Stránka 1 z 1
Napsal: úte 26.08.2014 13:09
od Filcek
Ahoj všem. Mám takový problém.. Vždycky když jedu po dálnici a trochu tomu šlápnu, tak cca na 4500 ot. začnu cítit v kabině takový hnusný sirovitý zápach a taky když nedám plyn úplně na podlahu, tak cítím a slyším jakoby vrnění a plynový pedál nemá takovou tu tuhost, ale je takový měkký, každopádně když přidám zase plyn, tak vrnění zmizí, ale smrad je intenzivnější.. Motor M43b18 nevíte někdo co s tím ? Díky za odpovědi.

Napsal: úte 26.08.2014 13:53
od DoktorZ
to by mohla být spojka

Napsal: úte 26.08.2014 14:01
od Filcek
To si nemyslím při rozjezdech spojka neprokluzuje a hlavně když přidám plyn, tak to zmizí, a hlavně jak by v tom figuroval ten zápach ?

Napsal: úte 26.08.2014 15:05
od Paty
Nepribrzduje ti kolo?
Napsal: úte 26.08.2014 15:36
od Filcek
Určitě ne, tohle je čistě nějaký motorový problém řekl bych, brzdy to být nemůžou, kov smrdí trochu jinak, a tohle je vyloženě sírový smrad, jakoby nedopálení paliva, možná málo vzduchu ve válcích, ale auto výkon neztrácí, opravdu tomu nerozumím.. ://
Napsal: úte 26.08.2014 16:54
od Kalasnikov
Ucpané katy prý smrdí po sirovodiku.
Napsal: úte 26.08.2014 16:54
od Kalasnikov
Ucpané katy prý smrdí po sirovodiku.
Napsal: úte 26.08.2014 20:14
od Filcek
Kalasnikov píše:Ucpané katy prý smrdí po sirovodiku.
To mě taky napadlo, protože přece jenom tam vznikají chemické reakce, které by tomu odpovídaly, ale nebyl jsem si jistý. Každopádně jakto, že dělá ten plyn co dělá, nebo je to u čtyřválce normální? Měl jsem předtím M52b20 a tohle jsem nezažil. Se čtyřkou nemám vůbec zkušenosti o tom jak by měl fungovat nebo znít. Zkusím vyměnit kat. a uvidíme

Každopádně díky za radu

Napsal: úte 26.08.2014 21:57
od Kalasnikov
Da se to odhalit měřením tlaku před katem, měřením teploty katu, měřením podtlaku v sani. At ho nemenis zbytečně