Stránka 1 z 3

Napsal: pon 22.09.2014 22:25
od Juras76
Zdravím, nestartuje mi E36 Compact 316i M43 b16 1996, vyměnil jsem svíčky a nic, původně jsem myslel,že je to vadný startovací modul, ale ten jiskru dává, zkoušel jsem, tedy jen na jedné svíčce. Jestli nejde čerpadlo paliva to nevím, nevím jak ho odskoušet a kde ho vlastně najdu, nejsem v autech nijak zběhlý. Už se to stalo před cca 2 měsíci, ale pak jsem to nakonec nastartoval jako by nic, ještě ten den.
Děkuji za nějakou radu [/b]

Napsal: úte 23.09.2014 10:26
od SvitaE36
Natlačí palivové čerpadlo po otočení klíčku do druhé polohy?

Jestli ne tak bych se podíval na relé pal.čerpadla popřípadě relé vyndej a zkus propojit svorku 30 a 87 jestli se čerpadlo rozběhne.

Jinak jestli má Compakt stejnou nádrž jako Coupe tak je čerpadlo pod zadní sedačkou za spolujezdcem pod víčkem :)

Napsal: úte 23.09.2014 12:49
od Foldas
čerpadlo je uplně stejné jao u všech e36 nejdřív zkus to čerpadlo relé je vedle pojistkovky

Napsal: úte 23.09.2014 13:15
od Juras76
Dneska jsem na to koukal, nebo spíš hledal to čerpadlo, pod sedačkama. Jsou tam dvě víčka, tak jsem nevěděl které to je

Napsal: úte 23.09.2014 14:08
od Juras76
Jak ho propojím natvrdo,abych vyzkoušel, že vůbec maká ?

Napsal: úte 23.09.2014 15:22
od SvitaE36
Vyndáš relé,spojíš nějakým vodičem pin 30+87..

Napsal: úte 23.09.2014 15:36
od Foldas
čerpadlo je na pravé straně nalevo je jenom plovák.

Napsal: úte 23.09.2014 16:52
od Juras76
Tak jsem měřil na konektoru palivového čerpadla napětí,při zapnutí klíčku na rozsvícení budíků a žádné tam nebylo, ani na chvíli. podle mě by tam mělo být nějakých 12V ,pokud se nemýlím.
Jestli je v háji relé,jsou tam tři, tak nevim, které to je u té pojistkové krabičky, abych zkusil to čerpadlo na tvrdo, přes konektory, jak jste mi psali.

Napsal: úte 23.09.2014 17:54
od Foldas
je to jedno z těch relé bokem pojistkové skříně pujde z něj silný zeleno/fialový drát tak ten propoj stím silným červeným a čerpadlo musí běžet jestli nepojede může být ještě prdlá pojistka f18(počítám stím že pojistky máš překontrolované)

Napsal: úte 23.09.2014 19:30
od Juras76
pokusím se, dnes už ne, houby je na to už vidět, ale zítra, na to naběhnu.
Zatím děkuju, dám vědět. Snad to bude jen v uvozovkách to relé.
potřebuju auto každý den a tohle mě docela ničí.

Napsal: úte 23.09.2014 21:46
od 3llf
Juras76 píše:Tak jsem měřil na konektoru palivového čerpadla napětí,při zapnutí klíčku na rozsvícení budíků a žádné tam nebylo, ani na chvíli. podle mě by tam mělo být nějakých 12V ,pokud se nemýlím.
Jestli je v háji relé,jsou tam tři, tak nevim, které to je u té pojistkové krabičky, abych zkusil to čerpadlo na tvrdo, přes konektory, jak jste mi psali.
to je normální, čerpadlo spíná až po otočení klíčku do polohy startu, jn do kontrolek čerpadlo neběží :wink:

Napsal: úte 23.09.2014 22:33
od Foldas
někdy sepne i před startem nikdy jsem nepochopil (ani nepátral) za jakých podmínek

Napsal: stř 24.09.2014 18:15
od Juras76
Zdravím, tak konečně závada nalezena- palivové čerpadlo-ani si neškrtne-kaput. Dnes demontováno a objednáno nové.
Děkuji za tipy
ps: zkoušeli jsme, to zapnutí klíčku na budíky a taky nic, žádných 12V na čerpadle,ani na chvilku.
Až při poloze startování, tam těch 12V bylo a čerpadlo se ani nehnulo, pak jsem ho demontoval a ani na tvrdo přes baterii si neškrtlo, takže kaput

Napsal: sob 31.01.2015 14:01
od Brody
Tak ožívím téma. Také mi nějak nechce nastartovat tento motor. Už se mi to stalo i v létě za vydatného deště. Jenže to jsem po týdnu nastartoval a v klidu jezdil do minulého týdne. Teď už ani prd..
Také neslyším sepnutí čerpadla a natlakování. Pojistky a relátka ok.
První závada se projevila za jízdy za mokra. Zdechlo a nechytlo. Nyní se to stalo při čekání na parkovišti za sucha. Teď když k tomu přijdu po dnu, tak chytne, ale ihned zdechne a už můžu startovat jak chci, ale už nechytne. Po dalším dni opět chytne, ale zase zdechne.
Tlakování pumpy slyšet není, což myslím, že by slyšet být mělo, když alespoň na okamžik auto chytne.
Před chcípnutím na věčné časy se mi čerpadlo zdálo dost hlučné. Takže myslím, že je v háji to. Ale nechápu, že se mu podaří chytnout a ihned zdechnout a pak už nic.
Může někdo poradit?
e36 316i 75kw rok 94

Napsal: sob 31.01.2015 15:40
od Foldas
Vyklemuj relé čerpadla a víš jestli jede pak nejlíp ještě změřit tlak paliva na vstupu lišty vstřikovačů

Napsal: sob 31.01.2015 18:00
od Brody
Myslíš propojit piny? Tlak nezměřim. Nemám možnost si cokoliv půjčit. Ještě tak můžu změřit jestli jde do čerpadla proud a vyndat ho a napojit natvrdo. :D

Napsal: pon 02.02.2015 05:54
od Foldas
Jo propojit piny v patici relé

Napsal: úte 03.02.2015 17:20
od Brody
Tak dnes jsem jen nahodil nabitou baterku. Chytlo to hned, ale po dvou vteřinách zdechlo a už nic. Ale čerpadlo slyšet stále nebylo. Zatim není čas se tim zabívat, auto mám zasněžený. Takže to vidim až na jaro. :-D Náhodou nevíš kde přesně je to relé?
To bílé já teď vyndavám, jelikož mi přes to jde pořád proud a vybíjí baterku.
Obrázek

Napsal: úte 03.02.2015 18:31
od Foldas
Pokud nejsou přeházené mezi sebou tak bíle je pro řídící jednotku. Od čerpadla bude to ke kterému vede tlustý zeleno/fialový drát

Napsal: úte 03.02.2015 21:23
od Brody
Tak to budu muset rozebrat, jelikož tam nic nevidím. Jen smotek drátů :-D