Stránka 1 z 1

Napsal: stř 01.10.2014 03:08
od alpineman
Asi před měsícem mi stále častěji začala mizet voda, až prasknul chladič. Koupen Hella nový a vyměněn. Musím podotknout, že ten prasklý chladič byl nahoře a dole trošku nafouknutý - prý tlakem. Ale kde se ten tlak vzal, že nafouknul chladič.?.?
Najeto asi 1tis. km a opet se mi zacina ztracet voda. Když vypnu motor, tak u ledvin citim, jak to někde trošičku unika. Ve tmě když pak zamknu auto a posvitim baterkou na ledviny, je vidět malinko pary.
Jinak auto se nepřehřívá, teplota stále v půlce. Takže pumpa je, zdá se OK.
To jen tak stručně co se děje...

Teď otázka:
1. na diag. v SRN mi v protokolu ukazali (mimo jine) chyba termostatu. Před tím jsem měl e39 528i a k termostatu nevedly žádné dráty. Tady je na něm konektor a nevím zda je nějak el. řízený, nebo je to jen el. kontrola jeho činnosti.? Mohl by nefunkční, nebo omezeně funkční termostat tlakovat chadící systém.?

2. Když jsem v zimě měřil hustotu chl. kapaliny, já blbec trochu zatlačil na tu tyčku co čumí z expanzky když je stav vody OK a vypadla z plováku a spadla na dno expanzky. Takže polovák si prostě plave na hladině a s kontrolou stavu není problém. Ale nevím, zda na dně není nějaký odtok, krerý by mohla tyčka nějak blokovat.

Jelikož jsem měl 5ku prolezlou důkladně i za spodu, protože byla garáž, tak nyní (po přestěhování) se mi pod auto na ulici fakt nechce, abych to důkladněji omrknul...

Napsal: stř 01.10.2014 07:39
od Hanz
prepni si BC do skryteho menu, aby jsi videl real teplotu, to co ti ukazuje "budik" je mezi 75 a 115 porad to stejne "12"...
termostat urcite vymen a system poradne odvzdusni, nejlepe nekolikrat, taky jsem si tim prosel...
http://www.autohificlub.cz/forum/13-ost ... stat-wtf/0

Napsal: stř 01.10.2014 07:40
od paca
mě takhle tekla voda, šlo to po motoře od pumpy - koupil jsem novou a voda tekla dál, pak jsem zjistil že to teče přes termostat dolů kolem pumpy, tak jsem koupil v bmw těsnění za cca 130 kaček a byl klid