Stránka 1 z 1

Napsal: stř 10.09.2014 20:02
od Morte
Ahoj, poslední dobou se mi děje zvláštní věc- při ohřátí na provozní teplotu mi škubne motor...zpravidla jen jednou; výjimečně i dvakrát, třikrát za sebou...
Troufl bych si tvrdit, že mi na vteřinku přestane jít benzín do válců- otáčkoměr se propadne a řekl bych, že ekonoměr taky...
Když to cukne ve chvíli, kdy má motor nízké otáčky nebo volnoběh, občas chcípne motor, občas se jenom propadnu otáčky a zase vylezou...

Zajímavé je, že je to opravdu ve chvíli kdy se ohřeje motor- tzn.: jedu, ručička teploty vyleze na "normal", jedu ještě kousek, najednou škub, jedu dál a z delšího kopce bez plynu (motor se trochu ochladí), dostanu se na rovinku (motor se zase zahřeje) a následuje další škubnutí...

Je to e36 M52B20 1997...

Předem díky za jekoukoliv radu... :(

Napsal: stř 24.09.2014 21:58
od Morte
Nikdo nemá žádný nápad? :(

Napsal: stř 24.09.2014 22:47
od Foldas
po škubnutí běží normálně?

Napsal: čtv 25.09.2014 20:03
od Morte
právěže áno...

zdá se mi, že za jízdy prostě zhasne motor...a setrvačností zase chytí...jako při roztlačení...

při zrychlování v nižších rychlostech je to opravdu nepříjemná rána...prostě jako kdybych roztlačoval auto a natvrdo pustil spojku...

Napsal: čtv 25.09.2014 22:29
od odapoz
něco podobnýho se mi dělo když jsem přidal tak auto jakoby občas vynechalo, byla to uvolněná baterka a málo dotažený kontakty

Napsal: pát 26.09.2014 08:05
od Morte
Baterka má kontakt ok...

A navíc se to děje opravdu pravidelně ve stejnou chvíli...krátce po dosažení provozní teploty...

Napsal: pát 26.09.2014 14:52
od Foldas
byl jsi na diagnostice?

Napsal: pát 26.09.2014 16:00
od Morte
Vím, že jsem to měl udělat dřív, než jsem se zeptal, ale ne... :oops:

Ne že by mě to nenapadlo, ale jezdil jsem za Doktorem1, ale ten už nějak nefunguje, takže ani moc nevím kam...
A říkal jsem si, že se s tím možná někdo už setkal... :D

Napsal: sob 27.09.2014 14:04
od lukepostulka
Řekl bych že to bude buď v přívodu benzínu (filtr, čerpadlo) nebo v jeho pálení (svíčky, cívky, kabely k nim)

Napsal: ned 28.09.2014 09:46
od Foldas
na přívod benzínu bych to neviděl aby to vždy udělalo při dosažení určité teploty motoru. Možná teplotní čidlo, ale že by tak rapidně změnilo svou charakteristiku. Snímače polohy by to mohli v závislosti na teplotě udělat, ale že by motor hned zase jel normálně jsem se taky nesetkal. Chce do diagnostiku ta napoví kde se co děje

Napsal: ned 28.09.2014 14:16
od Morte
Přesně k tomuhle jsem došel i já...buď čidlo natočení vačky, nebo kliky...co vím, tak by to měli být jediný dvě čidla, kvůli kterým může chcípnout motor...

Ok, zkusím nějak pořešit diagnostiku...každopádně díky...