Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pát 12.09.2014 22:10
				od jj
				Zdravím Vás.
Má někdo zkušenosti s tlumiči SACHS? Dokáže mi někdo říct, jak poznám originální SACHS? Podle čeho? Mám podezření, že jsem natrefil na nějaké šméčko. 

 Test tlumičů ukázal 1%, Houpe se to jak kdyby tam tlumič nebyl, jak kdyby to bylo jen na pružinách. 
 
Pár fotek:
 
 

 
			
					
				
				Napsal: pát 12.09.2014 23:28
				od MattyX
				Na první pohled to vypadá jako origo... test na 1% je teda dost divnej tvl 

 
			
					
				
				Napsal: sob 13.09.2014 06:39
				od jj
				Ano test 1%. Měnil jsem i přední, ty vypadaj OK 75%. Je mi jasný, že nové tlumiče nemůžou bejt na 100%, a ještě si sednou, ale aby se zadek houpal jak starej kočár na pružinách... to je prostě divné.
Stačí se opřít o nakládací prostor kufru a auto se jak ten kočár rozhoupe. Ne že by se jen jednou zhoupnul..., ale několikrát... prostě opravdu jak by to bylo jen na pružinách. 

 
			
					
				
				Napsal: sob 13.09.2014 15:29
				od Thomeeno23
				Může to být originál. Věci už nejsou takové jaké bývaly a dnes ani kvalitní značka neznamená kvalitu. Například kayaba zadní sportovní tlumič mi vydržel ani ne rok, po necelým roce na dovolené prostě praskl a vytekl. Na tlumiči vyraženo made in japan a kyb takže asi originál. Pod autem koláč oleje a tlumič byl KO.. Přitom jsem s ním díru pokud vím nevymetl..Nakonec uznáno na reklamaci. Ani originál díly od BMW  nejsou co bývaly. Nedávno jsem kupoval nové podběhy přímo z BMW protože ten originál plast je takovej hezky gumovej a jen tak nepraskne. Dostal jsem prachsprostej tvrdej čínskej plast, na pytel odlitej, na povrchu mapy z formy a otřepy jak blázen  

 
			
					
				
				Napsal: sob 13.09.2014 17:31
				od jj
				Jo, tak jasně, stát se může, špatná série, zrovna se začal používat nějakej novej materiál uvnitř, těsnění... cokoliv.. a na světě je špatná série. Ale u takovejch značek, jako je Sachs, mě potom překvapuje kam se poděla ta Německá preciznost a poctivá výstupní kontrola?
			 
			
					
				
				Napsal: sob 13.09.2014 17:46
				od Thomeeno23
				Řekl bych že se poděla do P....eněz  

 
			
					
				
				Napsal: sob 13.09.2014 17:52
				od pavproch
				vím o borcovi, co s úplně novým kchárem (konzern, najeto pár stovek km) byl na třepačce v STK a změřili mu tlumiče 25-35%.... přičemž auto se chovalo naprosto normálně, prostě jako nové... takže tomu měření je třeba moc nevěřit..
btw, sem v lednu dával na 3er nové přední OEM BMW (teda prý... ale vypadaly jako origo, aji obal) a po cca 30tis km jsou (skoro) na odpis - předek se už zase houpe ... třepačka ukazuje 38/39%...
			 
			
					
				
				Napsal: sob 13.09.2014 23:13
				od jj
				No, u mě je největší průser v tom, že to cítím a vidím i bez třepačky, na rozhoupání suta stačí dva prsty na ruce a opřít se o zadní nárazník... a houpe se to několikrát.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 15.09.2014 12:55
				od jj
				Problém vyřešen.
Idiot co mi montoval tlumiče, jaksi pozapomněl na díl č. 4, Support Cup. Tím pádem při projetí první nerovnosti se mi urvalo horní uložení, spodní a horní díl a vesele si tyč tlumiče lítala volně v kufru pod deklem.

 
			
					
				
				Napsal: pon 15.09.2014 13:02
				od martas11
				Dobrej mechoš 
 
 
By jsi měl požadovat kompenzaci 
