moc nejezdil a co nejdříve bych nechal změřit tlaky na válcích, zkontroloval jestli není voda v oleji, případně jestli se neztrácí z chladiče, protože by to mohlo být těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava motoru
Napsal: stř 29.10.2014 18:04
od Foldas
První bych koukl na separátor
Napsal: stř 29.10.2014 19:18
od _milan_
ja bych řekl načatá turbina
Napsal: stř 29.10.2014 20:50
od radekmini
a nemůže to mít něco společnýho se zadním diferákem? a když zajedu do servisu tak mi to zjistí? jaká je cca cena opravy?
Napsal: ned 02.11.2014 12:24
od stenlie
Dif je v tomto případě úplně mimo hru . Pokud je to E36 tak to bude separátor ale spíš to bude něco horšího .. separátor spíš neseparuje když jede ne když stojí. Určitě ti mizí olej to je jistota . V servisu ti na to příjdou .
Napsal: ned 16.11.2014 22:58
od SiM
Dovolím si navázat na téma, ale model e46, radekmini snad ok...
Mám 110Kw 320D, vlastním 12měs, zatím najeto 30tis (275celkem), začalo mi "cvakat" v motor. prostoru při prudším přidání a následně olejový dým do výfuku. Právě dnes, po výměně separátoru jsem najel 120km, měnil jsem i žhavičky a luftfiltr, olej+filtr, auto jede o dost líp, ale stejně si zacvaká a prskne. Ještě teda chci vyčistit egr, ale nevím co pak? turbo je nahnědo? díky

Napsal: ned 16.11.2014 23:20
od _milan_
může cvakat na vršku motoru.. to se někdy stává, mám jeden případ , dokonce i osobně..kupoval jsem e46 2002 110kw od staršího pána co měl auto asi 6 let , před tím jeden majitel v DE.. při prohlídce a projíždce jsem slyšel mírné cvakání při určitých otáčkách , mrkl jsem na měrku a olej nikde .. pán velice předpisově dodržoval interval výměny motorového oleje , takže 30000km.. nic ho nezajímalo

prostě 30,ikdyby po 10 nebyl v motoru olej , prostě 30... auto jsem koupil , prodal ho kamaradovi , ten ho pustil dalšímu kamarádovi a upadl ventil do motoru

ale to je jen jedna z X možností co se může stát , dalšímu nedávno vlítla vířivá klapka ze sání do motoru.. celkově si nemyslím že jsou to špatné motory , ale dneska mají už něco nahrkaný , a záleží na údržbě a zacházení,je třeba se o ty plečky trochu starat.
Napsal: ned 16.11.2014 23:30
od SiM
milane jde o to, že celou dobu užívání byl vůz ok, začal v říjnu (cca 10měs. po koupi) černě dýmit, říkám si separátor půjde tak či tak... to až týden před výměnou sep. začal plivat olej...
Napsal: ned 16.11.2014 23:42
od _milan_
jedna věc je plivání oleje , další věc je cvakání.. jestli jde olej přes výfukk ven , at už kvůli turbině nebo prostě přes vršek koem gufer ventilů tak "bez" oleje to nemaže... kdyby olej pálila turbína tak nehulí černě , mrkni na nějaký videa jakou barvu má spálenej olej z výfuku , spíše šedo-modrou , černou ne , černě hulí když má moc paliva a málo vzduchu... takže něco kolem egr,vahy vzduchu,nějaká podtlaková hadička atd... předešlý příspěvek jsem psal spíše ohledně toho cvakání...
Napsal: ned 16.11.2014 23:51
od SiM
jejej ta bariéra.. promiň za způsob vyjadřování, "olejový dým" jsem myslel namodralý, takový ten opravdu olejový, i podle zápachu. Ten černý jsem zmiňoval jako předešlost události...takže sorrrry
Napsal: sob 22.11.2014 00:45
od SiM
Tak u mě vyřešeno, doufám.
Pořádně jsem očistil EGR a už zase lítám jaxe patří
Jsem naftový panic, svoje první "d" nemám ani rok...
Všechno se učím z YT