Stránka 1 z 1

Napsal: stř 15.10.2014 21:38
od PhilipClosed
Nazdar chlapy, mám dotaz ohledně budíků. Dostal se mi do ruky BMW e36 318iS s motorem 2.5 R6 VANOS a zajímá mě jestli to má nějaký vliv na budíky, majitel by chtěl zachovat ty z 1.8.

Napsal: stř 15.10.2014 23:43
od icecold
budíky R4 vs R6 jsou jiné, alespon ukazuji pak špatně otáčky na motoru s jiným počtem válců než maji mít

Napsal: čtv 16.10.2014 23:56
od PhilipClosed
to jsem potřeboval vědět, moc díky :)

Napsal: úte 14.04.2015 16:08
od Templer
Chlapi, když už jsme u těch budíků, jakou přesně má funkci tady ten vytahovací "štekr", pátral jsem, ale nikde nic neobjevil. Nevíte někdo?

Napsal: úte 14.04.2015 17:45
od lukepostulka
Toto by měl podle všeho být čip co si pamatuje kilometry a synchronizaci s řj. Nicméně ani u jednich budíků jsem ho ještě neviděl naživo.

Napsal: úte 14.04.2015 20:32
od Mesa
Je to jak rikas. Km se musi shodovat na tom chipu a v budikach. Pokud ne, sviti cervene svetylko u km na budikach. Byva na novejsich modelech. Mne se ho zase nikdy nepodarilo vyndat bez polamani toho plastiku okolo. :) Asi na to je nejakej spesl tool.

Napsal: úte 14.04.2015 20:46
od johnyfly1
hej svieti cervene svetielko ale v tajnom menu sa to da synchronizovat a pozor, vzdy sa prepisuju mensie kilometre vacsimi :) takze ked si zhanate nove budiky a prehadzujete stecker, idealne je zohnat si budiky s mensim poctom KM ... ak nie potom jedine cez programator prepisat aj vnutornu pamat :)

Napsal: stř 15.04.2015 12:44
od Templer
Mesa píše:Je to jak rikas. Km se musi shodovat na tom chipu a v budikach. Pokud ne, sviti cervene svetylko u km na budikach. Byva na novejsich modelech. Mne se ho zase nikdy nepodarilo vyndat bez polamani toho plastiku okolo. :) Asi na to je nejakej spesl tool.

Taky jsem ten plastik okolo musel vylomit, ale čip tam drží i bez něj a ničemu to nevadí.