Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 18.09.2014 15:00
od rostak
Zdravím klubáky.
Mám dotaz... když sem pořídil auto tak pískal na volnoběh řemen. V servisu nakonce vyměnili napínací kladku, vodící kladku a oba řemeny. Nějakej čas byl klid, ale teď se při každém startu ozve písknutí jak řemen proklouzne. Na volnoběh už je zase ticho. Dá se to nějak jednoduše řešit? Nebo má to vůbec cenu řešit ? :) Díky za radu a pomoc.

Napsal: sob 20.09.2014 20:45
od Dave320
Tak to mám taky teď a na stejném motoru. Měnil jsem klima kompresor za nový, protože starý se zadřel, vyměnil jsem i napínací a vodící kladku a oba řemeny. No a teď při každém startu a vypínaní motoru to pískne. Vůbec nevím čím to, má cenu třeba měnit volnoběžku na altíku nebo to v tom řemenu? Dá se nějak došponovat? Má s tím někdo zkušenost?

Napsal: sob 20.09.2014 20:56
od _milan_
hlavní řemenice

Napsal: sob 20.09.2014 21:07
od Dave320
Jen pro upřesnění, máš na mysli řemenici klikové hřídele? Viz zde pod číslem 1, je to ono?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18

Díky Dave

Napsal: sob 20.09.2014 21:09
od _milan_
jo hlavní řemenici ,jinými slovy řemenici klikové hřídele , tlumič vibrací , tlumič kmitů.. ano z diagramu č.1

Napsal: sob 20.09.2014 21:41
od Dave320
Tak díky moc za info. Jsi mě moc nepotěšil.

Napsal: ned 21.09.2014 08:07
od JaraX
hlavní řemenice je u nafty spotřebák, někomu vydrží 50tkm někomu 200tkm.

Napsal: ned 21.09.2014 08:36
od Dave320
Mám 180tkm, takže asi její čas. Zkusím ještě vyposlechnout zda to třeba není ta řemenice altiku.
Jinak dá se sehnat místo original řemenice klikovky odlehčená nebo je to blbost?

Napsal: ned 21.09.2014 08:57
od JaraX
to je kravina, tady nejsi u benzína, tady je člověk rád že to vubec funguje :)
ta řemenice je těžká jako prase, ma to tak 2-3 kila, možna víc, je to uchyceny přes gumu, u benzína je řemenice příma, prostě kus železa, tady je to železo na klice, železo na řemenu ale mezitím je guma, ta tlumí vibrace kliky, šlo by tam dát lehkou celokovoou řemenici ,ale pak by tě brněl celý člověk.

Napsal: ned 21.09.2014 09:05
od _milan_
hlavně se mi nezdá že by řemenice odcházela ve 180000km ... :roll:

Napsal: ned 21.09.2014 09:10
od JaraX
si děláš srandu? na naší E91 (z novoty) odešla při 61 000km, kolega co děla v BMW říká že ji uplně běžně mění u aut který maj najeto mín jak kilo. a já to tady měním taky jak na běžícím pásu, většina těch aut ma na tachometru 150-250 000km

Napsal: ned 21.09.2014 09:11
od _milan_
:D :D to sou mrdky

Napsal: ned 21.09.2014 09:19
od JaraX
nafta no, otec ma Fordy a tam je to samy,
u BMW se aspon nesere motor u nafty teda do příchodu 130kW mrdky. U motoru 120kW člověk nezna slovo pist, valec, ojnice, klika, Ford tě naučí tydle slova dokonale znat :D
u BMW je to jen turbo, řemenice, klapky, vstřiky, čerpadlo

Napsal: ned 21.09.2014 09:23
od _milan_
no mě nechala řemenice u olympie před měsicem.. ale nic nehvízdalo... ted se dala nová včetně kladek a řemenů a ejhle začlo při startu hvizdat :D příště zkusim misto 530d 530i ale bojim se že se nesvezu... :D

Napsal: ned 21.09.2014 09:26
od JaraX
no s e60 si moc nepomužeš, E90 je mnohem spolehlivější auto
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909

Napsal: ned 21.09.2014 09:47
od _milan_
hmm :D jakožto majitel několika e90/91 a několika e60/61 si dovolím oponovat , alespon mě nějak 7er nebere ...a to často jezdím i s e65 ... nevim mám svůj názor , zatím mě ty dosraný 3,0d baví , a e65 se mi zdá cigánský auto , to už se mi líbí e66 navíc v dnešní době není pořizovací cena ojeté e66 nějak extra vysoká... kdybych po 7er toužil tak ji mám... každopádně je mi 25 let , je dost možný že za pár let čuchnu k sedmě a také na ni nedám dopustit... uplně nejvíc chci f10 m paket ale to bude pár let trvat... :D

Napsal: ned 21.09.2014 10:02
od JaraX
no vidíš, ja bych si zase E60 nikdy nepořidil když vidím jaké s tím mají moji zakaznici problémy, pokud se chci svézt, volím E90 a pokud chci cestovat tak E65,
F10 mě hrozně zklamala,čekal jsem že komfort bude aspon na urovni E60 ale to že je to horší me zklamalo, minuly tyden jsem s ni najel 1500km, auto rok 2014 ve vybavě za 2,2 mega. samozřejmě ty technicky vychytavky sou super, ale auto mělo komforty, neskutečně tvrdy, jde v tom cítit každá nerovnost na cestě, nafta vibruje do volantu apod.

Napsal: ned 21.09.2014 10:06
od _milan_
sto lidí , sto chutí .. dneska to vidím takle , zitra muže byt vše jinak.. diky za názory...myslím že jsme o tady zasekali trochu...

Napsal: čtv 15.01.2015 19:57
od KEAN
zpátky k tématu, hlavní řemenici kupujete pouze origo v BMW nebo lze i jinak? jaká je cena?

Napsal: čtv 15.01.2015 23:41
od JaraX
vyrobců je víc, contitech je třeba fajn