Stránka 1 z 1

Napsal: pon 18.08.2014 23:17
od Kalasnikov
Zdar,
můj další problém je podtlak v sani. Když zapojim vakuometr na tenkou hadicku z ventiloveho víka do sacich svodu tak namerim jenom 4 palce Hg. Když ji ucpu na straně vent. vika tak vyletí na správnou hodnotu 20.

Ok zdá se že někde netěsni motor. Nevím kde víčko oleje tesni, tesneni pod ventildeklem nové kolem svíček taky. Ale když ucpu i tu velkou hadici co vede do asc klapky tak to začne pod vent. vikem tlakovat.

Na netu straší netěsnýma kroužkama nebo ventilovýma sedlama. Ale ja mám hlavu po repasi, tlaky před měsícem měřené ok.

Už jsem z toho úplně v hajzlu, nic nedává smysl, 3/4 roku to jezdí špatně a pořád to není ok.

Předem dík za jakékoliv postřehy

Napsal: pon 18.08.2014 23:32
od Paty
Natoč video

Napsal: úte 19.08.2014 07:11
od Kalasnikov
http://youtu.be/YAzwo34__sQ

budík je zapojený jako mezikus do hadičky z vent. víka do toho kolena z vnitřní strany sání kam vede hadice z volnoběžného ventilu.

párkrát to zhoupne než tu hadičku pořádně skřípnu pak krásně stabilní hodnota.

Na konci to padlo na nulu protože se sploštila podtlakem hadička před budíkem.

no a když to nechám takhle skříplé a ucpu i tu silnou hadici co taky vede z vent. víka do asc klapky tak se to pod víkem natlakuje, povolím víčko a vyfičí tlak.

Napsal: úte 19.08.2014 10:32
od Paty
Z toho moc nevyčtu. Spíš by mě zajímalo proč tam připojuješ tyto věci?
Motor ti jede špatně?

Napsal: úte 19.08.2014 11:38
od fabledwarrior
Čaues, hele v tomto motoru se nevyznám, ale tak mě napadlo. Jestli to připojuješ na hadici odvětrávání z ventil deklu co vede do sání, tak je jasné, že když ji přiškrtíš směrem k ventil deklu, tak měřák naměří podtlak ze sání. Ale tím sáním jde do motoru více vzduchu. Tak není to tak, že se vzduch v motoru na výstupu z ventil deklu do sání vyruší stím podtlakem co jde zas do motoru? Tím by pak ta hodnota byla správná, však tam je ta hadice jen na odsávání par ne? Takovým podtlakem jaký naměříš po přiškrcení té hadice bys pak mohl vysávat i olej z ventilového víka jinak ne?:D

Ale je to asi jen blbá domněnka, tak mě kdyžtak opravte:D

Napsal: úte 19.08.2014 16:43
od Kalasnikov
fabledwarrior: dík asi jsi na to kápnul na portu pro posilovač naměřím 19 mm/Hg v zeleném se vším zapojeným jak má být.

Ještě to vyzkouším zítra na teplém motoru ale tohle asi bude ok :?

Paty: jo jede to špatně houpe volnoběh, vysoká spotřeba, nízký výkon, pružné zrychlení v hajzlu, někdy běží hrubě, vibruje někdy ne. Zkoušel jsem už kde co a furt to není dobré.

Napsal: úte 19.08.2014 17:30
od Paty
udělej mi soupisku provedených oprav
co diagnostika?

Napsal: úte 19.08.2014 17:59
od Kalasnikov
Diagnostika bez chyb live data dle DIS v tolerancích kromě lambdy 0.9 a knock kontrol nepřeskočí na Active při ohřátí motoru (dis píše že by měl)

Soupis oprav:

Generálka hlavy
komplet nový chladící systém,
nový vnitřek palivového čerpadla,
nová lambda,
svíčky,
vyčištěná váha,
vyčištěný ICV,
zatěsněné snad všechno v sání dle vakuometru,
katy průchozí dle vakuometru,
čidlo kliky odpor OK, cívky odpor OK, kostra motoru OK

demontovaný ventil odsávání par z nádrže(nonstop to přes něho sálo z nádrže do sání) uhlíkový kanystr jsem nechal s jedním nezapojeným portem a vstup do sání zacpal

teď řeším vedle v tématu tlak benzínu naměřil jsem 3.9 místo 3.5 plus po vypnutí čerpadla spadne na nulu. Zjištuju kde je ventil proti tomu padání paliva a jestli i reguluje tlak.

Napsal: úte 19.08.2014 18:25
od fabledwarrior
A jednou jsem premyslel spravne:D Nemas zac:)

Zkousel jsi uz ten regulator co je vpredu smerem k vrtuli na palivove liste?

Napsal: úte 19.08.2014 18:31
od Kalasnikov
teď nevím co myslíš M50 má regulátor na liště vzadu.

http://prussianmotors.com/Empower/Pictu ... 001749.jpg

Ale ve vedlejším tématu mi bylo porazeno že na E34 kde je stejný regulátor je navíc škrtící ventil na 3,5 bar ale ten já v katalogu dílů nemám.

Amíci tvrdí že je to součástí čerpadla, je pravda že ten výstup z čerpadla má ocelové jádro, možná to je nějaký ventil.

