Stránka 1 z 1
Napsal: pon 20.10.2014 08:09
od DestinyE34
Ahoj,
nemůžu to nikde najít,ale už jsem o tom četl. Tam se přehazuje sání z 2.5i nebo z 2.8i že? A musí se měnit i další věci, jako ř.jednotka?
Napsal: pon 20.10.2014 08:51
od _milan_
na 323i ( m52b25 ) hodit sání z 325i ( m50b25 ) , otevřít i výfuk např z ( 328i ) to stačí

tyhle dvě věci udělaly z 323i 125kw - 153 kw - změřeno na brzdě.. není od věci po mechanických úpravách nechat naladit jednotku.. každopádně záleží na stavu auta.. někdo by se na tech 153 třeba vůbec nedostal.
Napsal: pon 20.10.2014 09:05
od DestinyE34
tak to je super, jak rychlá odpověď tak i těch 153kw, díky. A podle tvojeho avataru, ty by jsi mohl udělat lepší mapy pro tu 323i? Popřípadě i chip pro 535i(M30B35) ? A zkama jsi...Chomutov, Ústí, Brno? Těch Hrušovan je v čr nějak moc

Napsal: pon 20.10.2014 09:09
od _milan_
je nečipuju , ja tam jezdim na čip

, ale myslim že nebude problem odladit tu 323i na brzdě , na tu e34 535i bych se musel zaptat.jsem od brna.
Napsal: pon 20.10.2014 09:50
od DestinyE34
Tak to je fajn, já to mám do Brna asi 70km. Jen právě nechci řešit chip pájkou, ale přímo na brzdě jak píšeš. S 535i to tak žhavé nebude, chci tam první vyměnit pár věcí na motoru a pak až ladit...(1-2 měsíce) bojuju s časem

Napsal: pon 20.10.2014 15:13
od jawamaniak22
Jak mám jako lajk chápat větu "otevřít výfuk, třeba z 328 to stačí"? 328ka má nějak podstatně jinak řešenou konstrukci výfuku? Vím že má jen jakousi el. ovládanou klapku v koncovce a ta bude při montáží výfuku třeba na m52b25 nebo m52b20 kam napojit?
Napsal: pon 20.10.2014 15:25
od Totic
No tak to má, ve dvou rourách po celé délce a lepší výplach narozdíl od M52B25 jednorourka. Klapky netřeba.
Vstřikovací lišta z M50B25 je taky velmi "vhodným" doplňkem téhle přestavby.
Napsal: pon 20.10.2014 15:44
od Francis
Vstřikovací lišta M50 nemá žádné výhody oproti M52 - nemá rychlospojky na hadicích a nemá kontrolní ventil na předním konci. Lepší je nabastlit M52 lištu na M50 potrubí pomocí dvou drobných držáků.
Napsal: pon 20.10.2014 16:18
od jawamaniak22
M52B25 je jednorourka? já mám m52b20 a mám dvě roury...
Napsal: pon 20.10.2014 16:45
od Francis
Nejde o počet rourek z tlumiče ven pod nárazník, ale o počet rour z motoru do katů a dál do tlumičů pod autem

Napsal: pon 20.10.2014 17:09
od jawamaniak22
to je mi jasné, zase takový přídil nejsem, mám na svojí e36 320i r.v. 97 za každé trojice valců samotnou rouru až do katu kde se spojují a z katu už jde do koncovky asi jen jedna, takže u 328 jdou dvě až do konce asi že?
Napsal: pon 20.10.2014 19:18
od Johnys
Tohle vše se dá krásně dohledat v ETK
Napsal: pon 20.10.2014 20:00
od Francis
jawamaniak22: Přesně tak, dvě roury od začátku až do konce.
Napsal: pon 20.10.2014 20:18
od assassin_tl
A na 328 zas menej ten seriovej dvourourovej na jednorourovej kvuli hmotnosti
153 mi prijde jako pomerne optimisticky cislo kdyz vezmu v uvahu ze 325 ma 142kW a 328 se sanim z te 325 tak nekde kolem tech 150ti...
Napsal: pon 20.10.2014 20:19
od Francis
Na 328i mění originální s rourama 2x50 mm za systém z M3 s rourama 2x60 mm.