Stránka 1 z 2

Napsal: stř 06.08.2014 15:01
od Vojta87
Zdravím, můžete někdo za dobře nabídnout kompletní ORIGINÁL brzdové kotouče a destičky na BMW 320d 120kW, E90, 12/2005, v sedanu? Díky za info.

Napsal: stř 06.08.2014 15:16
od matiz
Urcite muze, treba invelt, renocar, cartec :mrgreen: Muzu i ja, jenze ja jsem uz vyleceny, mnohokrat jsem se tady jebal s nacenenim, otravoval dodavatele a vysledek je ANI JEDEN JEDINNY clovek si nic nevzal za ceny ktere dostanu jako BMW partner, takze si myslim ze stejne skoncili v kelly.

Napsal: stř 06.08.2014 16:58
od Vojta87
Díky za odpověď, jde mi především o ORIGINÁLNÍ DÍL a CENU. Výměnu si nechám provést v místním servisu, který by mi ale vnucoval díly, které nefungují. Pokud Kelly dělá originální díly za nejnižší ceny, pak chápu. Nejsem automechanik, takže nedokážu posoudit.

Napsal: stř 06.08.2014 19:52
od Vojta87
Rád bych se tedy alespoň zeptal, jakou značku a označení kotoučů a destiček mám na auto sehnat, abych tam dal přesně to, co montují ve výrobě. Vím že je tu plno příspěvků, co dát a nedat za brzdy, ale nedohledal jsem, co se rozumí originálem.

Napsal: stř 06.08.2014 20:17
od pavproch
330ix MR2011 - když sem po roce a půl a 70tis km ojel brzdy, taxem nechal všechno vyměnit v cartecu (4x OEM kotouče + desky + čidla - práce = 32 vč. dépéhá)

tožtak s cenama v autorizáku...

(to sem tam měl ešče ale divný setup z výroby - 330x24 vepředu a 336x24 vzadu... což sem zjistil až po cca 120tis km a 3letech provozu.... brzdilo to, to jo, ale tak nějak normálně.... nedávno sem předek upgradoval na S100A ("zvýšení užit. zatížení"), tj 348x30 a ..... ty woe, dyž na to dupnu, taxa autí "nahrbí" (ponoří sa temu předek) a brzdí to fčíl skoro jak ///M3 na keramice... :lovestruck:)

Napsal: stř 06.08.2014 20:20
od pavproch
PS: co se značky týče, tak sem taky oklikama přišel na to že jedině ORIGINÁL BMW díly z autorizáku v neporušeném, obalu a holografickou pečetí.... stojí majlant, ale je to úplně jiná liga než třeba i takové Bremba a podobně... Bremba desky mě tak nasraly, že never ever more...

Napsal: stř 06.08.2014 20:23
od Vojta87
Takže jedinná a nejlepší možnost autorizovaný servis a nechat to na nich... Myslel jsem že se tu najdou lidi, který umí takové věci sehnat i za lepší peníz...

Napsal: stř 06.08.2014 20:31
od pavproch
mimo autorizák sem koupil "prý" originál BMW nové př. tlumiče a po 20tis km sou (podle testu na dvou třepačkách) ZA polovinou života.... takže mimo autorizák fakt neeeeee

btw, fčera sem měl možnost sa projet 325i e91 na OEM brzdách a v porovnání s mým "upgradovým"330ix to teda až tak moc nebrzdilo.... :cry:

Napsal: stř 06.08.2014 20:35
od Vojta87
Já jsem z toho jelen. Chci brzdy, který budou fungovat i při občasným hrubým zacházením, nezkroutí se kotouče a z destiček se mi nebude při otevřeným okně prášit až na hlavu. Mám nejlepší zkušenosti s origo díly. Teď jsem narazil na inzerci od Harezz, který nabízí Zimmermann s nějakými měkčími destičkami. Asi už to tu pár lidí koupilo. Má někdo dlouhodobější zkušenost? Brzdný účinek, kvalita kotoučů, špinění od destiček, životnost.....

Napsal: stř 06.08.2014 22:04
od Vojta87
Tak konečně. Doufám jen, že jsou správně pro mé auto...

http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-BMW-BRE ... 5667350b13

Napsal: stř 06.08.2014 22:06
od Vojta87
Dokáže někdo za lepší nebo stejnou cenu? Nebo stejně kvalitní alternativu?

Napsal: stř 06.08.2014 22:47
od MattyX
Vojta87 píše:Tak konečně. Doufám jen, že jsou správně pro mé auto...

http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-BMW-BRE ... 5667350b13

Tohle je super cena za origo brzdy ;)

Pokud by jsi chtěl nějakou performance variantu, tak když tak PM ;)

Napsal: čtv 07.08.2014 10:54
od ROBi
Od clena Addict jsem bral desky, kotouce a cidla a dostal jsem se tesne pod 7000 Kc. Znacka ATE = to stejny, jako original. Nevidim jediny duvod, proc jezdit do autorizaku a platit nekrestansky ceny za to, co si dokazu sehnat jinde za pomalu osminovou cenu. Shodou okolnosti mam take e90 320d.

