Stránka 1 z 1

Napsal: pon 27.10.2014 21:18
od m4ra
Zdravim,

mate nekdo zkusenosti s

http://www.ebay.com/itm/FX-STAGE-2-RIGI ... 11&vxp=mtr

??

Měl by to být jen obarvený LUK, stage 1 má klasickou lamelu a stage 2 nějakou lepší..
Dali by jste to tam? nebo mám radsi vzit LUK s dvouhmotou? Na zahranicním foru jsem vycetl ze ten jednohmotak neni skoro poznat.

Dík za názory.

Napsal: pon 27.10.2014 22:29
od Francis
Lehčí sestava setrvák+lamela+přítlačák poznat je. Velmi poznat. Na zrychlení. Takřka není poznat na vibracích.
Pevný jednohmotový setrvák v kombinaci s jednodílnou pevnou lamelou není dobrý nápad.

Napsal: pon 27.10.2014 23:32
od MattyX
Celkem by mě zajímala životnost téhle sady... Cena setrváku + spojkové sady za 10K + pošta je trochu podezřelá ne? :D za to nekoupím repset od valea :D Vyrobeno asi tušíme kde to je, ale i tak...

Co vím, tak youwee má tuhle spojku na turbokrámu, a tam kňučí spojkový ložisko.

Napsal: úte 28.10.2014 00:54
od Francis
Levné je to kvůli jednoduchosti. Jednodílný setrvák a jednodílná lamela uspoří výrobní náklady. Méně materiálu a méně práce.
Pokud započteš do ceny i poštovné, vyjde levněji upravit M30 (M20) jednohmotu na ní dát spojku z M5 E34 (M3 E30 pokud se vejdeš do 400 Nm).

Napsal: úte 28.10.2014 11:57
od MattyX
O jednoduchosti nepochybuju, ale za tu cenu nemáš ani obyčejnou spojku s jednohmotou jak na bmw tak na tdi, natož nějaký performance produkt. Proto mě zajímá spolehlivost, protože normálně stojí většinou lehká nová jednohmota okolo 11tis, a spojka Heavy duty nebo racing od 13tis set např ...

Edit: už to vidím, vyrobeno za velkou louží s poštou dražší než je sama spojka, takže potom se dostáváme na evropské ceny :D

Napsal: úte 28.10.2014 13:09
od m4ra
Oki, jen se ptam, kdyz se podivate poradne, tak ta spojka stage 1 ma oblozeni LUK a pritlacak je taky LUK :) takze to teoreticky kram nebude,,

spojkova sada s dvouhmotou se da sehnat kolem 14ti tisic,

Todle je za 10tisic stim rozdilem, ze je tam jednohmotak, cena myslím odpovídá..

Spis me zajimaly zkusenosti, ne teoretické uvahy :-(... Auto mam v serii, bude akorat samosvor,, me tech 170kw na blbnutí stací :)

Napsal: úte 28.10.2014 13:42
od MattyX
Já vidím v odkazu teda Stage 2, ne náhradu OEM.

Cena dobrá, ale jelikož je pošta dražší než samotná spojka tak je to na zvážení :lol:

Na třícu tam mají spojkovej kit za 3500,- tak to bych bral taky :lol:

Napsal: úte 28.10.2014 14:04
od m4ra
Uz resim m20/30 spojku s jednohmotou,, toje asi nejlepsi volba tedy?

Napsal: úte 28.10.2014 22:06
od MattyX
na 330i spíše M30 jednohmotu a k tomu E34 m5 spojku... na M20 jednohmotu by jsi musel dát znatelně tvrdší lamelu a performance přítlačák ;)

Napsal: úte 28.10.2014 23:49
od Francis
Přítlačák Sachs Performance pro M3 E30 je s lamelou obloženou organikou do 350 Nm. Větší točivý moment z 330i nedostaneš, tzn. bude to dostačující, pokud neuvažuješ o přeplňování.