Stránka 1 z 2
Napsal: stř 17.09.2014 17:27
od 723novy723
Tak jezdim,jezdim a dnes sem si vsiml docela zavazny veci. Stal sem v kolone a pri rozjezdu se vyvalil z vyfuku modry dym. Nejak jsem to neresil, motor nebyl uplne na pracovni teplote. Ovsem po pul hodine jizdy,kdyz uz se toto vyskytlo znova,tak jsem zbystril. Nyni je situace takova,ze kdyz mam volnobezny otacky a pridam,tak se vyvali modrej dym,pachnouci po spalenym oleji. Kdyz je auto v tahu,tak nic nekouri, ani kdyz treba jedu necham volnobeh a pridam. Deje se to jenom kdyz chvili stojim na volnobeh a pridam. Brutalni oblak jak z trabanta. Je to model E90,320i. Pred nedavnem sem pretesnoval vakuuvou pumpu,menil olej a filtry. Nechapu cim tohle muze byt. Snad sem nenatankoval nejakou sracku, to pochybuju. Nevite nekdo co to muze byt? Neverim tomu,ze to jsou stiraci krouzky,auto ma poctivych 120tis. Vykon porad stejny,jede to jako drak. Diky za namety.
Napsal: stř 17.09.2014 18:47
od andree182
Ventilace klikove skrine / odlucovac oleje? Ak si to pretesnoval len nedavno, nemoze to byt pretesnene spatne?
Napsal: čtv 18.09.2014 10:00
od 723novy723
Tak toto jsem neresil.Tekla vakuovka,tak,ze obcas kapl olej na vyfukove potrubi.Ted se objevilo toto,tak zkusim jit podle vasi rady.Dik za typ.
Napsal: čtv 18.09.2014 19:37
od andree182
Tak ja som docela amater, takze to neber(te) ako hotovu vec hlavne

Napsal: čtv 18.09.2014 20:16
od viper81
S největší pravděpodobností to je těsnění kolem ventilů-stírací kroužky.
Výměna olejového separátoru nepomůže.
http://www.youtube.com/watch?v=8Qt-8ma_EOU
Napsal: pát 19.09.2014 10:24
od 723novy723
A jak je mozny,ze to zacalo delat? Po vymene oleje,filtru. Jako nejaka casovana zavada. Najeto 120 tisic...
Napsal: pát 19.09.2014 10:36
od 723novy723
Za studena je to ok. Pred tim jsem lil Castrol,ted po vymene je tam origos BMW olej...
Napsal: pát 19.09.2014 11:00
od 723novy723
Nenajde se nejakej ochotnej clovek co tomu rozumi a opravi to?
Napsal: pát 19.09.2014 12:32
od SvitaE36
Nedal jsi tam teď olej s jinou viskozitou než předtím?
Napsal: pát 19.09.2014 13:22
od 723novy723
Olej tam davali v servisu,primo original BMW oil. Navic to zacalo delat asi po 500km. Cekal bych,ze by se to delo hned po vymene. Predtim sem lil Castrol 5w40 a ted tam je 5w30 long life.
Napsal: pát 19.09.2014 14:16
od SvitaE36
Nějakou souvislost by to mohlo mít,ten 5w30 je po ohřátí řidší než ten Castrol co jsi dával dřív.
Napsal: pát 19.09.2014 14:24
od 723novy723
No nevim,nedelalo to hned. Jedno je jiste, po vymene oleje a filtru,se mi zda,ze to jede lip. Snad sem neznicil motor tim,ze sem tam lil 5w40. Uvidim,co zjistim s tim separatorem...
Napsal: pát 19.09.2014 17:54
od viper81
U mě se závada projevila také vcelku náhle. Po výměně oleje 5W30 za 5w40 nedošlo k žádnému zlepšení. Asi pomůže jen to přetěsnění ventilů.
Jinak cenový odhad v servisu za přetěsnění ventilů byl cca 20 000,-
Napsal: pát 19.09.2014 18:00
od 723novy723
TO by kourilo i studeny,tohle dela jen fakt na volnobeh a pri pridani zahraty. Uvidime co to nakonec bude,dam to sem jako zkusenost.
Napsal: pát 19.09.2014 18:23
od viper81
Ve dvou servisech mi nezávisle na sobě sdělili, že to může být buď separátor, nebo v horším případě těsnění kolem dříků ventilů (11340029751-opravná sada ventilového dříku). Separátor mi vyměnili, ale ke zlepšení nedošlo, tak to vypadá na to těsnění ventilů.
Napsal: pát 19.09.2014 19:14
od tanner540i
Kdyz nechas vrcet motor na volnobeh treba 5 minut, pak pridas a vyleti modry kour z vyfuku, je to skoro s jistotou tesneni ventilu.. Vcelku bezna zavada techto motoru.
Napsal: pát 19.09.2014 19:25
od 723novy723
Tak jestli to bude to tesneni kolem ventilu,tak BMW je u me totalni kram,kterej uz nikdy nekoupim. Astra mi najezdila 220 tisic km a byla v cajku.
Napsal: pát 19.09.2014 21:10
od tanner540i
Nekdy od roku 2000 uz jim benzinaky moc nesli no..
Samozrejme nejdriv zacni tim odlucovacem, ten se stejne musi menit tak i tak.
Napsal: stř 24.09.2014 10:16
od 723novy723
Takze je to tak, jsou to manzety kolem driku ventilu. Olejovy separator je ok. V servisu mi rekli za opravu docela dardu. Nenajde se nekdo kdo to umi vymenit? Ja se v autech vyznam,ale nechce se mi do toho moc poustet,abych nepozmenil casovani,zajisteni vacky,atd... Navic,jestli musi celej blok ven,tak to sam fakt asi nedam...
Napsal: stř 24.09.2014 10:34
od WITT
V poslední době sleduju, tak lidi dělají tyhle gufera ventilů.. jak u fiatů, tak u VW i jiných aut.. prostě to chce udělat a bude klid, neznamená to, že je BMW jebka a nebo že ten motor je nepovedený benzín ..