Stránka 1 z 1
Napsal: úte 09.09.2014 14:44
od Oncek
Zdravím, viděl jsem možnost nějakého "chipu" pro tento motor kdy by měl jít údajně výkon o 11kw nahoru je to možné bo ne, případně co to udělá se spotřebou atp. díky

?
Mám v autě navigaci a viděl jsem nějakou redukci nebo lépe řečeno takový modul, který je nejspíš potřeba nějak připojit či dokonce připájet do zadu jak je dvd pro navigaci. Má s tím někdo zkušenost? Funguje to a je to realizovatelné?
Děkuji za odpověď

Napsal: úte 09.09.2014 15:56
od Hanz
videls spravne...
https://www.youtube.com/watch?v=5CPAknrDWVE
mozna, kdyz napises co vlastne chces/hledas, dojdes odpovedi... pripadne pouzij tlacitko "hledat" nahore na liste...
Napsal: úte 09.09.2014 16:14
od Oncek
Okey sorry, psal jsem to narychlo v práci tak sem to nedopsal, co se toho chipu týče nebo prostě nějaké jiné mapy nahrát, tak jestli to zkrátka udělá co to udělat má a jak to působí na motor.
Co se modulu týče mělo by pak jít připojit k rádiu flashku nebo aux a normálně na něm přehrávat mp3 což jsem nedopsal dík mé demenci

.
Napsal: úte 09.09.2014 16:33
od Mesa
Napsal: pon 15.09.2014 12:56
od Oncek
Napsal: pon 15.09.2014 14:19
od paca
Napsal: pon 15.09.2014 16:03
od fabledwarrior
A přínos chipu v atmosferickém motoru je přinejmenším sporadický. Můžou ti tam přidat více paliva, budeš jezdit na bohatou směs a bude to víc žrát, nárůst výkonu minimální. Nebo ti změněj průbeh křivky výkonu, takže se ti bdue v jednu chvíli zdát jak to najednou jede, ale už si nevšimneš že v dalším spektru otáček to zase zlenivělo... Za mě vyhozený peníze.
Napsal: pon 15.09.2014 16:21
od Oncek
Ok, mockrát děkuji. Myslel jsem si, že ten chip je k ničemu, ale byl jsem zvědavý jestli s tím nemá někdo zkušenost. Jsem rád, že se tu najdou i lidi, kteří poradí takže ještě jednou děkuju. Doufám, že ten adaptér pro usb atd. se mi podaří zapojit a bude to šlapat.
Ještě bych měl jeden dotázek, auto si veme víc oleje, hůř těsní víko ventilů (co jsem četl je to celkem běžný problém), které se bude tento pátek přetěsňovat, bývalý majitel auto servisoval v bmw a poté v servisu, který úzce spolupracuje s bmw a ti nenašli vadu, takže nevím jestli se jim na to prostě nevykašlali. Kapká olej na svody a smrdí to né pokaždé, ale celkem často. Neteče to nějak moc, ale je to jediné co mě po tom co mi bylo řečeno napadá, že by s tou spotřebou oleje mohlo mít společného. S autem jezdila 8 let ženská takže mi řekla jen to, že tam jednou za čtvrt roka dolila litr oleje, ale auto moc nešetřila jezdila běžně 160 po dálnici atp. takže to celkem točila je to normál u těchto motorů? Díky.
Napsal: pon 15.09.2014 21:32
od Lucifer
Každý M54 žere olej. Nic neobvyklého.
K tomu usb mp3 hledej se po dension je to místo cd měniče a umí to dost věcí

Napsal: úte 16.09.2014 16:43
od fabledwarrior
Ano, jak píše Lucifer, jeto nemoc M54... žerou olej kvůli tomu, že maj tenké stěny válců z hliníku, které se při prudkých změnách teploty deformují. Tj. když někdo na to za studena šlape jak o život a pak to třeba rovnou chcípne a nenechá dochladit... potom se skrz pístní kroužky dostává olej do válců a pálí se tam.. proto ten úbytek. Dá se to trochu vyřešit hustším olejem nebo novýma pístníma kroužkama co jsem četl... ale prý není nic nenormálního, když musíš dolít kolem 2 litrů na 10 000km.
Napsal: čtv 18.09.2014 13:20
od Oncek
Ok, díky za infa. No jo to nevím jak s tím jezdila za studena bohužel, ale tak snad to u mě bude lepší za studena netočím nikdy

díky za odpovědi :palec:
Napsal: pát 19.09.2014 11:15
od Lucifer
Žraní oleje dělají gufera a vodítka ventilů. Pokud by se deformovaly stěny valců tak by auta neměly tlaky
Napsal: pát 19.09.2014 11:54
od Oncek
No taky mi protíká olej a kape na svody, tudíž to smrdí. Dnes se bude měnit těsnění víka ventilů tak snad to pomůže, napadlo mě, že by to mohlo mít s tím olejem něco společné, ale zas nějak extra to neteče nebo něco a u bmw celkem běžný jev, že to špatně těsní, jen doufám, že nebude potřeba přetěsnit hlavu.
Napsal: sob 20.09.2014 07:16
od paca
Pokud máš dole víko ventilů, tak sis měl nechat "přetěsnit" i vanos. "Žraní" oleje ještě pomáhá vyměnit olejový separátor - spotřeba oleje trošku klesne.
Napsal: pon 22.09.2014 18:02
od Totic
Nu a rovnou změř tlaky eventuelně i vyměň svíčky když už je to víko dole. Jak (s)prosté..