Stránka 1 z 1
Napsal: stř 15.10.2014 21:38
od PhilipClosed
Nazdar chlapy, mám dotaz ohledně budíků. Dostal se mi do ruky BMW e36 318iS s motorem 2.5 R6 VANOS a zajímá mě jestli to má nějaký vliv na budíky, majitel by chtěl zachovat ty z 1.8.
Napsal: stř 15.10.2014 23:43
od icecold
budíky R4 vs R6 jsou jiné, alespon ukazuji pak špatně otáčky na motoru s jiným počtem válců než maji mít
Napsal: čtv 16.10.2014 23:56
od PhilipClosed
to jsem potřeboval vědět, moc díky

Napsal: úte 14.04.2015 16:08
od Templer
Chlapi, když už jsme u těch budíků, jakou přesně má funkci tady ten vytahovací "štekr", pátral jsem, ale nikde nic neobjevil. Nevíte někdo?
Napsal: úte 14.04.2015 17:45
od lukepostulka
Toto by měl podle všeho být čip co si pamatuje kilometry a synchronizaci s řj. Nicméně ani u jednich budíků jsem ho ještě neviděl naživo.
Napsal: úte 14.04.2015 20:32
od Mesa
Je to jak rikas. Km se musi shodovat na tom chipu a v budikach. Pokud ne, sviti cervene svetylko u km na budikach. Byva na novejsich modelech. Mne se ho zase nikdy nepodarilo vyndat bez polamani toho plastiku okolo.

Asi na to je nejakej spesl tool.
Napsal: úte 14.04.2015 20:46
od johnyfly1
hej svieti cervene svetielko ale v tajnom menu sa to da synchronizovat a pozor, vzdy sa prepisuju mensie kilometre vacsimi

takze ked si zhanate nove budiky a prehadzujete stecker, idealne je zohnat si budiky s mensim poctom KM ... ak nie potom jedine cez programator prepisat aj vnutornu pamat

Napsal: stř 15.04.2015 12:44
od Templer
Mesa píše:Je to jak rikas. Km se musi shodovat na tom chipu a v budikach. Pokud ne, sviti cervene svetylko u km na budikach. Byva na novejsich modelech. Mne se ho zase nikdy nepodarilo vyndat bez polamani toho plastiku okolo.

Asi na to je nejakej spesl tool.
Taky jsem ten plastik okolo musel vylomit, ale čip tam drží i bez něj a ničemu to nevadí.