Napsal: úte 19.08.2014 20:06
od Paty
Kalasnikov píše:Diagnostika bez chyb live data dle DIS v tolerancích kromě lambdy 0.9 a knock kontrol nepřeskočí na Active při ohřátí motoru (dis píše že by měl)

Soupis oprav:

Generálka hlavy
komplet nový chladící systém,
nový vnitřek palivového čerpadla,
nová lambda,
svíčky,
vyčištěná váha,
vyčištěný ICV,
zatěsněné snad všechno v sání dle vakuometru,
katy průchozí dle vakuometru,
čidlo kliky odpor OK, cívky odpor OK, kostra motoru OK

demontovaný ventil odsávání par z nádrže(nonstop to přes něho sálo z nádrže do sání) uhlíkový kanystr jsem nechal s jedním nezapojeným portem a vstup do sání zacpal

teď řeším vedle v tématu tlak benzínu naměřil jsem 3.9 místo 3.5 plus po vypnutí čerpadla spadne na nulu. Zjištuju kde je ventil proti tomu padání paliva a jestli i reguluje tlak.
z toho už ti musí hrabat ne?

Vykašli se na nějakej vakuometr a používej selskej rozum.
Dejme tomu že když hlava byla dělaná tak je všechno sestrojilo tak jak má a vanos při rozvodech je nastavený správně.
Nevím co furt měříš za tlak na palívový liště.
Ale když před vstup napojíš Téčko a na něj barometr a nastartuješ motor tak by tam mělo být 3,5baru +/-0,1, ani víc ani mín.
Když motor chcípneš tak tlak spadne.
Palivový filtr má na sobě šipku toku paliva. (takže k motoru)
Nemáš přehozený hadice?
Zkoušel jsi váhu vzduchu a její funkčnost na diagnostice? Nějaký hodnoty?
neznamená že když jsi ji vyčistil tak že je funkční.
Díval ses jestli nejsou naprasknutá čidla klepání které jsou na bloku motoru? jsou dvě.

Dále udělej:
Odpoj výfukové potrubí hned za lambdou před katama-prostě aby spaliny šly do svodů přes lambdu a pak do ovzduší a výfuk dej pryč.
Při zahřátým motoru zkus odpojit váhu jestli se něco změní.
I nová lambda může být v háji na to dej pozor a doufám že máš lambdu takovou která tam má byt a ne žádnou univerzílní mrdku kterou jsi napinoval a strčil jsi ju tam. Myslím že váha je od Bosch a není levná.
Jak jsi odpojil nádobku s aktivním uhlím?
Pokud jsi odpojil konektor který hlídá podtlak v nádrži tak musíš odpojit i nádobku od sání a aby ta nádobka sála sama atmosférickej vzduch.
Prostě to udělej tak aby v nádrži nebyl podtlak pak ti to po nějaký době nebude dávat správný tlak benzínu, ale to dá snad rozum. (nebo sundej víčko nádrže a jed se s tím projet).
Vyndej řídící jednotku motoru a zkontroluj jestli není mokrá a konektor co jde do ní, není nějak zoxidovaný.
Pálijou ti všechny válce?
Nastartuj a nech zahřát na provozní teplotu
Co ti dělá ten motor na volnoběh?
Skáčou ti otáčky a motor smrdí po nespáleným benzínu?
Chci vidět video, jinak ti tu málokdo poradí.

Hele může to dělat strašně moc věcí, špatné relátko na lambdu, špatné relátko na palivovou pumpu. (proklemuj a nastartuj)
Elektriku máš doufám v pořádku.

Napsal: úte 19.08.2014 22:34
od Kalasnikov
teď mi jde hlavně o to proč tam není těch 3.5 bar jestli je to regulatorem na liště nebo nějakým ventilem v cerpadle nebo nějakym ventilem někde jinde jako má m50 v e34

Napsal: úte 19.08.2014 23:33
od Paty
3,9baru máš na volnoběh?

Napsal: stř 20.08.2014 08:21
od Kalasnikov
3,8-3,9 s odpojenou regulací takže jako plný plyn.

Pokračoval bych zde kdy podtlak v sání je teda ok.

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0

Napsal: stř 20.08.2014 09:16
od carda111
Není to pístníma kroužkama?

Napsal: pon 25.08.2014 17:02
od Kalasnikov
Komprese byla před měsícem ok. Zkusím to nechat
změřit znova. Teď jsem to znova zkoušel a nějaký podtlak se pod vikem vytvoří. Ale když odpojim ty hadice u vent víka tak z víka jde souvislý proud kouře. To asi olejová mlha nebude ale spaliny co? Po studeném startu to dneska kouřilo z vyfuku, teplé už ne.

EDIT: dneska už to studené nekouřilo možná to byla předtím voda jak pršelo.

Napsal: stř 27.08.2014 11:32
od Kalasnikov
Dneska jsem zjistil že není podtlak na měrce oleje, tam by měl být taky ne? Když otevřu nalévací víčko oleje tak volnoběh zakolísá jak má, ale u měrky ne nic na té trubce ani nenaměřím, olej kolem ní není jinde snad taky z motoru neteče.