Napsal: čtv 07.08.2014 11:00
od Vojta87
Já neprahnu po originálu kvůli tomu že je to originál, ale kvůli tomu, že jsou to jedinné díly, u kterých jsem si jistý, že budou 100% fungovat atd. Pokud je ATE stejně kvalitní, nemám s tím problém a samozřejmě rád ušetřím.

Napsal: čtv 07.08.2014 11:21
od xyron
ATE je ok, určitě lepší než výše zmíňované Zimmermanny atd.... v tomhle má ROBI naprostou pravdu

Napsal: čtv 07.08.2014 11:25
od Vojta87
Jinými slovy se nezvlní při ostřejší jízdě jako jiné kotouče z druhovýroby, brzdí a nesmyslně nepráší.. Je tedy vhodná kombinace ATE kotoučů i destiček? Příp. dát dražší ATE keramické destičky na normální kotouče?

Napsal: čtv 07.08.2014 11:38
od matiz
Hahahaha, to auto o kterem pavproch mluvil vyse, to byla moje princezna a taky ma ATE -))))))))))) Poprve a naposled. Je tu o tom napsano tri az ctyri prdele a v petkach jeste vic. Druhovyroba nebrzdi tak jako original, neni tam to zaseknuti a silne brzdeni. Proste to brzdi hur, vydrzi to polovinu a stoji to samozrejme mene. Nerikam ze to neni pouzitelne, to zase ne, jezdit se s tim sa, ale neni to uplne to prave.

Origo dily mimo autorizak ??? Hahahaha, taky to tady Pavel napsal... Mimochodem, v polsku maji na ate same akce, kotouce za osm stovek. Kdyby nekdo chtel -)) Verte mi, ze to, co dokazou napajcovat dokonale jsou ty obaly, hologramy, pecete a vzhled. A je uplne jedno jestli to je ate, textar, bmw, audi - dokazou nemozne protoze to je tak vynosne, ze si to muzou dovolit.

Nyni resim jednu neprijemnost, dil po cca 7k km uplne na sracky, respektive dva, na kazde strane jeden. Kvalitni znackova druhovyroba, prvovyroba v originale... Samozrejme ze mi zmrdi prodali nejaky pajcung, jenze jak to mam poznat, nepozna to okem nikdo !! Mozna tak ve fabrice kde maji jiste nejake ochranne prvky nebo muzou porovnat ty mini detaily.

Napsal: čtv 07.08.2014 11:41
od Vojta87
Takže buď autorizovaný servis BMW a nebo radši brzdit nohama ze dveří. :)

Napsal: čtv 07.08.2014 12:02
od matiz
napisu to uplne na plnou hubu. Pokud chces mit jistotu ze je to fakt origo dil, autorizak, nic jinaho ti nezbyde. Jenze ten je drahy, nemyslim to drahy nejak zle, proste je to drahsi nez druhovyroba. Pak jsou lide kteri od bmw berou a maji tam nejakou malou marzi, je to velmi individualni, dil od dilu. Tito lide ti muzou prodat dily se svoji marzi a budes je mit o neco levneji. Jenze je to i tak stale drahsi nez druhovyroba. Pak prijde nekdo a rekne ze ate brzdi uplne stejne jako original, pripadne ze v tom neni rozdil a je zpravidla hotovo.

Moje ATE-cka, podotykam ze brane od velmi duveryhodne firmy zde v cz vydrzely maji nyni 55k km, desky mam 9k do vymeny podle bc. Kotouce uz jsou na sracku, ne ze bych je zkrivil, ja bych nezkrivil asi ani starline, ale jsou proste sjete, pod miru. A to jezdim spis jak duchodce, ne ze bych se sem tam nesvez, ale brzdy pouzivam fakticky malo. A proc vydrzely tak malo??? No protoze to hovno brzdi a e91 je docela tezka a kvalita materialu se musi nekde projevit. Bylo to o ctvrtinu levnejsi nez origo a vydrzi to polovinu co origo. Ale kazdy si tim musi projit sam -)

Kdybys tady dal cisla dilu, udelal bys lepe, treba by ti to nekdo nacenil a hodil do SZ.

Napsal: čtv 07.08.2014 12:19
od Vojta87
To je prave ten problem. Nevim jake mam presne brzdy, nasel jsem ruzne velikosti. Mam 12/2005 320d s normalnim podvozkem. Tam jsou asi ty 300mm na obou napravach ze? Desticky asi vsude stejne a cidla atd vubec netusim...